- Katılım
- 5 yıl 11 gün
- Mesajlar
- 80
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
if bankMenu then
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Wait(0)
if nearBank() or nearATM() then
DisplayHelpText("ATM'yi kullanmak için ~INPUT_PICKUP~ tuşuna basın~b~")
if IsControlJustPressed(1, 38) then
inMenu = true
SetNuiFocus(true, true)
SendNUIMessage({type = 'openGeneral'})
TriggerServerEvent('bank:balance')
local ped = GetPlayerPed(-1)
end
end
if IsControlJustPressed(1, 322) then
inMenu = false
SetNuiFocus(false, false)
SendNUIMessage({type = 'close'})
end
end
end)
end
if bankMenu then
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Wait(0)
if nearBank() or nearATM() then
DisplayHelpText("ATM'yi kullanmak için ~INPUT_PICKUP~ tuşuna basın~b~")
if IsControlJustPressed(1, 38) then
playAnim('mp_common', 'givetake1_a', 2500)
exports['progressBars']:startUI(2500, "Kartı sokuluyor.")
Citizen.Wait(3000)
inMenu = true
SetNuiFocus(true, true)
SendNUIMessage({type = 'openGeneral'})
TriggerServerEvent('bank:balance')
local ped = GetPlayerPed(-1)
end
end
if IsControlJustPressed(1, 322) then
inMenu = false
SetNuiFocus(false, false)
SendNUIMessage({type = 'close'})
end
end
end)
end
RegisterNUICallback('NUIFocusOff', function()
inMenu = false
SetNuiFocus(false, false)
SendNUIMessage({type = 'closeAll'})
end)
RegisterNUICallback('NUIFocusOff', function()
inMenu = false
SetNuiFocus(false, false)
playAnim('mp_common', 'givetake1_a', 2500)
exports['progressBars']:startUI(2500, "Kartı çıkarıyorsun.")
Citizen.Wait(2500)
SendNUIMessage({type = 'closeAll'})
end)
function playAnim(animDict, animName, duration)
RequestAnimDict(animDict)
while not HasAnimDictLoaded(animDict) do Citizen.Wait(0) end
TaskPlayAnim(PlayerPedId(), animDict, animName, 1.0, -1.0, duration, 49, 1, false, false, false)
RemoveAnimDict(animDict)
end
Yükleme animasyonu dediğiniz mythic progressbar mıdır?new_banking/client/client.lua içerisindeki
satırını bulup aşağıdakiyle değiştirin.Kod:if bankMenu then Citizen.CreateThread(function() while true do Wait(0) if nearBank() or nearATM() then DisplayHelpText("ATM'yi kullanmak için ~INPUT_PICKUP~ tuşuna basın~b~") if IsControlJustPressed(1, 38) then inMenu = true SetNuiFocus(true, true) SendNUIMessage({type = 'openGeneral'}) TriggerServerEvent('bank:balance') local ped = GetPlayerPed(-1) end end if IsControlJustPressed(1, 322) then inMenu = false SetNuiFocus(false, false) SendNUIMessage({type = 'close'}) end end end) end
eğer kartı çıkarma animasyonu da istiyorsanız:Kod:if bankMenu then Citizen.CreateThread(function() while true do Wait(0) if nearBank() or nearATM() then DisplayHelpText("ATM'yi kullanmak için ~INPUT_PICKUP~ tuşuna basın~b~") if IsControlJustPressed(1, 38) then playAnim('mp_common', 'givetake1_a', 2500) exports['progressBars']:startUI(2500, "Kartı sokuluyor.") Citizen.Wait(3000) inMenu = true SetNuiFocus(true, true) SendNUIMessage({type = 'openGeneral'}) TriggerServerEvent('bank:balance') local ped = GetPlayerPed(-1) end end if IsControlJustPressed(1, 322) then inMenu = false SetNuiFocus(false, false) SendNUIMessage({type = 'close'}) end end end) end
satırını bulup aşağıdakiyle değiştirin.Kod:RegisterNUICallback('NUIFocusOff', function() inMenu = false SetNuiFocus(false, false) SendNUIMessage({type = 'closeAll'}) end)
Kod:RegisterNUICallback('NUIFocusOff', function() inMenu = false SetNuiFocus(false, false) playAnim('mp_common', 'givetake1_a', 2500) exports['progressBars']:startUI(2500, "Kartı çıkarıyorsun.") Citizen.Wait(2500) SendNUIMessage({type = 'closeAll'}) end)
ardından client.lua içerisinde herhangi bir yere bu fonksiyonu ekleyin.
NOT: Yükleme animasyonu içinKod:function playAnim(animDict, animName, duration) RequestAnimDict(animDict) while not HasAnimDictLoaded(animDict) do Citizen.Wait(0) end TaskPlayAnim(PlayerPedId(), animDict, animName, 1.0, -1.0, duration, 49, 1, false, false, false) RemoveAnimDict(animDict) end
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.script gereklidir.
