esx_kashacters scriptini sunucuya ekledik ama ilk girişte yeni karakter aç slotundan önce ekrana esx_identity in kayıt ekranı geliyor ve sonrasında ekran donup kalıyor. essentialmode/client içerisinde main.lua da 5. satırdaki Citizen.CreateThread(function() fonksiyonunun başına # koyduğumuzda bu sorun çözülüyor fakat buseferde oyundan çıktığımızda datada Position güncellenmiyor, her zaman {"z":0.0,"y":0.0,"x":0.0} olarak kalıyor. Sanırım 27. satırdaki TriggerServerEvent('es:updatePositions', pos.x, pos.y, pos.z) eventi çalışmıyor ama onda herhangi bir değişiklik yapmamamıza rağmen çalışmamasının sebebini anlayamadık. Yardımcı olabilirseniz seviniriz.
essentialmode/client içerisinde main.lua:
essentialmode/client içerisinde main.lua:
Kod:
-- Licensed under: AGPLv3 --
-- GNU AFFERO GENERAL PUBLIC LICENSE --
-- Version 3, 19 November 2007 --
#Citizen.CreateThread(function() --Güncel essentialmode da değiştirdiğim tek yer.
while true do
Citizen.Wait(0)
if NetworkIsSessionStarted() then
TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
return
end
end
end)
local loaded = false
local oldPos
local pvpEnabled = false
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(1000)
local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())
if(oldPos ~= pos)then
TriggerServerEvent('es:updatePositions', pos.x, pos.y, pos.z)
oldPos = pos
end
end
end)
local myDecorators = {}
RegisterNetEvent("es:setPlayerDecorator")
AddEventHandler("es:setPlayerDecorator", function(key, value, doNow)
myDecorators[key] = value
DecorRegister(key, 3)
if(doNow)then
DecorSetInt(PlayerPedId(), key, value)
end
end)
local enableNative = {}
local firstSpawn = true
AddEventHandler("playerSpawned", function()
for k,v in pairs(myDecorators)do
DecorSetInt(PlayerPedId(), k, v)
end
TriggerServerEvent('playerSpawn')
end)
RegisterNetEvent("es:enablePvp")
AddEventHandler("es:enablePvp", function()
pvpEnabled = true
end)