Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım /bgir | Bagaja Girme Komutu

prime

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 26 gün
Mesajlar
94
Discord
prime#0480
Aşağıda ki kodları herhangi bir scriptin client kısmına yazarsanız çalışmaya başlayacaktır.

Oyuna girince herhangi bir aracın öncelikle bagajını açmanız gerekmektedir. Ardından bagajın yanına gidip /bgir yazarak bagaja girebilirsiniz.

Kod:
local Keys = {

    ["ESC"] = 322, ["F1"] = 288, ["F2"] = 289, ["F3"] = 170, ["F5"] = 166, ["F6"] = 167, ["F7"] = 168, ["F8"] = 169, ["F9"] = 56, ["F10"] = 57,
    ["~"] = 243, ["1"] = 157, ["2"] = 158, ["3"] = 160, ["4"] = 164, ["5"] = 165, ["6"] = 159, ["7"] = 161, ["8"] = 162, ["9"] = 163, ["-"] = 84, ["="] = 83, ["BACKSPACE"] = 177,
    ["TAB"] = 37, ["Q"] = 44, ["W"] = 32, ["E"] = 38, ["R"] = 45, ["T"] = 245, ["Y"] = 246, ["U"] = 303, ["P"] = 199, ["["] = 39, ["]"] = 40, ["ENTER"] = 18,
    ["CAPS"] = 137, ["A"] = 34, ["S"] = 8, ["D"] = 9, ["F"] = 23, ["G"] = 47, ["H"] = 74, ["K"] = 311, ["L"] = 182,
    ["LEFTSHIFT"] = 21, ["Z"] = 20, ["X"] = 73, ["C"] = 26, ["V"] = 0, ["B"] = 29, ["N"] = 249, ["M"] = 244, [","] = 82, ["."] = 81,
    ["LEFTCTRL"] = 36, ["LEFTALT"] = 19, ["SPACE"] = 22, ["RIGHTCTRL"] = 70,
    ["HOME"] = 213, ["PAGEUP"] = 10, ["PAGEDOWN"] = 11, ["DELETE"] = 178,
    ["LEFT"] = 174, ["RIGHT"] = 175, ["TOP"] = 27, ["DOWN"] = 173,
    ["NENTER"] = 201, ["N4"] = 108, ["N5"] = 60, ["N6"] = 107, ["N+"] = 96, ["N-"] = 97, ["N7"] = 117, ["N8"] = 61, ["N9"] = 118
  }



local player = PlayerPedId()
local inside = false



function DrawText3DTest(x,y,z, text)
    local onScreen,_x,_y=World3dToScreen2d(x,y,z)
    local px,py,pz=table.unpack(GetGameplayCamCoords())

         

    SetTextScale(0.35, 0.35)
    SetTextFont(4)
    SetTextProportional(1)
    SetTextColour(255, 255, 255, 215)

     

    SetTextEntry("STRING")
    SetTextCentre(1)
    AddTextComponentString(text)
    DrawText(_x,_y)
    local factor = (string.len(text)) / 370
    DrawRect(_x,_y+0.0125, 0.015+ factor, 0.03, 41, 11, 41, 68)
end



function CamTrunk()
    if(not DoesCamExist(cam)) then
        cam = CreateCam('DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA', true)
        SetCamCoord(cam, GetEntityCoords(PlayerPedId()))
        SetCamRot(cam, 0.0, 0.0, 0.0)
        SetCamActive(cam,  true)
        RenderScriptCams(true,  false,  0,  true,  true)
        SetCamCoord(cam, GetEntityCoords(PlayerPedId()))
    end

    AttachCamToEntity(cam, PlayerPedId(), 0.0,-2.5,1.0, true)
    SetCamRot(cam, -30.0, 0.0, GetEntityHeading(PlayerPedId()) )
end



local offsets = {
    [1] = { ["name"] = "vic", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.5 },
    [2] = { ["name"] = "taxi", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.5 },
    [3] = { ["name"] = "buccaneer", ["yoffset"] = 0.5, ["zoffset"] = 0.0 },
    [4] = { ["name"] = "peyote", ["yoffset"] = 0.35, ["zoffset"] = -0.15 },
    [5] = { ["name"] = "regina", ["yoffset"] = 0.2, ["zoffset"] = -0.35 },
    [6] = { ["name"] = "pigalle", ["yoffset"] = 0.2, ["zoffset"] = -0.15 },
    [7] = { ["name"] = "glendale", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.35 },
}



