- Katılım
- 4 yıl 8 ay 4 gün
- Mesajlar
- 193
Güncellendi sorunu düzelttim herhangi bir client side koyup tadını çıkarabilirsiniz.
bana ait deel malum sunucudan çıkmadır artık sizde bomba ile flashbang atabilirsiniz
Hasarı otomatik sıfırlıyor
bana ait deel malum sunucudan çıkmadır artık sizde bomba ile flashbang atabilirsiniz
Hasarı otomatik sıfırlıyor
local GrenadeHash = -1813897027
function DoFlashBang()
StartScreenEffect("Dont_tazeme_bro", 0, true)
TriggerEvent('InteractSound_CLlayOnOne','flashbang', 0.05)
ShakeGameplayCam("HAND_SHAKE",2.0)
SetRunSprintMultiplierForPlayer(PlayerId(), 0.5)
Wait(12500)
ShakeGameplayCam("HAND_SHAKE",0.0)
StopScreenEffect("Dont_tazeme_bro")
SetRunSprintMultiplierForPlayer(PlayerId(), 1.00)
StopGameplayCamShaking()
end
AddEventHandler("DamageEvents:EntityDamaged", function(victim, attacker, pWeapon, isMelee)
local playerPed = PlayerPedId()
if pWeapon == GrenadeHash then
print 'bomba lann'
DoFlashBang()
return
end
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(30)
local playerPed = PlayerPedId()
N_0x4757f00bc6323cfe(GetHashKey("WEAPON_GRENADE"), 0.00001)
Wait(0)
end
end)
!!!
function DoFlashBang()
StartScreenEffect("Dont_tazeme_bro", 0, true)
TriggerEvent('InteractSound_CLlayOnOne','flashbang', 0.05)
ShakeGameplayCam("HAND_SHAKE",2.0)
SetRunSprintMultiplierForPlayer(PlayerId(), 0.5)
Wait(12500)
ShakeGameplayCam("HAND_SHAKE",0.0)
StopScreenEffect("Dont_tazeme_bro")
SetRunSprintMultiplierForPlayer(PlayerId(), 1.00)
StopGameplayCamShaking()
end
AddEventHandler("DamageEvents:EntityDamaged", function(victim, attacker, pWeapon, isMelee)
local playerPed = PlayerPedId()
if pWeapon == GrenadeHash then
print 'bomba lann'
DoFlashBang()
return
end
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(30)
local playerPed = PlayerPedId()
N_0x4757f00bc6323cfe(GetHashKey("WEAPON_GRENADE"), 0.00001)
Wait(0)
end
end)
!!!
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: