Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Discord Game Activity de oyuncu sayısının yanlış gözükmesi

ashryper

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 9 ay 15 gün
Mesajlar
156
Selamlar birkaç farklı script denedim fakat hepsinde genelde 1 bazen 2-5 vs. çıkıyor bunun sebebini bilen var mı

Birçok farklı script kullandım infinity paket kullanıyorum hepsinde başarılı olmadı farklı bir script vs. engelliyor olabilir mi bilen vs. varsa yardımcı olursa sevinirim.
 
DF
Son düzenleme:
İnfinity uyarlı bir discord activity kullanın düzelecektir


local playercount = 0
Citizen.CreateThread(function()
-- while true do
--This is the Application ID (Replace this with you own)
SetDiscordAppId()
--Here you will have to put the image name for the "large" icon.
SetDiscordRichPresenceAsset('unknown')

--(11-11-2018) New Natives:
--Here you can add hover text for the "large" icon.
SetDiscordRichPresenceAssetText('')

--Here you will have to put the image name for the "small" icon.
-- SetDiscordRichPresenceAssetSmall('onayli')
--Here you can add hover text for the "small" icon.
-- SetDiscordRichPresenceAssetSmallText('Doğrulandı')
--It updates every one minute just in case.
-- Citizen.Wait(10)
-- end
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(10000)

SetRichPresence(GetPlayerName(PlayerId()) .. " - ".. playercount .. "/256")
end
end)
RegisterNetEvent('discordactivity:playercount')
AddEventHandler('discordactivity:playercount', function(count)
playercount = count
end)


Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(10000)
local playercount = GetNumPlayerIndices()
TriggerClientEvent('discordactivity:playercount', -1, playercount)
end
end)
 
DF
İnfinity uyarlı bir discord activity kullanın düzelecektir


local playercount = 0
Citizen.CreateThread(function()
-- while true do
--This is the Application ID (Replace this with you own)
SetDiscordAppId()
--Here you will have to put the image name for the "large" icon.
SetDiscordRichPresenceAsset('unknown')

--(11-11-2018) New Natives:
--Here you can add hover text for the "large" icon.
SetDiscordRichPresenceAssetText('')

--Here you will have to put the image name for the "small" icon.
-- SetDiscordRichPresenceAssetSmall('onayli')
--Here you can add hover text for the "small" icon.
-- SetDiscordRichPresenceAssetSmallText('Doğrulandı')
--It updates every one minute just in case.
-- Citizen.Wait(10)
-- end
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(10000)

SetRichPresence(GetPlayerName(PlayerId()) .. " - ".. playercount .. "/256")
end
end)
RegisterNetEvent('discordactivity:playercount')
AddEventHandler('discordactivity:playercount', function(count)
playercount = count
end)


Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(10000)
local playercount = GetNumPlayerIndices()
TriggerClientEvent('discordactivity:playercount', -1, playercount)
end
end)
araştırdım fakat bulamadım elinde varsa paylaşabilir misin
 
DF
mesajımda çözülmesi ile alakalı birşey göremiyorum ve yanıt alamadım sorunum nasıl çözülmüş olabilir sırf mesaj yazmak için yazmayın rica ediyorum
belki o süre zarfında çözüme kavuşmuştur diye yazmıştım discord adınızı atın özelden iletişime geçeyim.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//