RegisterCommand('bgir', function()
    player = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(player, false)
    local lockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(vehicle)
    coordA = GetEntityCoords(player, 1)
    coordB = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 100.0, 0.0)
    vehicle = getVehicleInDirection(coordA, coordB)
    local OffSet = TrunkOffset(vehicle)
    if DoesEntityExist(vehicle) and IsEntityAVehicle(vehicle) and not inside and GetVehiclePedIsIn(player, false) == 0 then
        if lockStatus == 4 or lockStatus == 2 then
            TriggerEvent("notification","Araç kilitli.", 2)

        elseif GetVehicleDoorAngleRatio(vehicle, 5) ~= 0.0 then
            inside = true
            local d1,d2 = GetModelDimensions(GetEntityModel(vehicle))
            if OffSet > 0 then
                AttachEntityToEntity(player, vehicle, 0, -0.1,(d1["y"]+0.85) + offsets[OffSet]["yoffset"],(d2["z"]-0.87) + offsets[OffSet]["zoffset"], 0, 0, 40.0, 1, 1, 1, 1, 1, 1)
            else
                AttachEntityToEntity(player, vehicle, 0, -0.1,d1["y"]+0.85,d2["z"]-0.87, 0, 0, 40.0, 1, 1, 1, 1, 1, 1)
            end
            local testdic = "fin_ext_p1-7"
            local testanim = "cs_devin_dual-7"
            SetBlockingOfNonTemporaryEvents(player, true)  
            SetPedSeeingRange(player, 0.0)  
               SetPedHearingRange(player, 0.0)    
            SetPedFleeAttributes(player, 0, false)  
            SetPedKeepTask(player, true)
            ClearPedTasks(player)
            RequestAnimDict('fin_ext_p1-7')
            while not HasAnimDictLoaded('fin_ext_p1-7') do
                Citizen.Wait(100)
            end

            TaskPlayAnim(player, testdic, testanim, 8.0, 8.0, -1, 1, 999.0, 0, 0, 0)
            if not (IsEntityPlayingAnim(player, 'fin_ext_p1-7', 'cs_devin_dual-7', 3) == 1) then
                Streaming('fin_ext_p1-7', function()
                    TaskPlayAnim(player, 'fin_ext_p1-7', 'cs_devin_dual-7', 1.0, -1, -1, 49, 0, 0, 0, 0)
                end)
            end

            SetVehicleDoorShut(vehicle, 5, false)
            while inside do
                Citizen.Wait(1)
                CamTrunk()
                car = GetEntityAttachedTo(player)
                carxyz = GetEntityCoords(car, 0)
                   local visible = true
                   DisableAllControlActions(0)
                   DisableAllControlActions(1)
                DisableAllControlActions(2)
                EnableControlAction(0, Keys['F'], true)
                   EnableControlAction(0, 0, true)
                   EnableControlAction(0, 249, true)
                   EnableControlAction(2, 1, true)
                   EnableControlAction(2, 2, true)
                   EnableControlAction(0, 177, true)
                EnableControlAction(0, 200, true)
                local d1,d2 = GetModelDimensions(GetEntityModel(vehicle))
                local DropPosition = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(vehicle, 0.0,d1["y"]-0.2,0.0)
                if DropPosition["x"] == 0.0 then
                    local vehCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
                    DrawText3DTest(vehCoords.x, vehCoords.y, vehCoords.z, "[G] Bagajı Aç / Kapat | [F] Dısarı Çık")
                else
                    DrawText3DTest(DropPosition["x"],DropPosition["y"],DropPosition["z"],"[G] Bagajı Aç / Kapat | [F] Dısarı Çık")
                end

                 

             



                if IsDisabledControlJustReleased(0,47) then
                    if GetVehicleDoorAngleRatio(vehicle, 5) > 0.0 then
                        SetVehicleDoorShut(vehicle, 5, 1, true)            
                    else
                        SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, 1, true)
                        Citizen.Wait(500)
                        SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, 1, true)
                    end
                end

                 

