Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Disc-inventoryhud ölünce item kalması

isoocann

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 4 ay 28 gün
Mesajlar
229
Kişi öldüğünde ve e çektiğinde sağ altta gittiği gözüküyor fakat envanterde itemlar duruyor ama kullanılamıyor. Buda bug'a sokuyor. Bununla ilgili çözümü olan varsa bildirirse sevinirim.
 
DF
esx_ambulancejob/server/main.lua içerisinde
ESX.RegisterServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function(source, cb)
Callback'ini aşağıda ki gibi değiştirin.

Kod:
ESX.RegisterServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function(source, cb)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

    if Config.RemoveCashAfterRPDeath then
        if xPlayer.getMoney() > 0 then
            xPlayer.removeMoney(xPlayer.getMoney())
        end

        if xPlayer.getAccount('black_money').money > 0 then
            xPlayer.setAccountMoney('black_money', 0)
        end
    end

    if Config.RemoveItemsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.inventory, 1 do
            if xPlayer.inventory[i].count > 0 then
                xPlayer.setInventoryItem(xPlayer.inventory[i].name, 0)
            end
        end
    end

    local playerLoadout = {}
    if Config.RemoveWeaponsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
          --xPlayer.removeWeapon(xPlayer.loadout[i].name)
            xPlayer.removeInventoryItem(xPlayer.loadout[i].name, 1)
        end
    else -- save weapons & restore em' since spawnmanager removes them
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            table.insert(playerLoadout, xPlayer.loadout[i])
        end

        -- give back wepaons after a couple of seconds
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(5000)
            for i=1, #playerLoadout, 1 do
                if playerLoadout[i].label ~= nil then
                  --xPlayer.addWeapon(playerLoadout[i].name, playerLoadout[i].ammo)
                    xPlayer.addInventoryItem(playerLoadout[i].name,1)
                end
            end
        end)
    end

    cb()
end)
 
DF
denedim fakat çalışmıyor başka çözümü olan var mı?
 
DF
Güncel olarak aynı sorunu yaşıyorum çözüldü mü veya çözümü nedir.
 
DF
Beyler birtürlü çözemedim var mı yardımı dokunacak birisi.
 
DF
Ben sormuştum fakat çözmüştüm şöyle çözümü;

ambulancejob/server/server.lua


Arat : xPlayer.removeWeapon(xPlayer.loadout.name)
Değiştir : xPlayer.removeInventoryItem(xPlayer.loadout.name, 1)


Arat : xPlayer.addWeapon(playerLoadout.name, playerLoadout.ammo)
Değiştir : xPlayer.addInventoryItem(playerLoadout.name,1)
 
DF
Ben sormuştum fakat çözmüştüm şöyle çözümü;

ambulancejob/server/server.lua


Arat : xPlayer.removeWeapon(xPlayer.loadout.name)
Değiştir : xPlayer.removeInventoryItem(xPlayer.loadout.name, 1)


Arat : xPlayer.addWeapon(playerLoadout.name, playerLoadout.ammo)
Değiştir : xPlayer.addInventoryItem(playerLoadout.name,1)
burda benim ambulance job burda dediğiniz satırları bulamadım.
 
DF
Ben sormuştum fakat çözmüştüm şöyle çözümü;

ambulancejob/server/server.lua


Arat : xPlayer.removeWeapon(xPlayer.loadout.name)
Değiştir : xPlayer.removeInventoryItem(xPlayer.loadout.name, 1)


Arat : xPlayer.addWeapon(playerLoadout.name, playerLoadout.ammo)
Değiştir : xPlayer.addInventoryItem(playerLoadout.name,1)
Böyle bir şey yok
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//