Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım EN GELİŞMİŞ KAYIT SİSTEMİNE EK OLARAK [GARDROP]

jecanover

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 10 ay 16 gün
Mesajlar
292
MrBerkk MrBerkk kardeşim öncelikle hayırlı teskereler konuna ufak bir ekleme yapmak istiyorum , MrBerkk MrBerkk kardeşimizin paylaşmış olduğu (cui) character scripti için gardrop olayını ne yapcağım diye düşünenler olabilir yardımcı olalım öncelikle aşağıda vermiş olduğum linkten indirip sql dosyasını okutun sonrasında gardroplar restart ile birlikte hariya gelecek onları kaldırıp kendi motelinizin gardrop sistemi yerine
Kod:
TriggerEvent('cui_wardrobe:open')
kodunu kullarak açılmasını sağlayın sorunsuz bir şekilde kullanın slot sayısını shared/config içerisinden düzenleyebilirsiniz.





1ab034df02ac7018b17ef7f23cbaffb2a090fd20.jpeg
 
DF
Son düzenleme:
+ Ek olarak kurup herşeyi ayarladıktan sonra dövmecilerde sorun oluyorsa ki büyük ihtimalle olucaktır.

cui_character/client/main.lua içerisine girip function LoadModel kısmını altta verdiğim şekilde değiştirin 2 kez yazmamın sebebi dövmenin daha koyu olması :D

Kod:
function LoadModel(isMale, playIdleWhenLoaded ,skin)
    isModelLoaded = false

    local playerPed = PlayerPedId()
    local characterModel = GetHashKey('mp_f_freemode_01')
    if isMale then
        characterModel = GetHashKey('mp_m_freemode_01')
    end

    SetEntityInvincible(playerPed, true)
    if IsModelInCdimage(characterModel) and IsModelValid(characterModel) then
        RequestModel(characterModel)
        while not HasModelLoaded(characterModel) do
            Citizen.Wait(0)
        end
        SetPlayerModel(PlayerId(), characterModel)
        SetModelAsNoLongerNeeded(characterModel)
        FreezePedCameraRotation(playerPed, true)
    end
    SetEntityInvincible(playerPed, false)

    if playIdleWhenLoaded then
        PlayIdleAnimation(isMale)
    end

    isModelLoaded = true
    Citizen.Wait(1000)
    TriggerEvent('skinchanger:loadSkin', skin)
    Citizen.Wait(4000)
    TriggerEvent('skinchanger:loadSkin', skin)
end
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//