Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı esx_kashacters

Blaxman

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 4 ay 25 gün
Mesajlar
221
beyler biri ölüyken alt+f4 atıyo tekrar giriyo üzerindeki herşey duruyo ama esx_kashactersiz denedim çözdüm ama esx_kashacter scripti varken bu olayı nasıl engellerim
 
DF
beyler biri ölüyken alt+f4 atıyo tekrar giriyo üzerindeki herşey duruyo ama esx_kashactersiz denedim çözdüm ama esx_kashacter scripti varken bu olayı nasıl engellerim
Söylediğin şey ile esx_kashacter’in hiçbir şekilde alakası yok. Bu dediğin şey esx_ambulancejob ile ilgili config dosyasında gerekli ayarlamaları bulabilirsin
 
DF
Söylediğin şey ile esx_kashacter’in hiçbir şekilde alakası yok. Bu dediğin şey esx_ambulancejob ile ilgili config dosyasında gerekli ayarlamaları bulabilirsin
Arkadaşın dediği olay esx_kashacters ile alakalı evet. esx_kashacters kullanıyorsan esx_ambulancejob ve esx_kashacters'de değişiklik yapman gerekiyor
yok esx_ambulancejob la alakası yok
linkteki adımları uyguladıktan sonra esx_kashacters/client/main.lua içerisinde
Kod:
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn)
    TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
    TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
    SetTimecycleModifier('default')
    local pos = spawn
    SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
    DoScreenFadeIn(500)
    Citizen.Wait(500)
    cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
    SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
    Citizen.Wait(900)

    cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
    SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
    Citizen.Wait(3700)
    PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
    RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
    PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
    FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
    Citizen.Wait(500)
    SetCamActive(cam, false)
    DestroyCam(cam, true)
    IsChoosing = false
    DisplayHud(true)
    DisplayRadar(true)
end)
kodunu aşağıdaki ile değiştir.

Kod:
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn, isnew)
    TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
    TriggerEvent('es:allowedToSpawn')

    SetTimecycleModifier('default')
    local pos = spawn
    SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
    DoScreenFadeIn(500)
    Citizen.Wait(500)
    cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
    SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
    Citizen.Wait(900)
    exports.spawnmanager:setAutoSpawn(false)
    TriggerEvent('esx_ambulancejob:multicharacter', source)
    
if isnew then
    TriggerEvent('esx_identity:showRegisterIdentity')
end

    cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
    SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
    Citizen.Wait(3700)
    PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
    RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
    PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
    FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
    Citizen.Wait(500)
    SetCamActive(cam, false)
    DestroyCam(cam, true)
    IsChoosing = false
    DisplayHud(true)
    DisplayRadar(true)
end)

Github'daki adımları da doğru yaptıysan sorunun çözülecektir.
 
DF
Son düzenleme:
Arkadaşın dediği olay esx_kashacters ile alakalı evet. esx_kashacters kullanıyorsan esx_ambulancejob ve esx_kashacters'de değişiklik yapman gerekiyor

linkteki adımları uyguladıktan sonra esx_kashacters/client/main.lua içerisinde
Kod:
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn)
    TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
    TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
    SetTimecycleModifier('default')
    local pos = spawn
    SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
    DoScreenFadeIn(500)
    Citizen.Wait(500)
    cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
    SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
    Citizen.Wait(900)

    cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
    SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
    Citizen.Wait(3700)
    PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
    RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
    PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
    FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
    Citizen.Wait(500)
    SetCamActive(cam, false)
    DestroyCam(cam, true)
    IsChoosing = false
    DisplayHud(true)
    DisplayRadar(true)
end)
kodunu aşağıdaki ile değiştir.

