Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Depo açma

canshd

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 11 ay
Mesajlar
20
Qb to esx envanter kullanıyorum, polislere özel depo nasıl açabilirim ?
 
DF
Qb to esx envanter kullanıyorum, polislere özel depo nasıl açabilirim ?
Diğer arkadaşın bu açıklayıcı anlatımı için teşekkürler, qb-inventory/config.lua içinden Stash açmanız gerekiyor. Yapamazsanız discord üzerinden yardımcı olabilirim.


els#1339
 
DF
Kod:
Config.Jobs = {
    ["police"] = {
        label = "Polis",
        Stash = {
            text = "Depo",
            coords = vector3(480.5326, -995.240, 30.689)
        },
        Shop = {
            text = "Cephanelik",
            coords = vector3(482.5945, -995.171, 30.689),
            Items = {
                [1] = {
                    name = "weapon_nightstick",
                    price = 10,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 1,
                },
                [2] = {
                    name = "weapon_stungun",
                    price = 50,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 2,
                },
                [3] = {
                    name = "weapon_pistol_mk2",
                    price = 100,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 3,
                },
                [4] = {
                    name = "weapon_assaultsmg",
                    price = 300,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 4,
                },
                [5] = {
                    name = "weapon_carbinerifle_mk2",
                    price = 300,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 5,
                },
                [6] = {
                    name = "pistol_ammo",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 6,
                },
                [7] = {
                    name = "pistol_suppressor",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 7,
                },
                [8] = {
                    name = "pistol_scope",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 8,
                },
                [9] = {
                    name = "pistol_flashlight",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 9,
                },
                [10] = {
                    name = "pistol_extended",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 10,
                },
                [11] = {
                    name = "smg_ammo",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 11,
                },
                [12] = {
                    name = "smg_suppressor",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 12,
                },
                [13] = {
                    name = "smg_scope",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 13,
                },
                [14] = {
                    name = "smg_flashlight",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 14,
                },
                [15] = {
                    name = "smg_extendedclip",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 15,
                },
                [16] = {
                    name = "rifle_ammo",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 16,
                },
                [17] = {
                    name = "rifle_suppressor",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 17,
                },
                [18] = {
                    name = "rifle_scope",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 18,
                },
                [19] = {
                    name = "rifle_flashlight",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 19,
                },
                [20] = {
                    name = "rifle_extendedclip",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 20,
                },
                [21] = {
                    name = "fullarmor",
                    price = 50,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 21,
                },
                [22] = {
                    name = "bandage",
                    price = 5,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 22,
                },
                [23] = {
                    name = "radio",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 23,
                },
                [24] = {
                    name = "blue_phone",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 24,
                },
                [25] = {
                    name = "gps",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 25,
                },
                [26] = {
                    name = "bodycam",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 26,
                },
                [27] = {
                    name = "mdt",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 27,
                },
                [28] = {
                    name = "drone7",
                    price = 1000,
                    count = 10,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 28,
                },
                [29] = {
                    name = "termalgozluk",
                    price = 300,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 29,
                },
                [30] = {
                    name = "gecegozluk",
                    price = 300,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 30,
                },
            }
        }
    },

Bu şekilde confige ekle eğer hata verirse client.lua ya


Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local wait = 1000
        local ped = PlayerPedId()
        local coords = GetEntityCoords(ped)
        for k,v in pairs(Config.Jobs) do
            if PlayerData.job ~= nil then
                if PlayerData.job.name == k then
                    wait = 500
                    local distance = #(coords - vector3(v.Stash.coords.x, v.Stash.coords.y, v.Stash.coords.z))
                    if distance <= 2.3 then
                        wait = 0
                        text = v.Stash.text
                        if distance <= 1.0 then
                            text = "~b~E ~w~- " ..text
                            if IsControlJustPressed(0, 46) then
                                -- stash açma kodu
                                OpenStash(v)
                            end
                        end
                        DrawText3Ds(v.Stash.coords.x, v.Stash.coords.y, v.Stash.coords.z, text)
                    end
                    local distance = #(coords - vector3(v.Shop.coords.x, v.Shop.coords.y, v.Shop.coords.z))
                    if distance <= 2.3 then
                        wait = 0
                        text = v.Shop.text
                        if distance <= 1.0 then
                            text = "~b~E ~w~- " ..text
                            if IsControlJustPressed(0, 46) then
                                -- stash açma kodu
                                OpenMarket(v)
                            end
                        end
                        DrawText3Ds(v.Shop.coords.x, v.Shop.coords.y, v.Shop.coords.z, text)
                    end
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(wait)
    end
end)
Bunuda ekle
 