--================================================================================================--
--== VARIABLES - DO NOT EDIT ==--
--================================================================================================--
ESX = nil
inMenu = true
local atbank = false
local bankMenu = true
function playAnim(animDict, animName, duration)
RequestAnimDict(animDict)
while not HasAnimDictLoaded(animDict) do Citizen.Wait(0) end
TaskPlayAnim(PlayerPedId(), animDict, animName, 1.0, -1.0, duration, 49, 1, false, false, false)
RemoveAnimDict(animDict)
end
--================================================================================================
--== THREADING - DO NOT EDIT ==
--================================================================================================
--===============================================
--== Base ESX Threading ==
--===============================================
Citizen.CreateThread(function()
while ESX == nil do
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
Citizen.Wait(0)
end
end)
--===============================================
--== Core Threading ==
--===============================================
if bankMenu then
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Wait(0)
if nearBank() or nearATM() then
DisplayHelpText(_U('atm_open'))
if IsControlJustPressed(1, 38) then
playAnim('mp_common', 'givetake1_a', 2500)
Citizen.Wait(2500)
inMenu = true
SetNuiFocus(true, true)
SendNUIMessage({type = 'openGeneral'})
TriggerServerEvent('bank:balance')
local ped = GetPlayerPed(-1)
end
end
if IsControlJustPressed(1, 322) then
inMenu = false
SetNuiFocus(false, false)
SendNUIMessage({type = 'close'})
end
end
end)
end
--===============================================
--== Map Blips ==
--===============================================
--BANK
Citizen.CreateThread(function()
if Config.ShowBlips then
for k,v in ipairs(Config.Bank)do
local blip = AddBlipForCoord(v.x, v.y, v.z)
SetBlipSprite (blip, v.id)
SetBlipDisplay(blip, 4)
SetBlipScale (blip, 0.8)
SetBlipColour (blip, 5)
SetBlipAsShortRange(blip, true)
BeginTextCommandSetBlipName("STRING")
AddTextComponentString(_U('bank_blip'))
EndTextCommandSetBlipName(blip)
end
end
end)
--ATM
Citizen.CreateThread(function()
if Config.ShowBlips and Config.OnlyBank == false then
for k,v in ipairs(Config.ATM)do
local blip = AddBlipForCoord(v.x, v.y, v.z)
SetBlipSprite (blip, v.id)
SetBlipDisplay(blip, 277)
SetBlipScale (blip, 0.4)
SetBlipColour (blip, 5)
SetBlipAsShortRange(blip, true)
BeginTextCommandSetBlipName("STRING")
AddTextComponentString(_U('atm_blip'))
EndTextCommandSetBlipName(blip)
end
end
end)
--===============================================
--== Deposit Event ==
--===============================================
RegisterNetEvent('currentbalance1')
AddEventHandler('currentbalance1', function(balance)
local id = PlayerId()
local playerName = GetPlayerName(id)
SendNUIMessage({
type = "balanceHUD",
balance = balance,
player = playerName
})
end)
--===============================================
--== Deposit Event ==
--===============================================
RegisterNUICallback('deposit', function(data)
TriggerServerEvent('bank:deposit', tonumber(data.amount))
TriggerServerEvent('bank:balance')
end)
--===============================================
--== Withdraw Event ==
--===============================================
RegisterNUICallback('withdrawl', function(data)
TriggerServerEvent('bank:withdraw', tonumber(data.amountw))
TriggerServerEvent('bank:balance')
end)
--===============================================
--== Balance Event ==
--===============================================
RegisterNUICallback('balance', function()
TriggerServerEvent('bank:balance')
end)
RegisterNetEvent('balance:back')
AddEventHandler('balance:back', function(balance)
SendNUIMessage({type = 'balanceReturn', bal = balance})
end)
--===============================================
--== Transfer Event ==
--===============================================
RegisterNUICallback('transfer', function(data)
TriggerServerEvent('bank:transfer', data.to, data.amountt)
TriggerServerEvent('bank:balance')
end)
--===============================================
--== Result Event ==
--===============================================
RegisterNetEvent('bank:result')
AddEventHandler('bank:result', function(type, message)
SendNUIMessage({type = 'result', m = message, t = type})
end)
--===============================================
--== NUIFocusoff ==
--===============================================
RegisterNUICallback('NUIFocusOff', function()
inMenu = false
SetNuiFocus(false, false)
TriggerEvent("mythic_progbar:client:progress", {
name = "bank_action",
duration = 7500,
label = "Kartını alıyorsun.",
useWhileDead = false,
canCancel = false,
controlDisables = {
disableMovement = true,
disableCarMovement = true,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
},
prop = {
}
}, function(status)
if not status then
-- Do Something If Event Wasn't Cancelled
end
end)
playAnim('mp_common', 'givetake1_a', 2500)
Citizen.Wait(2500)
SendNUIMessage({type = 'closeAll'})
end)
--===============================================
--== Capture Bank Distance ==
--===============================================
function nearBank()
local player = GetPlayerPed(-1)
local playerloc = GetEntityCoords(player, 0)
for _, search in pairs(Config.Bank) do
local distance = GetDistanceBetweenCoords(search.x, search.y, search.z, playerloc['x'], playerloc['y'], playerloc['z'], true)
if distance <= 3 then
return true
end
end
end
function nearATM()
local player = GetPlayerPed(-1)
local playerloc = GetEntityCoords(player, 0)
for _, search in pairs(Config.ATM) do
local distance = GetDistanceBetweenCoords(search.x, search.y, search.z, playerloc['x'], playerloc['y'], playerloc['z'], true)
if distance <= 2 then
return true
end
end
end
function DisplayHelpText(str)
SetTextComponentFormat("STRING")
AddTextComponentString(str)
DisplayHelpTextFromStringLabel(0, 0, 1, -1)
end
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!