- Katılım
- 4 yıl 9 ay 4 gün
- Mesajlar
- 1,150
- Discord
- Swindler#0006
K O N S O L K O M U T L A R I
Konsol komutları, doğrudan bir Rcon aracı kullanılarak, doğrudan sunucu konsolu ekranından, bir sunucu yapılandırmaya izin verir.
start <DosyaAdı>
Dosyayı server.cfg'den başlatmadıysanız veya daha önceden durdurulmuşsa belirtilen kaynağı başlatır.
Örnek;
stop <DosyaAdı>
Belirtiğiniz kaynağı başlamışsa durdurmanızı sağlar.
Örnek;
restart <DosyaAdı>
Başlamış olan kaynağı yeniden başlatır.
Örnek;
refresh
Resources klasörünü tarar ve içindeki tüm __resource.lua dosyalarını yeniden yükleyerek start'ı komutuyla yeni kaynakları kullanılabilir hale getirir.
Örnek;
NOT: Refresh attığınızda dosya eklenmediyse alttaki yazı gelmez ben göstermek için yeni dosya ekledim.
status
Oyuncu listesini ID ve ping değerlerini gösterir.
Örnek;
clientkick <id> <nedeni>
Bu, rconlog kaynağı tarafından sağlanır.
Belirtilen nedenle sunucudaki ID değerindeki oyuncuyu atabilirsiniz.(status komutu ile oyuncunun ID değerini öğrenebilirsiniz.)
Kullanışı;
say <mesaj>
Bu,chat kaynağı tarafından sağlanır.
Sohbete console adında mesaj gönderir.
Kullanışı;
sv_maxClients [yenideğer]
Sunucunun normalde sahip olabileceği maksimum oyuncu sayısını 1 ile 32 (OneSync ile uyumlu bir sunucu ise 64) arasında tam bir sayı olarak değiştirebilirsiniz.
sv_hostname [yeniİsim]
Sunucu adını bu komut yardımı ile değiştirebilirsiniz.
Konsol komutları, doğrudan bir Rcon aracı kullanılarak, doğrudan sunucu konsolu ekranından, bir sunucu yapılandırmaya izin verir.
start <DosyaAdı>
Dosyayı server.cfg'den başlatmadıysanız veya daha önceden durdurulmuşsa belirtilen kaynağı başlatır.
Örnek;
stop <DosyaAdı>
Belirtiğiniz kaynağı başlamışsa durdurmanızı sağlar.
Örnek;
restart <DosyaAdı>
Başlamış olan kaynağı yeniden başlatır.
Örnek;
refresh
Resources klasörünü tarar ve içindeki tüm __resource.lua dosyalarını yeniden yükleyerek start'ı komutuyla yeni kaynakları kullanılabilir hale getirir.
Örnek;
NOT: Refresh attığınızda dosya eklenmediyse alttaki yazı gelmez ben göstermek için yeni dosya ekledim.
status
Oyuncu listesini ID ve ping değerlerini gösterir.
Örnek;
clientkick <id> <nedeni>
Bu, rconlog kaynağı tarafından sağlanır.
Belirtilen nedenle sunucudaki ID değerindeki oyuncuyu atabilirsiniz.(status komutu ile oyuncunun ID değerini öğrenebilirsiniz.)
Kullanışı;
say <mesaj>
Bu,chat kaynağı tarafından sağlanır.
Sohbete console adında mesaj gönderir.
Kullanışı;
sv_maxClients [yenideğer]
Sunucunun normalde sahip olabileceği maksimum oyuncu sayısını 1 ile 32 (OneSync ile uyumlu bir sunucu ise 64) arasında tam bir sayı olarak değiştirebilirsiniz.
sv_hostname [yeniİsim]
Sunucu adını bu komut yardımı ile değiştirebilirsiniz.