DF
Kod:
Config.Jobs = {
    ["police"] = {
        label = "Polis",
        Stash = {
            text = "Depo",
            coords = vector3(480.5326, -995.240, 30.689)
        },
        Shop = {
            text = "Cephanelik",
            coords = vector3(482.5945, -995.171, 30.689),
            Items = {
                [1] = {
                    name = "weapon_nightstick",
                    price = 10,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 1,
                },
                [2] = {
                    name = "weapon_stungun",
                    price = 50,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 2,
                },
                [3] = {
                    name = "weapon_pistol_mk2",
                    price = 100,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 3,
                },
                [4] = {
                    name = "weapon_assaultsmg",
                    price = 300,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 4,
                },
                [5] = {
                    name = "weapon_carbinerifle_mk2",
                    price = 300,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "weapon",
                    slot = 5,
                },
                [6] = {
                    name = "pistol_ammo",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 6,
                },
                [7] = {
                    name = "pistol_suppressor",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 7,
                },
                [8] = {
                    name = "pistol_scope",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 8,
                },
                [9] = {
                    name = "pistol_flashlight",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 9,
                },
                [10] = {
                    name = "pistol_extended",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 10,
                },
                [11] = {
                    name = "smg_ammo",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 11,
                },
                [12] = {
                    name = "smg_suppressor",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 12,
                },
                [13] = {
                    name = "smg_scope",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 13,
                },
                [14] = {
                    name = "smg_flashlight",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 14,
                },
                [15] = {
                    name = "smg_extendedclip",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 15,
                },
                [16] = {
                    name = "rifle_ammo",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 16,
                },
                [17] = {
                    name = "rifle_suppressor",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 17,
                },
                [18] = {
                    name = "rifle_scope",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 18,
                },
                [19] = {
                    name = "rifle_flashlight",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 19,
                },
                [20] = {
                    name = "rifle_extendedclip",
                    price = 30,
                    count = 50,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 20,
                },
                [21] = {
                    name = "fullarmor",
                    price = 50,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 21,
                },
                [22] = {
                    name = "bandage",
                    price = 5,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 22,
                },
                [23] = {
                    name = "radio",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 23,
                },
                [24] = {
                    name = "blue_phone",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 24,
                },
                [25] = {
                    name = "gps",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 25,
                },
                [26] = {
                    name = "bodycam",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 26,
                },
                [27] = {
                    name = "mdt",
                    price = 10,
                    count = 300,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 27,
                },
                [28] = {
                    name = "drone7",
                    price = 1000,
                    count = 10,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 28,
                },
                [29] = {
                    name = "termalgozluk",
                    price = 300,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 29,
                },
                [30] = {
                    name = "gecegozluk",
                    price = 300,
                    count = 100,
                    info = {},
                    type = "item",
                    slot = 30,
                },
            }
        }
    },

Bu şekilde confige ekle eğer hata verirse client.lua ya


Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local wait = 1000
        local ped = PlayerPedId()
        local coords = GetEntityCoords(ped)
        for k,v in pairs(Config.Jobs) do
            if PlayerData.job ~= nil then
                if PlayerData.job.name == k then
                    wait = 500
                    local distance = #(coords - vector3(v.Stash.coords.x, v.Stash.coords.y, v.Stash.coords.z))
                    if distance <= 2.3 then
                        wait = 0
                        text = v.Stash.text
                        if distance <= 1.0 then
                            text = "~b~E ~w~- " ..text
                            if IsControlJustPressed(0, 46) then
                                -- stash açma kodu
                                OpenStash(v)
                            end
                        end
                        DrawText3Ds(v.Stash.coords.x, v.Stash.coords.y, v.Stash.coords.z, text)
                    end
                    local distance = #(coords - vector3(v.Shop.coords.x, v.Shop.coords.y, v.Shop.coords.z))
                    if distance <= 2.3 then
                        wait = 0
                        text = v.Shop.text
                        if distance <= 1.0 then
                            text = "~b~E ~w~- " ..text
                            if IsControlJustPressed(0, 46) then
                                -- stash açma kodu
                                OpenMarket(v)
                            end
                        end
                        DrawText3Ds(v.Shop.coords.x, v.Shop.coords.y, v.Shop.coords.z, text)
                    end
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(wait)
    end
end)
Bunuda ekle
olmadı
 
DF
yapılışını açıkca anlatmış tekrar dene istersen
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//