- Katılım
- 4 yıl 7 ay 11 gün
- Mesajlar
- 534
Merhaba Arkadaşlar Bazı meslekler de Envanter limitini geçiyor
Kendim ugrasmayı ve öğrenmeyi sevdiğimden bir kaç soru aydınlanması gerekiyor
Ağagıdaki kod satırında
if xPlayer.canCarryItem
Nerde kullanmam gerekli yani
xPlayer.addInventoryItem('washedstones', 10)
üstünde mi yoksa direk bunu silip yerine
if xPlayer.canCarryItem("washedstones",10) şeklindemi yazmalıyım
ayrıca baska dikkat etmem gereken noktalar var mı değerli fikirlerinizi bekliyorum
Kendim ugrasmayı ve öğrenmeyi sevdiğimden bir kaç soru aydınlanması gerekiyor
Ağagıdaki kod satırında
if xPlayer.canCarryItem
Nerde kullanmam gerekli yani
xPlayer.addInventoryItem('washedstones', 10)
üstünde mi yoksa direk bunu silip yerine
if xPlayer.canCarryItem("washedstones",10) şeklindemi yazmalıyım
ayrıca baska dikkat etmem gereken noktalar var mı değerli fikirlerinizi bekliyorum
RegisterNetEvent("v-mine:washing")
AddEventHandler("v-mine:washing", function(item, count)
local _source = source
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source)
if xPlayer ~= nil then
if xPlayer.getInventoryItem('stones').count > 9 then
TriggerClientEvent("v-mine:washing", source)
Citizen.Wait(15000)
xPlayer.addInventoryItem('washedstones', 10)
xPlayer.removeInventoryItem("stones", 10)
elseif xPlayer.getInventoryItem('stones').count < 10 then
TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, 'Yıkamak için üzerinde en az 10 adet taş olmalı.')
end
end
end)
RegisterNetEvent("v-mine:remelting")
AddEventHandler("v-mine:remelting", function(item, count)
local _source = source
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source)
local randomChance = math.random(1, 100)
if xPlayer ~= nil then
if xPlayer.getInventoryItem('washedstones').count > 9 then
TriggerClientEvent("v-mine:remelting", source)
Citizen.Wait(15000)
if randomChance < 5 then
xPlayer.addInventoryItem("diamond", 1)
xPlayer.removeInventoryItem("washedstones", 10)
elseif randomChance > 9 and randomChance < 25 then
xPlayer.addInventoryItem("gold", math.random(1,5))
xPlayer.removeInventoryItem("washedstones", 10)
elseif randomChance > 24 and randomChance < 50 then
xPlayer.addInventoryItem("iron", math.random(5,10))
xPlayer.removeInventoryItem("washedstones", 10)
elseif randomChance > 49 then
xPlayer.addInventoryItem("copper", math.random(10,20))
xPlayer.removeInventoryItem("washedstones", 10)
end
elseif xPlayer.getInventoryItem('stones').count < 10 then
TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, 'Eritmek için en az 10 adet yıkanmış taşınız olmalı.')
end
end
end)
![DF](/kingtr.gif)