             

                    if IsControlJustReleased(0,23) then
                    DetachEntity(player)
                    ClearPedTasks(player)
                    CamDisable()
                    inside = false    
                       ClearAllHelpMessages()
                end
            end

            DoScreenFadeOut(10)
               Citizen.Wait(1000)
            CamDisable()
            DetachEntity(player)

            if DoesEntityExist(vehicle) then
                local DropPosition = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(vehicle, 0.0,d1["y"]-0.5,0.0)
                SetEntityCoords(player,DropPosition["x"],DropPosition["y"],DropPosition["z"])
            end
            SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, false)
            DoScreenFadeIn(2000)
        else
            TriggerEvent("notification","Bagaj kapalı.", 2)
        end
    end
end)

Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('chat:addSuggestion', '/bgir', 'Aracın bagajına girmek için kullanılan komut.')
end)



function TrunkOffset(veh)
    for i=1,#offsets do
        if GetEntityModel(veh) == GetHashKey(offsets[i]["name"]) then
            return i
        end
    end
    return 0
end



function getVehicleInDirection(coordFrom, coordTo)
    local offset = 0
    local rayHandle
    local vehicle


    for i = 0, 100 do
        rayHandle = CastRayPointToPoint(coordFrom.x, coordFrom.y, coordFrom.z, coordTo.x, coordTo.y, coordTo.z + offset, 10, PlayerPedId(), 0)
        a, b, c, d, vehicle = GetRaycastResult(rayHandle)
        offset = offset - 1

        if vehicle ~= 0 then break end
    end

 

    local distance = Vdist2(coordFrom, GetEntityCoords(vehicle))
    if distance > 25 then vehicle = nil end
    return vehicle ~= nil and vehicle or 0
end



function Streaming(animDict, cb)
    if not HasAnimDictLoaded(animDict) then
        RequestAnimDict(animDict)



        while not HasAnimDictLoaded(animDict) do
            Citizen.Wait(1)
        end
    end



    if cb ~= nil then
        cb()
    end
end



isInTrunk = function()
    if inside == true then
        return true
    elseif inside == false then
        return false
    end
end



function CamDisable()
    RenderScriptCams(false, false, 0, 1, 0)
    DestroyCam(cam, false)
end

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        player = PlayerPedId()
        local plyCoords = GetEntityCoords(player, false)
        local lockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(vehicle)
        coordA = GetEntityCoords(player, 1)
        coordB = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 100.0, 0.0)
        vehicle = getVehicleInDirection(coordA, coordB)
        Citizen.Wait(500)
        if IsControlJustReleased(0,Keys['H']) then
            if DoesEntityExist(vehicle) then
            if IsVehicleSeatFree(vehicle,-1) then
            local clstveh = GetClosestVehicle(GetEntityCoords(PlayerPedId()), 3.0, 0, 70)
            if GetVehicleDoorAngleRatio(clstveh, 5) > 0.9 then
                    SetVehicleDoorShut(clstveh, 5)
            else
                SetVehicleDoorOpen(clstveh, 5)
            end
        else
            exports['mythic_notify']:SendAlert('inform', 'Aracın içinde birisi varken bagajı açamazsın.', 6500)
        end
    end

        end
end
end)

function VehicleInFront()
    local pos = GetEntityCoords(player)
    local entityWorld = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 6.0, 0.0)
    local rayHandle = CastRayPointToPoint(pos.x, pos.y, pos.z, entityWorld.x, entityWorld.y, entityWorld.z, 10, player, 0)
    local _, _, _, _, result = GetRaycastResult(rayHandle)
    return result

end

Uğraşmak istemiyorum direkt koyup start vermek istiyorum diyorsanız bu linkten indirin ardından resource klasörünün içine atıp server.cfg`ye ensure trunksystem yazabilirsiniz.




Örnek Görsel

 
DF
Son düzenleme:
Başarılı paylaşım, ellerine sağlık.

İndirme linki olarakta paylaşırsanız daha fazla kişiye yardımcı olmuş olabilirsiniz.
 
DF
+ Başlığı Script Yerine Komutu Yazabilirseniz Çok Daha İyi Olur Sayın Moderatörler :)
 
DF
Yararlı Paylaşım+
 
DF
Konuya Görsel Ve Hazır Script Hali Eklenmiştir. +
 
DF
+ Aradığım Scripti Işık Hızında Buluyorum, FivemTurk Farkı ?
 
