- Katılım
- 4 yıl 11 ay 4 gün
- Mesajlar
- 404
- Discord
- 'ʀʏᴜᴋ#4102
Merhaba FİVEMTURK Kullanıcıları
────────────────────────────────────────────
Disc envanterde üst kısımda bulunan
steam ismini karakter ismi ile
nasıl değiştirebileceğinizi
siz değerli kullanıcılar ile paylaşmak istiyorum.
────────────────────────────────────────────
disc-inventoryhud\html\js\inventory.js dosyasını açıyoruz ve bu kodu bulun
────────────────────────────────────────────
Disc envanterde üst kısımda bulunan
steam ismini karakter ismi ile
nasıl değiştirebileceğinizi
siz değerli kullanıcılar ile paylaşmak istiyorum.
────────────────────────────────────────────
disc-inventoryhud\html\js\inventory.js dosyasını açıyoruz ve bu kodu bulun
Kod:
} else if (event.data.action == "setItems") {
firstTier = event.data.invTier;
originOwner = event.data.invOwner;
agirlikOrg = event.data.envAgirlik;
inventorySetup(event.data.invOwner, event.data.itemList, event.data.money, event.data.invTier, event.data.envAgirlik, event.data.abac);
────────────────────────────────────────────
ve bu kod ile değiştirin
ve bu kod ile değiştirin
Kod:
} else if (event.data.action == "setItems") {
firstTier = event.data.invTier;
originOwner = event.data.invOwner;
agirlikOrg = event.data.envAgirlik;
plyId = event.data.plyId;
inventorySetup(event.data.invOwner, event.data.itemList, event.data.money, event.data.invTier, event.data.plyId);
────────────────────────────────────────────
bu kodu bulun
bu kodu bulun
Kod:
function inventorySetup(invOwner, items, money, invTier, envAgirlik, abac) {
setupPlayerSlots();
document.getElementById("deneme").style.display = "none";
$('#player-inv-label').html(firstTier.label);
$('#player-inv-id').html(invOwner);
$('#inventoryOne').data('invOwner', invOwner);
$('#inventoryOne').data('invTier', invTier);
────────────────────────────────────────────
ve bu kod ile değiştirin
ve bu kod ile değiştirin
Kod:
function inventorySetup(invOwner, items, money, invTier, envAgirlik, abac) {
setupPlayerSlots();
document.getElementById("deneme").style.display = "none";
$('#player-inv-label').html('' + plyId);
$('#player-inv-id').html(invOwner);
$('#inventoryOne').data('invOwner', invOwner);
$('#inventoryOne').data('invTier', invTier);
────────────────────────────────────────────
disc-inventoryhud\server\main.lua dosyasını açıyoruz ve bu kodu en alt kısma ekliyoruz
disc-inventoryhud\server\main.lua dosyasını açıyoruz ve bu kodu en alt kısma ekliyoruz
Kod:
ESX.RegisterServerCallback('GetCharacterNameServerBruh', function(source, cb)
local source = ESX.GetPlayerFromId(source)
local result = MySQL.Sync.fetchAll("SELECT firstname, lastname FROM users WHERE identifier = @identifier", {
['@identifier'] = source.identifier
})
local firstname = result[1].firstname
local lastname = result[1].lastname
cb(''.. firstname .. ' ' .. lastname ..'')
end)
────────────────────────────────────────────
ve son olarak
disc-inventoryhud\client\inventory.lua'ya dosyasını açıyoruz ve bu kodu buluyoruz
ve son olarak
disc-inventoryhud\client\inventory.lua'ya dosyasını açıyoruz ve bu kodu buluyoruz
Kod:
function refreshPlayerInventory()
ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:getPlayerInventory', function(data)
SendNUIMessage(
{ action = "setItems",
itemList = data.inventory,
invOwner = data.invId,
invTier = data.invTier,
envAgirlik = data.agirlik,
abac = data.LisansKon,
money = {
cash = data.cash,
bank = data.bank,
black_money = data.black_money
}
}
)
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:openInventory', {
type = 'player',
owner = ESX.GetPlayerData().identifier
})
end, 'player', ESX.GetPlayerData().identifier)
end
────────────────────────────────────────────
ve bu kod ile değiştiriyoruz
ve bu kod ile değiştiriyoruz
Kod:
function refreshPlayerInventory()
ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:getPlayerInventory', function(data)
ESX.TriggerServerCallback('GetCharacterNameServerBruh', function(playerss)
local playerss = GetPlayerServerId(GetPlayerIndex()).. " " .. playerss
SendNUIMessage(
{ action = "setItems",
itemList = data.inventory,
invOwner = data.invId,
invTier = data.invTier,
plyId = playerss,
money = {
cash = data.cash,
bank = data.bank,
black_money = data.black_money
}
}
)
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:openInventory', {
type = 'player',
owner = ESX.GetPlayerData().identifier
})
end)
end, 'player', ESX.GetPlayerData().identifier)
end
────────────────────────────────────────────