Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Aracın içinde mermi olmamasına rağmen ateş ediyor

Merhabalar, hangi envanteri kullanıyorsunuz?
 
DF
ESX.TriggerServerCallback('m3:inventoryhud:server:getAmmoCount', function(ammoCount)
GiveWeaponToPed(playerPed, hash, 1, false, true)
if checkh[weapon] == hash then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
elseif Config.ItemWeapons.FuelCan == hash or 'WEAPON_FIREEXTINGUISHER' == name then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 4500)
elseif not ammoCount then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
elseif ammoCount < 0 then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
else
SetPedAmmo(playerPed, hash, ammoCount)
end
end, hash)

bir hata varmı acaba
 
DF
Merhaba nurritive58 nurritive58 sorununuz disc-ammo scriptininizden kaynaklandığını düşünüyorum rica etsem client side kodlarını burada benimle paylaşırsanız yardımcı olabilirim.
 
DF
ESX = nil
Citizen.CreateThread(function()
while ESX == nil do
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
ESX = obj
end)
Citizen.Wait(0)
end
end)
local dolduruyor = false
RegisterNetEvent('disc-ammo:useAmmoItem')
AddEventHandler('disc-ammo:useAmmoItem', function(ammo)
local playerPed = GetPlayerPed(-1)
local weapon


local found, currentWeapon = GetCurrentPedWeapon(playerPed, true)
if found then
for _, v in pairs(ammo.weapons) do
if currentWeapon == v then
weapon = v
break
end
end
if weapon ~= nil then
local pedAmmo = GetAmmoInPedWeapon(playerPed, weapon)
local newAmmo = pedAmmo + ammo.count
ClearPedTasks(playerPed)
local found, maxAmmo = GetMaxAmmo(playerPed, weapon)
if newAmmo < maxAmmo then
TriggerEvent("mythic_progbar:client:progress", {
name = "",
duration = 5000,
label = 'Mermi Dolduruyorsun...',
useWhileDead = false,
canCancel = true,
controlDisables = {
disableMovement = false,
disableCarMovement = false,
disableMouse = false,
disableCombat = false,
},
}, function(cancelled)
if not cancelled then
TriggerServerEvent('m3:inventoryhud:server:updateAmmoCount', weapon, newAmmo)
SetPedAmmo(playerPed, weapon, newAmmo)
TriggerServerEvent('disc-ammo:removeAmmoItem', ammo)
end
end)
else
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Şarjör tamamen dolu!')
end
end
end
end)

Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(5)
local player = PlayerPedId()
if IsPedArmed(player, 4) then
local currentWeapon = GetSelectedPedWeapon(player) --morpheause show ammo fix
DisplayAmmoThisFrame(currentWeapon)
local found, currentWeapon = GetCurrentPedWeapon(player, true)
if found then
if currentWeapon ~= 911657153 then --stungun fix
local pedAmmo = GetAmmoInPedWeapon(player, currentWeapon)
if pedAmmo < 2 then
DisableControlAction(0, 24, true) -- Attack
DisableControlAction(0, 257, true) -- Attack 2
if IsPedInAnyVehicle(player, true) then
SetPlayerCanDoDriveBy(player, false)
end
else
EnableControlAction(0, 24, true) -- Attack
EnableControlAction(0, 257, true) -- Attack 2
if IsPedInAnyVehicle(player, true) then
SetPlayerCanDoDriveBy(player, true)
end
end
if pedAmmo <= 0 then
SetAmmoInClip(PlayerPedId(), currentWeapon, 1)
end
end
end
end
end
end)

efeesahn Alpha
 
DF
Son düzenleme:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(5)
local player = PlayerPedId()
if IsPedArmed(player, 4) then
local currentWeapon = GetSelectedPedWeapon(player) --morpheause show ammo fix
DisplayAmmoThisFrame(currentWeapon)
local found, currentWeapon = GetCurrentPedWeapon(player, true)
if found then
if currentWeapon ~= 911657153 then --stungun fix
local pedAmmo = GetAmmoInPedWeapon(player, currentWeapon)
if pedAmmo < 2 then
DisableControlAction(0, 24, true) -- Attack
DisableControlAction(0, 257, true) -- Attack 2
if IsPedInAnyVehicle(player, true) then
SetPlayerCanDoDriveBy(player, false)
end
else
EnableControlAction(0, 24, true) -- Attack
EnableControlAction(0, 257, true) -- Attack 2
if IsPedInAnyVehicle(player, true) then
SetPlayerCanDoDriveBy(player, true)
end
end
if pedAmmo <= 0 then
SetAmmoInClip(PlayerPedId(), currentWeapon, 1)
end
end
end
end
end
end)

bu kodu yorum satırına alırsanız ve disc_ammo db'sini temizlerseniz sorun çözülecektir
 
DF
Sorununuz çözüme ulaştı mı?​
 
DF
disc-ammo yu kurcalayarak çözdüm. ilgilendiğiniz için teşekkürler
 
DF
Konu Eki "Cevaplandı" Olarak Değiştirilmiştir..
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//