DF
Aşağıda ki kodları herhangi bir scriptin client kısmına yazarsanız çalışmaya başlayacaktır.

Oyuna girince herhangi bir aracın öncelikle bagajını açmanız gerekmektedir. Ardından bagajın yanına gidip /bgir yazarak bagaja girebilirsiniz.

Kod:
local Keys = {

    ["ESC"] = 322, ["F1"] = 288, ["F2"] = 289, ["F3"] = 170, ["F5"] = 166, ["F6"] = 167, ["F7"] = 168, ["F8"] = 169, ["F9"] = 56, ["F10"] = 57,
    ["~"] = 243, ["1"] = 157, ["2"] = 158, ["3"] = 160, ["4"] = 164, ["5"] = 165, ["6"] = 159, ["7"] = 161, ["8"] = 162, ["9"] = 163, ["-"] = 84, ["="] = 83, ["BACKSPACE"] = 177,
    ["TAB"] = 37, ["Q"] = 44, ["W"] = 32, ["E"] = 38, ["R"] = 45, ["T"] = 245, ["Y"] = 246, ["U"] = 303, ["P"] = 199, ["["] = 39, ["]"] = 40, ["ENTER"] = 18,
    ["CAPS"] = 137, ["A"] = 34, ["S"] = 8, ["D"] = 9, ["F"] = 23, ["G"] = 47, ["H"] = 74, ["K"] = 311, ["L"] = 182,
    ["LEFTSHIFT"] = 21, ["Z"] = 20, ["X"] = 73, ["C"] = 26, ["V"] = 0, ["B"] = 29, ["N"] = 249, ["M"] = 244, [","] = 82, ["."] = 81,
    ["LEFTCTRL"] = 36, ["LEFTALT"] = 19, ["SPACE"] = 22, ["RIGHTCTRL"] = 70,
    ["HOME"] = 213, ["PAGEUP"] = 10, ["PAGEDOWN"] = 11, ["DELETE"] = 178,
    ["LEFT"] = 174, ["RIGHT"] = 175, ["TOP"] = 27, ["DOWN"] = 173,
    ["NENTER"] = 201, ["N4"] = 108, ["N5"] = 60, ["N6"] = 107, ["N+"] = 96, ["N-"] = 97, ["N7"] = 117, ["N8"] = 61, ["N9"] = 118
  }



local player = PlayerPedId()
local inside = false



function DrawText3DTest(x,y,z, text)
    local onScreen,_x,_y=World3dToScreen2d(x,y,z)
    local px,py,pz=table.unpack(GetGameplayCamCoords())

        

    SetTextScale(0.35, 0.35)
    SetTextFont(4)
    SetTextProportional(1)
    SetTextColour(255, 255, 255, 215)

    

    SetTextEntry("STRING")
    SetTextCentre(1)
    AddTextComponentString(text)
    DrawText(_x,_y)
    local factor = (string.len(text)) / 370
    DrawRect(_x,_y+0.0125, 0.015+ factor, 0.03, 41, 11, 41, 68)
end



function CamTrunk()
    if(not DoesCamExist(cam)) then
        cam = CreateCam('DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA', true)
        SetCamCoord(cam, GetEntityCoords(PlayerPedId()))
        SetCamRot(cam, 0.0, 0.0, 0.0)
        SetCamActive(cam,  true)
        RenderScriptCams(true,  false,  0,  true,  true)
        SetCamCoord(cam, GetEntityCoords(PlayerPedId()))
    end

    AttachCamToEntity(cam, PlayerPedId(), 0.0,-2.5,1.0, true)
    SetCamRot(cam, -30.0, 0.0, GetEntityHeading(PlayerPedId()) )
end



local offsets = {
    [1] = { ["name"] = "vic", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.5 },
    [2] = { ["name"] = "taxi", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.5 },
    [3] = { ["name"] = "buccaneer", ["yoffset"] = 0.5, ["zoffset"] = 0.0 },
    [4] = { ["name"] = "peyote", ["yoffset"] = 0.35, ["zoffset"] = -0.15 },
    [5] = { ["name"] = "regina", ["yoffset"] = 0.2, ["zoffset"] = -0.35 },
    [6] = { ["name"] = "pigalle", ["yoffset"] = 0.2, ["zoffset"] = -0.15 },
    [7] = { ["name"] = "glendale", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.35 },
}



