Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Bu hataları Nasıl Çözebilirim ?

sadkadnadd

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 9 gün
Mesajlar
366
46305

1.Problemim Forumda bulunan Polis Rozeti Kullanıyorum kullandıktan sonra elimde propu kalıyor bu propun kalmasını nasıl engelleyebilirim bunun için bir kod vardı heralde prop delete gibi

46306

kimlik menüsü açtığımda su arka tarafta kalan Kimlik Menüsü Nasıl kaldırabilirim ?
 
DF
Konu tarafımca uygun kategoriye taşınmıştır
 
DF
discord adınızı bırakırsanız daha ayrıntılı çözebiliriz.
 
DF
46442

EKLEME: PROP ELİME YAPIŞTIĞINDA F8 ŞÖYLE BİR BİLGİLENDİRME ÇIKIYOR
 
DF
DeleteObject(propadi)
 
DF
lildopeee lildopeee server tarafına mı client tarafına mı fark eder mi birde son satıra yazsam olur mu
copy paste mantığı ile çalışmıyor propu spawnlayan native CreateObject in başına prop = CreateObject
propun kodun neresinde silinmesi gerekiyorsa oraya DeleteObject(prop)
 
DF
Prop Sorununu Çözemedim




local ESX = nil
local plateModel = "prop_fib_badge"
local plateModel2 = "prop_fib_badge"
local animDict = "missfbi_s4mop"
local animName = "swipe_card"
local plate_net = nil
TriggerEvent("esx:getSharedObject", function(obj)
ESX = obj
end)
local open = false
-- Rozet kimliği açma
RegisterNetEvent('badge:eek:pen')
AddEventHandler('badge:eek:pen', function( data, type )
open = true
SendNUIMessage({
action = "open",
array = data,
type = type
})
end)
RegisterCommand('pdbadge', function()
TriggerEvent('badge:eek:penPD')
end)
-- Rozet açıkken tuş eventleri
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Wait(0)
if IsControlJustReleased(0, 322) and open or IsControlJustReleased(0, 177) and open then
SendNUIMessage({
action = "close"
})
open = false
end
end
end)
RegisterNetEvent('showbadge')
AddEventHandler('showbadge', function()
local player, distance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if distance ~= -1 and distance <= 3.0 then
TriggerServerEvent('badge:eek:pen', GetPlayerServerId(PlayerId()), GetPlayerServerId(player))
TriggerServerEvent('badge:eek:pen', GetPlayerServerId(PlayerId()), GetPlayerServerId(PlayerId()))
else
TriggerServerEvent('badge:eek:pen', GetPlayerServerId(PlayerId()), GetPlayerServerId(PlayerId()))
end
end)
function startAnim()
RequestModel(GetHashKey(plateModel))
while not HasModelLoaded(GetHashKey(plateModel)) do
Citizen.Wait(100)
end
ClearPedSecondaryTask(PlayerPedId())
RequestAnimDict(animDict)
while not HasAnimDictLoaded(animDict) do
Citizen.Wait(100)
end
local playerPed = PlayerPedId()
local plyCoords = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(playerPed, 0.0, 0.0, -5.0)
local platespawned = CreateObject(GetHashKey(plateModel), plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, 0, 0, 0)
Citizen.Wait(1000)
local netid = ObjToNet(platespawned)
SetNetworkIdExistsOnAllMachines(netid, true)
SetNetworkIdCanMigrate(netid, false)
TaskPlayAnim(playerPed, 1.0, -1, -1, 50, 0, 0, 0, 0)
TaskPlayAnim(playerPed, animDict, animName, 1.0, 1.0, -1, 50, 0, 0, 0, 0)
Citizen.Wait(800)
AttachEntityToEntity(platespawned, playerPed, GetPedBoneIndex(playerPed, 28422), 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1, 1, 0, 1, 0, 1)
plate_net = netid
Citizen.Wait(3000)
ClearPedSecondaryTask(playerPed)
DetachEntity(NetToObj(plate_net), 1, 1)
DeleteEntity(NetToObj(plate_net))
plate_net = nil
end
RegisterNetEvent('badge:eek:penPD')
AddEventHandler('badge:eek:penPD', function()
TriggerEvent('showbadge')
startAnim()
end)
function loadAnimDict( dict )
while ( not HasAnimDictLoaded( dict ) ) do
RequestAnimDict( dict )
Citizen.Wait( 0 )
end
end
RegisterNetEvent('badge:shot')
AddEventHandler('badge:shot', function(playerID)
local posx, posy = 0, 0.26
local width, height = 0.07, 0.14
local x, y = GetActiveScreenResolution()
if x == 1920 and y == 1080 then
posx, posy = 0.085, 0.35
width, height = 0.07, 0.14
elseif x == 1366 and y == 768 then
posx, posy = 0.686, 0.366
width, height = 0.086, 0.196
elseif x == 1360 and y == 768 then
posx, posy = 0.685, 0.366
width, height = 0.087, 0.196
elseif x == 1600 and y == 900 then
posx, posy = 0.732, 0.3122
width, height = 0.073, 0.168
elseif x == 1400 and y == 1050 then
posx, posy = 0.694, 0.267
width, height = 0.083, 0.145
elseif x == 1440 and y == 900 then
posx, posy = 0.702, 0.312
width, height = 0.082, 0.169
elseif x == 1680 and y == 1050 then
posx, posy = 0.745, 0.268
width, height = 0.068, 0.1435
elseif x == 1280 and y == 720 then
posx, posy = 0.665, 0.3905
width, height = 0.09, 0.2105
elseif x == 1280 and y == 768 then
posx, posy = 0.665, 0.366
width, height = 0.091, 0.196
elseif x == 1280 and y == 800 then
posx, posy = 0.665, 0.3515
width, height = 0.091, 0.1895
elseif x == 1280 and y == 960 then
posx, posy = 0.665, 0.2925
width, height = 0.091, 0.1585
elseif x == 1280 and y == 1024 then
posx, posy = 0.665, 0.2745
width, height = 0.091, 0.1475
elseif x == 1024 and y == 768 then
posx, posy = 0.5810, 0.366
width, height = 0.115, 0.1965
elseif x == 800 and y == 600 then
posx, posy = 0.4635, 0.4685
width, height = 0.1455, 0.251
elseif x == 1152 and y == 864 then
posx, posy = 0.6275, 0.325
width, height = 0.1005, 0.175
elseif x == 1280 and y == 600 then
posx, posy = 0.665, 0.468
width, height = 0.0905, 0.251
end
local playerPed = GetPlayerPed(GetPlayerFromServerId( playerID ))
local handle = RegisterPedheadshot(playerPed)
if not IsPedheadshotValid(handle) then
print('hay un error aqui')
print(handle)
end
while not IsPedheadshotReady (handle) do
Wait (100)
end
local headshot = GetPedheadshotTxdString (handle)
while open do
Wait (5)
DrawSprite (headshot, headshot, posx, posy, width, height, 0.0, 255, 255, 255, 1000)
end
if not open then
UnregisterPedheadshot(handle)
end
end)





yardımcı olan olursa sevinirim
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//