Kod:
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn, isnew)
    TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
    TriggerEvent('es:allowedToSpawn')

    SetTimecycleModifier('default')
    local pos = spawn
    SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
    DoScreenFadeIn(500)
    Citizen.Wait(500)
    cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
    SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
    Citizen.Wait(900)
    exports.spawnmanager:setAutoSpawn(false)
    TriggerEvent('esx_ambulancejob:multicharacter', source)
    
if isnew then
    TriggerEvent('esx_identity:showRegisterIdentity')
end

    cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
    SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
    Citizen.Wait(3700)
    PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
    RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
    PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
    FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
    Citizen.Wait(500)
    SetCamActive(cam, false)
    DestroyCam(cam, true)
    IsChoosing = false
    DisplayHud(true)
    DisplayRadar(true)
end)

Github'daki adımları da doğru yaptıysan sorunun çözülecektir.
Teşekkürler. Ben de merak ediyordum bu sorunu :D
 
DF
Arkadaşın dediği olay esx_kashacters ile alakalı evet. esx_kashacters kullanıyorsan esx_ambulancejob ve esx_kashacters'de değişiklik yapman gerekiyor

linkteki adımları uyguladıktan sonra esx_kashacters/client/main.lua içerisinde
Kod:
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn)
    TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
    TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
    SetTimecycleModifier('default')
    local pos = spawn
    SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
    DoScreenFadeIn(500)
    Citizen.Wait(500)
    cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
    SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
    Citizen.Wait(900)

    cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
    SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
    Citizen.Wait(3700)
    PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
    RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
    PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
    FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
    Citizen.Wait(500)
    SetCamActive(cam, false)
    DestroyCam(cam, true)
    IsChoosing = false
    DisplayHud(true)
    DisplayRadar(true)
end)
kodunu aşağıdaki ile değiştir.

Kod:
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn, isnew)
    TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
    TriggerEvent('es:allowedToSpawn')

    SetTimecycleModifier('default')
    local pos = spawn
    SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
    DoScreenFadeIn(500)
    Citizen.Wait(500)
    cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
    SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
    Citizen.Wait(900)
    exports.spawnmanager:setAutoSpawn(false)
    TriggerEvent('esx_ambulancejob:multicharacter', source)
    
if isnew then
    TriggerEvent('esx_identity:showRegisterIdentity')
end

    cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
    SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
    Citizen.Wait(3700)
    PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
    RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
    PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
    FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
    Citizen.Wait(500)
    SetCamActive(cam, false)
    DestroyCam(cam, true)
    IsChoosing = false
    DisplayHud(true)
    DisplayRadar(true)
end)

Github'daki adımları da doğru yaptıysan sorunun çözülecektir.
Bu arada datastore olayı da var burada çözümü var.
 
DF
Arkadaşın dediği olay esx_kashacters ile alakalı evet. esx_kashacters kullanıyorsan esx_ambulancejob ve esx_kashacters'de değişiklik yapman gerekiyor

linkteki adımları uyguladıktan sonra esx_kashacters/client/main.lua içerisinde
Kod:
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn)
    TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
    TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
    SetTimecycleModifier('default')
    local pos = spawn
    SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
    DoScreenFadeIn(500)
    Citizen.Wait(500)
    cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
    SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
    Citizen.Wait(900)

    cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
    SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
    Citizen.Wait(3700)
    PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
    RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
    PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
    FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
    Citizen.Wait(500)
    SetCamActive(cam, false)
    DestroyCam(cam, true)
    IsChoosing = false
    DisplayHud(true)
    DisplayRadar(true)
end)
kodunu aşağıdaki ile değiştir.

Kod:
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn, isnew)
    TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
    TriggerEvent('es:allowedToSpawn')

    SetTimecycleModifier('default')
    local pos = spawn
    SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
    DoScreenFadeIn(500)
    Citizen.Wait(500)
    cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
    SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
    Citizen.Wait(900)
    exports.spawnmanager:setAutoSpawn(false)
    TriggerEvent('esx_ambulancejob:multicharacter', source)
    
if isnew then
    TriggerEvent('esx_identity:showRegisterIdentity')
end

    cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
    PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
    SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
    Citizen.Wait(3700)
    PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
    RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
    PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
    FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
    Citizen.Wait(500)
    SetCamActive(cam, false)
    DestroyCam(cam, true)
    IsChoosing = false
    DisplayHud(true)
    DisplayRadar(true)
end)

Github'daki adımları da doğru yaptıysan sorunun çözülecektir.
teşşekkürler sorun çözüldü
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//