Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru esx_Trunk hakkında

severus07

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 5 ay 9 gün
Mesajlar
233
Merhaba, arkadaşlar bu trunk scriptinde bagaja kara para konulmasını nasıl engelleyebilirim acaba? Ağırlığını değiştirmeye çalışıyorumda yapamadım birtürlü. Direk koymasını nasıl engelleyebilirim yardımcı olabilir misiniz?
 
DF
Merhaba, arkadaşlar bu trunk scriptinde bagaja kara para konulmasını nasıl engelleyebilirim acaba? Ağırlığını değiştirmeye çalışıyorumda yapamadım birtürlü. Direk koymasını nasıl engelleyebilirim yardımcı olabilir misiniz?

config dosyanızı gönderirseniz incelemek isterim.
 
DF
Kod:
local Keys = {
    ["ESC"] = 322,
    ["F1"] = 288,
    ["F2"] = 289,
    ["F3"] = 170,
    ["F5"] = 166,
    ["F6"] = 167,
    ["F7"] = 168,
    ["F8"] = 169,
    ["F9"] = 56,
    ["F10"] = 57,
    ["~"] = 243,
    ["1"] = 157,
    ["2"] = 158,
    ["3"] = 160,
    ["4"] = 164,
    ["5"] = 165,
    ["6"] = 159,
    ["7"] = 161,
    ["8"] = 162,
    ["9"] = 163,
    ["-"] = 84,
    ["="] = 83,
    ["BACKSPACE"] = 177,
    ["TAB"] = 37,
    ["Q"] = 44,
    ["W"] = 32,
    ["E"] = 38,
    ["R"] = 45,
    ["T"] = 245,
    ["Y"] = 246,
    ["U"] = 303,
    ["P"] = 199,
    ["["] = 39,
    ["]"] = 40,
    ["ENTER"] = 18,
    ["CAPS"] = 137,
    ["A"] = 34,
    ["S"] = 8,
    ["D"] = 9,
    ["F"] = 23,
    ["G"] = 47,
    ["H"] = 74,
    ["K"] = 311,
    ["L"] = 182,
    ["LEFTSHIFT"] = 21,
    ["Z"] = 20,
    ["X"] = 73,
    ["C"] = 26,
    ["V"] = 0,
    ["B"] = 29,
    ["N"] = 249,
    ["M"] = 244,
    [","] = 82,
    ["."] = 81,
    ["-"] = 84,
    ["LEFTCTRL"] = 36,
    ["LEFTALT"] = 19,
    ["SPACE"] = 22,
    ["RIGHTCTRL"] = 70,
    ["HOME"] = 213,
    ["PAGEUP"] = 10,
    ["PAGEDOWN"] = 11,
    ["DELETE"] = 178,
    ["LEFT"] = 174,
    ["RIGHT"] = 175,
    ["TOP"] = 27,
    ["DOWN"] = 173,
    ["NENTER"] = 201,
    ["N4"] = 108,
    ["N5"] = 60,
    ["N6"] = 107,
    ["N+"] = 96,
    ["N-"] = 97,
    ["N7"] = 117,
    ["N8"] = 61,
    ["N9"] = 118
}

Config = {}

Config.CheckOwnership = false -- If true, Only owner of vehicle can store items in trunk.
Config.AllowPolice = true -- If true, police will be able to search players' trunks.

Config.Locale = "en"

Config.OpenKey = Keys["U"]

-- Limit, unit can be whatever you want. Originally grams (as average people can hold 25kg)
Config.Limit = 5000

-- Default weight for an item:
-- weight == 0 : The item do not affect character inventory weight
-- weight > 0 : The item cost place on inventory
-- weight < 0 : The item add place on inventory. Smart people will love it.
Config.DefaultWeight = 100000

Config.localWeight = {
    packaged_chicken = 100,
    alive_chicken = 10000,
    slaughtered_chicken = 10000,
    cutted_wood = 10000,
    packaged_plank = 100,

    

    
}

Config.VehicleLimit = {
    [0] = 5000, --Compact
    [1] = 7500, --Sedan
    [2] = 10000, --SUV
    [3] = 7500, --Coupes
    [4] = 5000, --Muscle
    [5] = 5000, --Sports Classics
    [6] = 5000, --Sports
    [7] = 5000, --Super
    [8] = 0, --Motorcycles
    [9] = 10000, --Off-road
    [10] = 0, --Industrial
    [11] = 0, --Utility
    [12] = 10000, --Vans
    [13] = 0, --Cycles
    [14] = 0, --Boats
    [15] = 0, --Helicopters
    [16] = 0, --Planes
    [17] = 0, --Service
    [18] = 5000, --Emergency
    [19] = 0, --Military
    [20] = 0, --Commercial
    [21] = 0 --Trains
}

Config.VehiclePlate = {
    taxi = "TAXI",
    cop = "LSPD",
    ambulance = "EMS0",
    mecano = "MECA"
}
 
DF
Konu taşınmıştır. Blacklistli bi bölüm olması lazım
 
DF
Kod:
client.lua girin
236.bloktaki if PlayerData.accounts[i].name == 'black_money' then
kodun başına -- koyun
 
DF
Kod:
client.lua girin
236.bloktaki if PlayerData.accounts[i].name == 'black_money' then
kodun başına -- koyun
client içerisinde esx_trunk-cl.lua var ve onun içerisindede bahsettiğiniz gibi bir kod yok. server klosörü içerisindeki esx_trunk-sv.lua içerisinde dediğinize benzer black_money içeren kodlar var birden fazla ama içinde sizin attığınız kodun aynısı yok.

esx_trunk-sv.lua:

Kod:
ESX = nil
local arrayWeight = Config.localWeight
local VehicleList = {}
local VehicleInventory = {}

TriggerEvent(
  "esx:getSharedObject",
  function(obj)
    ESX = obj
  end
)

AddEventHandler(
  "onMySQLReady",
  function()
    MySQL.Async.execute("DELETE FROM `trunk_inventory` WHERE `owned` = 0", {})
  end
)

RegisterServerEvent("esx_trunk_inventory:getOwnedVehicule")
AddEventHandler(
  "esx_trunk_inventory:getOwnedVehicule",
  function()
    local vehicules = {}
    local _source = source
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source)
    MySQL.Async.fetchAll(
      "SELECT * FROM owned_vehicles WHERE owner = @owner",
      {
        ["@owner"] = xPlayer.identifier
      },
      function(result)
        if result ~= nil and #result > 0 then
          for _, v in pairs(result) do
            local vehicle = json.decode(v.vehicle)
            table.insert(vehicules, {plate = vehicle.plate})
          end
        end
        TriggerClientEvent("esx_trunk_inventory:setOwnedVehicule", _source, vehicules)
      end
    )
  end
)

function getItemWeight(item)
  local weight = 0
  local itemWeight = 0
  if item ~= nil then
    itemWeight = Config.DefaultWeight
    if arrayWeight[item] ~= nil then
      itemWeight = arrayWeight[item]
    end
  end
  return itemWeight
end

function getInventoryWeight(inventory)
  local weight = 0
  local itemWeight = 0
  if inventory ~= nil then
    for i = 1, #inventory, 1 do
      if inventory[i] ~= nil then
        itemWeight = Config.DefaultWeight
        if arrayWeight[inventory[i].name] ~= nil then
          itemWeight = arrayWeight[inventory[i].name]
        end
        weight = weight + (itemWeight * (inventory[i].count or 1))
      end
    end
  end
  return weight
end

function getTotalInventoryWeight(plate)
  local total
  TriggerEvent(
    "esx_trunk:getSharedDataStore",
    plate,
    function(store)
      local W_weapons = getInventoryWeight(store.get("weapons") or {})
      local W_coffre = getInventoryWeight(store.get("coffre") or {})
      local W_blackMoney = 0
      local blackAccount = (store.get("black_money")) or 0
      if blackAccount ~= 0 then
        W_blackMoney = blackAccount[1].amount / 10
      end
      total = W_weapons + W_coffre + W_blackMoney
    end
  )
  return total
end