RegisterCommand('bgir', function()
    player = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(player, false)
    local lockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(vehicle)
    coordA = GetEntityCoords(player, 1)
    coordB = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 100.0, 0.0)
    vehicle = getVehicleInDirection(coordA, coordB)
    local OffSet = TrunkOffset(vehicle)
    if DoesEntityExist(vehicle) and IsEntityAVehicle(vehicle) and not inside and GetVehiclePedIsIn(player, false) == 0 then
        if lockStatus == 4 or lockStatus == 2 then
            TriggerEvent("notification","Araç kilitli.", 2)

        elseif GetVehicleDoorAngleRatio(vehicle, 5) ~= 0.0 then
            inside = true
            local d1,d2 = GetModelDimensions(GetEntityModel(vehicle))
            if OffSet > 0 then
                AttachEntityToEntity(player, vehicle, 0, -0.1,(d1["y"]+0.85) + offsets[OffSet]["yoffset"],(d2["z"]-0.87) + offsets[OffSet]["zoffset"], 0, 0, 40.0, 1, 1, 1, 1, 1, 1)
            else
                AttachEntityToEntity(player, vehicle, 0, -0.1,d1["y"]+0.85,d2["z"]-0.87, 0, 0, 40.0, 1, 1, 1, 1, 1, 1)
            end
            local testdic = "fin_ext_p1-7"
            local testanim = "cs_devin_dual-7"
            SetBlockingOfNonTemporaryEvents(player, true) 
            SetPedSeeingRange(player, 0.0) 
               SetPedHearingRange(player, 0.0)   
            SetPedFleeAttributes(player, 0, false) 
            SetPedKeepTask(player, true)
            ClearPedTasks(player)
            RequestAnimDict('fin_ext_p1-7')
            while not HasAnimDictLoaded('fin_ext_p1-7') do
                Citizen.Wait(100)
            end

            TaskPlayAnim(player, testdic, testanim, 8.0, 8.0, -1, 1, 999.0, 0, 0, 0)
            if not (IsEntityPlayingAnim(player, 'fin_ext_p1-7', 'cs_devin_dual-7', 3) == 1) then
                Streaming('fin_ext_p1-7', function()
                    TaskPlayAnim(player, 'fin_ext_p1-7', 'cs_devin_dual-7', 1.0, -1, -1, 49, 0, 0, 0, 0)
                end)
            end

            SetVehicleDoorShut(vehicle, 5, false)
            while inside do
                Citizen.Wait(1)
                CamTrunk()
                car = GetEntityAttachedTo(player)
                carxyz = GetEntityCoords(car, 0)
                   local visible = true
                   DisableAllControlActions(0)
                   DisableAllControlActions(1)
                DisableAllControlActions(2)
                EnableControlAction(0, Keys['F'], true)
                   EnableControlAction(0, 0, true)
                   EnableControlAction(0, 249, true)
                   EnableControlAction(2, 1, true)
                   EnableControlAction(2, 2, true)
                   EnableControlAction(0, 177, true)
                EnableControlAction(0, 200, true)
                local d1,d2 = GetModelDimensions(GetEntityModel(vehicle))
                local DropPosition = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(vehicle, 0.0,d1["y"]-0.2,0.0)
                if DropPosition["x"] == 0.0 then
                    local vehCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
                    DrawText3DTest(vehCoords.x, vehCoords.y, vehCoords.z, "[G] Bagajı Aç / Kapat | [F] Dısarı Çık")
                else
                    DrawText3DTest(DropPosition["x"],DropPosition["y"],DropPosition["z"],"[G] Bagajı Aç / Kapat | [F] Dısarı Çık")
                end

                

            



                if IsDisabledControlJustReleased(0,47) then
                    if GetVehicleDoorAngleRatio(vehicle, 5) > 0.0 then
                        SetVehicleDoorShut(vehicle, 5, 1, true)           
                    else
                        SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, 1, true)
                        Citizen.Wait(500)
                        SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, 1, true)
                    end
                end

                

