- Katılım
- 4 yıl 8 ay 24 gün
- Mesajlar
- 931
Paylaşıldı mı bilmiyorum paylaşıldıysa kusura bakmayın
ilk önce disc-inventoryhud server/main.lua en alta
bu kodu ekliyoruz ardından client/inventory.lua 59-75. satır aralığını
bu şekilde değiştiriyoruz.İyi oyunlar dilerim
ilk önce disc-inventoryhud server/main.lua en alta
Kod:
ESX.RegisterServerCallback('GetCharacterNameServer', function(source, cb, target)
local xTarget = ESX.GetPlayerFromId(target)
local result = MySQL.Sync.fetchAll("SELECT firstname, lastname FROM users WHERE identifier = @identifier", {
['@identifier'] = xTarget.identifier
})
local firstname = result[1].firstname
local lastname = result[1].lastname
cb(''.. firstname .. ' ' .. lastname ..'')
end)
Kod:
RegisterNUICallback('GetNearPlayers', function(data, cb)
local playerPed = PlayerPedId()
local players, nearbyPlayer = ESX.Game.GetPlayersInArea(GetEntityCoords(playerPed), 10.0)
local foundPlayers = false
local players_clean = {}
for i = 1, #players, 1 do
if players[i] ~= PlayerId() then
foundPlayers = true
ESX.TriggerServerCallback('GetCharacterNameServer', function(playerss)
foundPlayers = true
table.insert(
players_clean,
{
name = playerss,
id = GetPlayerServerId(players[i])
}
)
if data.action == 'give' then
SendNUIMessage({
action = "nearPlayersGive",
foundAny = foundPlayers,
players = players_clean,
originItem = data.originItem
})
end
if data.action == 'pay' then
SendNUIMessage({
action = "nearPlayersPay",
foundAny = foundPlayers,
players = players_clean,
originItem = data.originItem
})
end
cb('OK')
end, GetPlayerServerId(players[i]))
end
end
end)
bu şekilde değiştiriyoruz.İyi oyunlar dilerim
Son düzenleme: