- Katılım
- 5 yıl 8 ay 22 gün
- Mesajlar
- 19
İlk önce :
Esx_vehicleshop içine girip "server" klasörüne girip oradaki main.lua'nın en altına bu kodları ekleyin. İsteğinize göre türkçeleştirebilirsiniz.
Oyun için kullanım : Galeriden arabayı satın alıp /transfervehicle id aracın plakası şeklinde çalışmaktadır. /car ile yapmaya çalışırsanız çalışmaz adminler için diyorum bu kısmı.
[HIDE-REPLY-THANKS]
[/HIDE-REPLY-THANKS]
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
bu script indirmeniz gerekmektedir. Varsa zaten direkt aşağıdakı anlatımı uygulayın.Esx_vehicleshop içine girip "server" klasörüne girip oradaki main.lua'nın en altına bu kodları ekleyin. İsteğinize göre türkçeleştirebilirsiniz.
Oyun için kullanım : Galeriden arabayı satın alıp /transfervehicle id aracın plakası şeklinde çalışmaktadır. /car ile yapmaya çalışırsanız çalışmaz adminler için diyorum bu kısmı.
[HIDE-REPLY-THANKS]
Kod:
--type in chat /transfervehicle <player-id number> "car plate"
--Example /transfervehicle 1 "ABC 123" will transfer the car with plate "ABC 123" to the player
-- who has the id 1 (the player of course needs to be online)
RegisterCommand('transfervehicle', function(source, args)
myself = source
other = args[1]
if(GetPlayerName(tonumber(args[1])))then
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", {255, 0, 0}, "Incorrect player ID!")
return
end
local plate1 = args[2]
local plate2 = args[3]
local plate3 = args[4]
local plate4 = args[5]
if plate1 ~= nil then plate01 = plate1 else plate01 = "" end
if plate2 ~= nil then plate02 = plate2 else plate02 = "" end
if plate3 ~= nil then plate03 = plate3 else plate03 = "" end
if plate4 ~= nil then plate04 = plate4 else plate04 = "" end
local plate = (plate01 .. " " .. plate02 .. " " .. plate03 .. " " .. plate04)
mySteamID = GetPlayerIdentifiers(source)
mySteam = mySteamID[1]
myID = ESX.GetPlayerFromId(source).identifier
myName = ESX.GetPlayerFromId(source).name
targetSteamID = GetPlayerIdentifiers(args[1])
targetSteamName = ESX.GetPlayerFromId(args[1]).name
targetSteam = targetSteamID[1]
MySQL.Async.fetchAll(
'SELECT * FROM owned_vehicles WHERE plate = @plate',
{
['@plate'] = plate
},
function(result)
if result[1] ~= nil then
local playerName = ESX.GetPlayerFromIdentifier(result[1].owner).identifier
local pName = ESX.GetPlayerFromIdentifier(result[1].owner).name
CarOwner = playerName
print("Car Transfer ", myID, CarOwner)
if myID == CarOwner then
print("Transfered")
data = {}
TriggerClientEvent('chatMessage', other, "^4Vehicle with the plate ^*^1" .. plate .. "^r^4was transfered to you by: ^*^2" .. myName)
MySQL.Sync.execute("UPDATE owned_vehicles SET owner=@owner WHERE plate=@plate", {['@owner'] = targetSteam, ['@plate'] = plate})
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "^4You have ^*^3transfered^0^4 your vehicle with the plate ^*^1" .. plate .. "\" ^r^4to ^*^2".. targetSteamName)
else
print("Did not transfer")
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "^*^1You do not own the vehicle")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "^1^*ERROR: ^r^0This vehicle plate does not exist or the plate was incorrectly written.")
end
end
)
end)