ESX.RegisterServerCallback(
  "esx_trunk:getInventoryV",
  function(source, cb, plate)
    TriggerEvent(
      "esx_trunk:getSharedDataStore",
      plate,
      function(store)
        local blackMoney = 0
        local items = {}
        local weapons = {}
        weapons = (store.get("weapons") or {})

        local blackAccount = (store.get("black_money")) or 0
        if blackAccount ~= 0 then
          blackMoney = blackAccount[1].amount
        end

        local coffre = (store.get("coffre") or {})
        for i = 1, #coffre, 1 do
          table.insert(items, {name = coffre[i].name, count = coffre[i].count, label = ESX.GetItemLabel(coffre[i].name)})
        end

        local weight = getTotalInventoryWeight(plate)
        cb(
          {
            blackMoney = blackMoney,
            items = items,
            weapons = weapons,
            weight = weight
          }
        )
      end
    )
  end
)

RegisterServerEvent("esx_trunk:getItem")
AddEventHandler(
  "esx_trunk:getItem",
  function(plate, type, item, count, max, owned)
    local _source = source
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source)

    if type == "item_standard" then
      local targetItem = xPlayer.getInventoryItem(item)
      if targetItem.limit == -1 or ((targetItem.count + count) <= targetItem.limit) then
        TriggerEvent(
          "esx_trunk:getSharedDataStore",
          plate,
          function(store)
            local coffre = (store.get("coffre") or {})
            for i = 1, #coffre, 1 do
              if coffre[i].name == item then
                if (coffre[i].count >= count and count > 0) then
                  xPlayer.addInventoryItem(item, count)
                  if (coffre[i].count - count) == 0 then
                    table.remove(coffre, i)
                  else
                    coffre[i].count = coffre[i].count - count
                  end

                  break
                else
                  TriggerClientEvent(
                    "pNotify:SendNotification",
                    _source,
                    {
                      text = _U("invalid_quantity"),
                      type = "error",
                      queue = "trunk",
                      timeout = 3000,
                      layout = "bottomCenter"
                    }
                  )
                end
              end
            end

            store.set("coffre", coffre)

            local blackMoney = 0
            local items = {}
            local weapons = {}
            weapons = (store.get("weapons") or {})

            local blackAccount = (store.get("black_money")) or 0
            if blackAccount ~= 0 then
              blackMoney = blackAccount[1].amount
            end

            local coffre = (store.get("coffre") or {})
            for i = 1, #coffre, 1 do
              table.insert(items, {name = coffre[i].name, count = coffre[i].count, label = ESX.GetItemLabel(coffre[i].name)})
            end

            local weight = getTotalInventoryWeight(plate)

            text = _U("trunk_info", plate, (weight / 1000), (max / 1000))
            data = {plate = plate, max = max, myVeh = owned, text = text}
            TriggerClientEvent("esx_inventoryhud:refreshTrunkInventory", _source, data, blackMoney, items, weapons)
          end
        )
      else
        TriggerClientEvent(
          "pNotify:SendNotification",
          _source,
          {
            text = _U("player_inv_no_space"),
            type = "error",
            queue = "trunk",
            timeout = 3000,
            layout = "bottomCenter"
          }
        )
      end
    end

    if type == "item_account" then
      TriggerEvent(
        "esx_trunk:getSharedDataStore",
        plate,
        function(store)
          local blackMoney = store.get("black_money")
          if (blackMoney[1].amount >= count and count > 0) then
            blackMoney[1].amount = blackMoney[1].amount - count
            store.set("black_money", blackMoney)
            xPlayer.addAccountMoney(item, count)

            local blackMoney = 0
            local items = {}
            local weapons = {}
            weapons = (store.get("weapons") or {})

            local blackAccount = (store.get("black_money")) or 0
            if blackAccount ~= 0 then
              blackMoney = blackAccount[1].amount
            end

            local coffre = (store.get("coffre") or {})
            for i = 1, #coffre, 1 do
              table.insert(items, {name = coffre[i].name, count = coffre[i].count, label = ESX.GetItemLabel(coffre[i].name)})
            end

            local weight = getTotalInventoryWeight(plate)

            text = _U("trunk_info", plate, (weight / 1000), (max / 1000))
            data = {plate = plate, max = max, myVeh = owned, text = text}
            TriggerClientEvent("esx_inventoryhud:refreshTrunkInventory", _source, data, blackMoney, items, weapons)
          else
            TriggerClientEvent(
              "pNotify:SendNotification",
              _source,
              {
                text = _U("invalid_amount"),
                type = "error",
                queue = "trunk",
                timeout = 3000,
                layout = "bottomCenter"
              }
            )
          end
        end
      )
    end

    if type == "item_weapon" then
      TriggerEvent(
        "esx_trunk:getSharedDataStore",
        plate,
        function(store)
          local storeWeapons = store.get("weapons")

          if storeWeapons == nil then
            storeWeapons = {}
          end

          local weaponName = nil
          local ammo = nil

          for i = 1, #storeWeapons, 1 do
            if storeWeapons[i].name == item then
              weaponName = storeWeapons[i].name
              ammo = storeWeapons[i].ammo

              table.remove(storeWeapons, i)

              break
            end
          end

          store.set("weapons", storeWeapons)

          xPlayer.addWeapon(weaponName, ammo)

          local blackMoney = 0
          local items = {}
          local weapons = {}
          weapons = (store.get("weapons") or {})

          local blackAccount = (store.get("black_money")) or 0
          if blackAccount ~= 0 then
            blackMoney = blackAccount[1].amount
          end

          local coffre = (store.get("coffre") or {})
          for i = 1, #coffre, 1 do
            table.insert(items, {name = coffre[i].name, count = coffre[i].count, label = ESX.GetItemLabel(coffre[i].name)})
          end

          local weight = getTotalInventoryWeight(plate)

          text = _U("trunk_info", plate, (weight / 1000), (max / 1000))
          data = {plate = plate, max = max, myVeh = owned, text = text}
          TriggerClientEvent("esx_inventoryhud:refreshTrunkInventory", _source, data, blackMoney, items, weapons)
        end
      )
    end
  end
)

RegisterServerEvent("esx_trunk:putItem")
AddEventHandler(
  "esx_trunk:putItem",
  function(plate, type, item, count, max, owned, label)
    local _source = source
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source)
    local xPlayerOwner = ESX.GetPlayerFromIdentifier(owner)

    if type == "item_standard" then
      local playerItemCount = xPlayer.getInventoryItem(item).count

      if (playerItemCount >= count and count > 0) then
        TriggerEvent(
          "esx_trunk:getSharedDataStore",
          plate,
          function(store)
            local found = false
            local coffre = (store.get("coffre") or {})

            for i = 1, #coffre, 1 do
              if coffre[i].name == item then
                coffre[i].count = coffre[i].count + count
                found = true
              end
            end
            if not found then
              table.insert(
                coffre,
                {
                  name = item,
                  count = count
                }
              )
            end
            if (getTotalInventoryWeight(plate) + (getItemWeight(item) * count)) > max then
              TriggerClientEvent(
                "pNotify:SendNotification",
                _source,
                {
                  text = _U("insufficient_space"),
                  type = "error",
                  queue = "trunk",
                  timeout = 3000,
                  layout = "bottomCenter"
                }
              )
            else
              -- Checks passed, storing the item.
              store.set("coffre", coffre)
              xPlayer.removeInventoryItem(item, count)