            

                    if IsControlJustReleased(0,23) then
                    DetachEntity(player)
                    ClearPedTasks(player)
                    CamDisable()
                    inside = false   
                       ClearAllHelpMessages()
                end
            end

            DoScreenFadeOut(10)
               Citizen.Wait(1000)
            CamDisable()
            DetachEntity(player)

            if DoesEntityExist(vehicle) then
                local DropPosition = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(vehicle, 0.0,d1["y"]-0.5,0.0)
                SetEntityCoords(player,DropPosition["x"],DropPosition["y"],DropPosition["z"])
            end
            SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, false)
            DoScreenFadeIn(2000)
        else
            TriggerEvent("notification","Bagaj kapalı.", 2)
        end
    end
end)

Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('chat:addSuggestion', '/bgir', 'Aracın bagajına girmek için kullanılan komut.')
end)



function TrunkOffset(veh)
    for i=1,#offsets do
        if GetEntityModel(veh) == GetHashKey(offsets[i]["name"]) then
            return i
        end
    end
    return 0
end



function getVehicleInDirection(coordFrom, coordTo)
    local offset = 0
    local rayHandle
    local vehicle


    for i = 0, 100 do
        rayHandle = CastRayPointToPoint(coordFrom.x, coordFrom.y, coordFrom.z, coordTo.x, coordTo.y, coordTo.z + offset, 10, PlayerPedId(), 0)
        a, b, c, d, vehicle = GetRaycastResult(rayHandle)
        offset = offset - 1

        if vehicle ~= 0 then break end
    end



    local distance = Vdist2(coordFrom, GetEntityCoords(vehicle))
    if distance > 25 then vehicle = nil end
    return vehicle ~= nil and vehicle or 0
end



function Streaming(animDict, cb)
    if not HasAnimDictLoaded(animDict) then
        RequestAnimDict(animDict)



        while not HasAnimDictLoaded(animDict) do
            Citizen.Wait(1)
        end
    end



    if cb ~= nil then
        cb()
    end
end



isInTrunk = function()
    if inside == true then
        return true
    elseif inside == false then
        return false
    end
end



function CamDisable()
    RenderScriptCams(false, false, 0, 1, 0)
    DestroyCam(cam, false)
end

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        player = PlayerPedId()
        local plyCoords = GetEntityCoords(player, false)
        local lockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(vehicle)
        coordA = GetEntityCoords(player, 1)
        coordB = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 100.0, 0.0)
        vehicle = getVehicleInDirection(coordA, coordB)
        Citizen.Wait(500)
        if IsControlJustReleased(0,Keys['H']) then
            if DoesEntityExist(vehicle) then
            if IsVehicleSeatFree(vehicle,-1) then
            local clstveh = GetClosestVehicle(GetEntityCoords(PlayerPedId()), 3.0, 0, 70)
            if GetVehicleDoorAngleRatio(clstveh, 5) > 0.9 then
                    SetVehicleDoorShut(clstveh, 5)
            else
                SetVehicleDoorOpen(clstveh, 5)
            end
        else
            exports['mythic_notify']:SendAlert('inform', 'Aracın içinde birisi varken bagajı açamazsın.', 6500)
        end
    end

        end
end
end)

function VehicleInFront()
    local pos = GetEntityCoords(player)
    local entityWorld = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 6.0, 0.0)
    local rayHandle = CastRayPointToPoint(pos.x, pos.y, pos.z, entityWorld.x, entityWorld.y, entityWorld.z, 10, player, 0)
    local _, _, _, _, result = GetRaycastResult(rayHandle)
    return result

end

Uğraşmak istemiyorum direkt koyup start vermek istiyorum diyorsanız bu linkten indirin ardından resource klasörünün içine atıp server.cfg`ye ensure trunksystem yazabilirsiniz.




Örnek Görsel

Emeğinize Sağlık Hocam
 
DF
Eline sağlık güzel paylaşım.
 
DF
Forumda soranların işine yarayabilecek bir paylaşım olmuş elinize sağlık​
 
DF
Güzel duruyor ,eskiden f6 ya bağlı olan bu scriptin komutunun olması güzel.​
 
DF
Son düzenleme:
+rep arıyodum bu scripti yararlı paylaşım ellerine sağlık
 
DF
+rep f3 menüye entegre ettim müq oldu
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//