Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı ARAÇ PARÇALAMA SCRİPTİNE DATADAN SİLME EKLEME

Emir167575

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 8 ay 24 gün
Mesajlar
130
Web sitesi
discord.gg
Discord
𝔈𝔪𝔦𝔯𝔥𝔞𝔫#3131
Arkadaşlar araç parçalama içine o aracın parçalandığı zaman datadan silmesini nasıl ekleyebilirim ?
 
DF
Konu kategorisi değiştirilmiştir.​
 
DF
Server:

Kod:
RegisterServerEvent("rgs-yoket")
AddEventHandler("rgs-yoket", function(plate)
    local _source    = source
local xPlayer    = ESX.GetPlayerFromId(_source)
local vehicle    = {}
exports.ghmattimysql:execute('SELECT * FROM owned_vehicles WHERE @plate = plate',
            {
                ['@plate'] = plate
            }, function (result)
            if (result ~= nil) then
                for i=1, #result, 1 do
                    vehicle = result[i]
                    exports.ghmattimysql:execute('DELETE FROM owned_vehicles WHERE plate = @plate', {
                        ['@plate'] = plate
                        
                    })
                end
      
                end
            end)
end)

Client:


Kod:
function VehiclePartsRemoval()
    local ped = PlayerPedId()
    local vehicle = GetVehiclePedIsIn( ped, false )
    local rearLeftDoor = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'door_dside_r')
    local bonnet = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'bonnet')
    local boot = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'boot')
    local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle)
    SetVehicleEngineOn(vehicle, false, false, true)
    SetVehicleUndriveable(vehicle, false)
    if ChoppingInProgress == true then
        exports['progressBars']:startUI(2500, "Ön sol kapı açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
        SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 0, false, false)
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if ChoppingInProgress == true then
        exports['progressBars']:startUI(12000, "Ön sol kapı parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
        SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 0, true)
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if ChoppingInProgress == true then
        exports['progressBars']:startUI(2500, "Ön Sağ Kapı Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
        SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 1, false, false)
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if ChoppingInProgress == true then
        exports['progressBars']:startUI(12000, "Ön Sağ Kapı Parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
        SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 1, true)
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if rearLeftDoor ~= -1 then
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(2500, "Arka Sol Kapı Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
            SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 2, false, false)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(12000, "Arka Sol Kapı Parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
            SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 2, true)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(2500, "Arka Sağ Kapı Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
            SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 3, false, false)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(12000, "Arka Sağ Kapı Parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
            SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 3, true)
        end
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if bonnet ~= -1 then
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(2500, "Kaput Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
            SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 4, false, false)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(12000, "Kaput Parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
            SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false),4, true)
        end
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if boot ~= -1 then
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(2500, "Bagaj Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
            SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 5, false, false)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(12000, "Bagaj Parçalanıyor")
            Citizen.Wait(12000)
            SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false),5, true)
        end
    end
    Citizen.Wait(1000)
    exports['progressBars']:startUI(20000, "Araç Yer yüzünden siliniyor :(")
            Citizen.Wait(20000)
    if ChoppingInProgress == true then
        local vehicle =  GetVehiclePedIsIn( ped, false )
        if vehicle then
            local vehPlate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)
            ESX.TriggerServerCallback('Lenzh_chopshop:OwnedCar', function(owner)
                if owner then
                    ESX.ShowNotification("Aracın Başarıyla Parçalandı...", false, true, g)
                    DeleteVehicle(vehicle)
                else
                    ESX.ShowNotification("Araç Başarıyla Parçalandı...", false, true, g)
                    DeleteVehicle(vehicle)
                end
            end, vehPlate)
        end
        TriggerServerEvent("Lenzh_chopshop:ChopRewards")
        TriggerServerEvent('rgs-yoket', vehicleData.plate)
    end
end
 
DF
Server:

Kod:
RegisterServerEvent("rgs-yoket")
AddEventHandler("rgs-yoket", function(plate)
    local _source    = source
local xPlayer    = ESX.GetPlayerFromId(_source)
local vehicle    = {}
exports.ghmattimysql:execute('SELECT * FROM owned_vehicles WHERE @plate = plate',
            {
                ['@plate'] = plate
            }, function (result)
            if (result ~= nil) then
                for i=1, #result, 1 do
                    vehicle = result[i]
                    exports.ghmattimysql:execute('DELETE FROM owned_vehicles WHERE plate = @plate', {
                        ['@plate'] = plate
                       
                    })
                end
     
                end
            end)
end)

Client:


Kod:
function VehiclePartsRemoval()
    local ped = PlayerPedId()
    local vehicle = GetVehiclePedIsIn( ped, false )
    local rearLeftDoor = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'door_dside_r')
    local bonnet = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'bonnet')
    local boot = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'boot')
    local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle)
    SetVehicleEngineOn(vehicle, false, false, true)
    SetVehicleUndriveable(vehicle, false)
    if ChoppingInProgress == true then
        exports['progressBars']:startUI(2500, "Ön sol kapı açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
        SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 0, false, false)
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if ChoppingInProgress == true then
        exports['progressBars']:startUI(12000, "Ön sol kapı parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
        SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 0, true)
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if ChoppingInProgress == true then
        exports['progressBars']:startUI(2500, "Ön Sağ Kapı Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
        SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 1, false, false)
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if ChoppingInProgress == true then
        exports['progressBars']:startUI(12000, "Ön Sağ Kapı Parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
        SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 1, true)
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if rearLeftDoor ~= -1 then
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(2500, "Arka Sol Kapı Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
            SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 2, false, false)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(12000, "Arka Sol Kapı Parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
            SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 2, true)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(2500, "Arka Sağ Kapı Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
            SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 3, false, false)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(12000, "Arka Sağ Kapı Parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
            SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 3, true)
        end
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if bonnet ~= -1 then
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(2500, "Kaput Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
            SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 4, false, false)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(12000, "Kaput Parçalanıyor")
        Citizen.Wait(12000)
            SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false),4, true)
        end
    end
    Citizen.Wait(1000)
    if boot ~= -1 then
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(2500, "Bagaj Açılıyor")
        Citizen.Wait(2500)
            SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 5, false, false)
        end
        Citizen.Wait(1000)
        if ChoppingInProgress == true then
            exports['progressBars']:startUI(12000, "Bagaj Parçalanıyor")
            Citizen.Wait(12000)
            SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false),5, true)
        end
    end
    Citizen.Wait(1000)
    exports['progressBars']:startUI(20000, "Araç Yer yüzünden siliniyor :(")
            Citizen.Wait(20000)
    if ChoppingInProgress == true then
        local vehicle =  GetVehiclePedIsIn( ped, false )
        if vehicle then
            local vehPlate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)
            ESX.TriggerServerCallback('Lenzh_chopshop:OwnedCar', function(owner)
                if owner then
                    ESX.ShowNotification("Aracın Başarıyla Parçalandı...", false, true, g)
                    DeleteVehicle(vehicle)
                else
                    ESX.ShowNotification("Araç Başarıyla Parçalandı...", false, true, g)
                    DeleteVehicle(vehicle)
                end
            end, vehPlate)
        end
        TriggerServerEvent("Lenzh_chopshop:ChopRewards")
        TriggerServerEvent('rgs-yoket', vehicleData.plate)
    end
end
kral sesli destek verebilirmisin
 
DF
konu hakkında ufak sorunlar var çünkü dediğin kodları eklediğimizde olmuyor
 
DF
Yardımcı olabilecek arkadaşlar ! Emirhan#0331 Yazabilir
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//