              MySQL.Async.execute(
                "UPDATE trunk_inventory SET owned = @owned WHERE plate = @plate",
                {
                  ["@plate"] = plate,
                  ["@owned"] = owned
                }
              )
            end
          end
        )
      else
        TriggerClientEvent(
          "pNotify:SendNotification",
          _source,
          {
            text = _U("invalid_quantity"),
            type = "error",
            queue = "trunk",
            timeout = 3000,
            layout = "bottomCenter"
          }
        )
      end
    end

    if type == "item_account" then
      local playerAccountMoney = xPlayer.getAccount(item).money

      if (playerAccountMoney >= count and count > 0) then
        TriggerEvent(
          "esx_trunk:getSharedDataStore",
          plate,
          function(store)
            local blackMoney = (store.get("black_money") or nil)
            if blackMoney ~= nil then
              blackMoney[1].amount = blackMoney[1].amount + count
            else
              blackMoney = {}
              table.insert(blackMoney, {amount = count})
            end

            if (getTotalInventoryWeight(plate) + blackMoney[1].amount / 10) > max then
              TriggerClientEvent(
                "pNotify:SendNotification",
                _source,
                {
                  text = _U("insufficient_space"),
                  type = "error",
                  queue = "trunk",
                  timeout = 3000,
                  layout = "bottomCenter"
                }
              )
            else
              -- Checks passed. Storing the item.
              xPlayer.removeAccountMoney(item, count)
              store.set("black_money", blackMoney)

              MySQL.Async.execute(
                "UPDATE trunk_inventory SET owned = @owned WHERE plate = @plate",
                {
                  ["@plate"] = plate,
                  ["@owned"] = owned
                }
              )
            end
          end
        )
      else
        TriggerClientEvent(
          "pNotify:SendNotification",
          _source,
          {
            text = _U("invalid_amount"),
            type = "error",
            queue = "trunk",
            timeout = 3000,
            layout = "bottomCenter"
          }
        )
      end
    end

    if type == "item_weapon" then
      TriggerEvent(
        "esx_trunk:getSharedDataStore",
        plate,
        function(store)
          local storeWeapons = store.get("weapons")

          if storeWeapons == nil then
            storeWeapons = {}
          end

          table.insert(
            storeWeapons,
            {
              name = item,
              label = label,
              ammo = count
            }
          )
          if (getTotalInventoryWeight(plate) + (getItemWeight(item))) > max then
            TriggerClientEvent(
              "pNotify:SendNotification",
              _source,
              {
                text = _U("invalid_amount"),
                type = "error",
                queue = "trunk",
                timeout = 3000,
                layout = "bottomCenter"
              }
            )
          else
            store.set("weapons", storeWeapons)
            xPlayer.removeWeapon(item)

            MySQL.Async.execute(
              "UPDATE trunk_inventory SET owned = @owned WHERE plate = @plate",
              {
                ["@plate"] = plate,
                ["@owned"] = owned
              }
            )
          end
        end
      )
    end

    TriggerEvent(
      "esx_trunk:getSharedDataStore",
      plate,
      function(store)
        local blackMoney = 0
        local items = {}
        local weapons = {}
        weapons = (store.get("weapons") or {})

        local blackAccount = (store.get("black_money")) or 0
        if blackAccount ~= 0 then
          blackMoney = blackAccount[1].amount
        end

        local coffre = (store.get("coffre") or {})
        for i = 1, #coffre, 1 do
          table.insert(items, {name = coffre[i].name, count = coffre[i].count, label = ESX.GetItemLabel(coffre[i].name)})
        end

        local weight = getTotalInventoryWeight(plate)

        text = _U("trunk_info", plate, (weight / 1000), (max / 1000))
        data = {plate = plate, max = max, myVeh = owned, text = text}
        TriggerClientEvent("esx_inventoryhud:refreshTrunkInventory", _source, data, blackMoney, items, weapons)
      end
    )
  end
)

ESX.RegisterServerCallback(
  "esx_trunk:getPlayerInventory",
  function(source, cb)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
    local blackMoney = xPlayer.getAccount("black_money").money
    local items = xPlayer.inventory

    cb(
      {
        blackMoney = blackMoney,
        items = items
      }
    )
  end
)

function all_trim(s)
  if s then
    return s:match "^%s*(.*)":match "(.-)%s*$"
  else
    return "noTagProvided"
  end
end
 
DF
Config dosyasinin packed_plank kisminin altina black_money = 99999999999999, bunu ekle.
 
DF
Son düzenleme:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//