Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Acid komudunu basicneeds den nasıl baglarim kenevire

infRpDv

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 7 ay 2 gün
Mesajlar
10
Acid komudunu basicneeds den nasıl baglarim kenevire varsa elinizde hazır atarmisiniz
 
DF
esx_basicneeds / client / main.lua

RegisterNetEvent('esx_basicneeds:İtemAdı')
AddEventHandler('esx_basicneeds:İtemAdı', function(prop_name)
ExecuteCommand('acid')
if not IsAnimated then
IsAnimated = true
TriggerEvent('pogressBar:drawBar', 3250, 'Hapı İciyorsun', function()
end)
Citizen.CreateThread(function()
local playerPed = PlayerPedId()
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(playerPed))
local prop = CreateObject(GetHashKey(prop_name), x, y, z + 0.2, true, true, true)
local boneIndex = GetPedBoneIndex(playerPed, 18905)
AttachEntityToEntity(prop, playerPed, boneIndex, 0.12, 0.028, 0.001, 10.0, 175.0, 0.0, true, true, false, true, 1, true)

end)

end
end)

esx_basicneeds / server / main.lua

ESX.RegisterUsableItem('İtemAdı', function(source)
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

xPlayer.removeInventoryItem('İtemAdı', 1)

TriggerClientEvent('esx_basicneeds:İtemAdı', source)
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//