- Katılım
- 5 yıl 7 ay 3 gün
- Mesajlar
- 713
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Main.lua Veya Server Lua'dan insert İle dataya yazdırdıktan sonra Insert delet from ile veri sildiği yer bulunmaktamıdır Veya Server.lua Veya Main.lua Üzerindeki kod Satırından Görüntü Atabilme İhtimaliniz Var Mıdır ?
local ESX = nil
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
ESX = obj
end)
ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local fetch = [[
SELECT
skills
FROM
users
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
["@identifier"] = user.identifier
}, function(status)
if status ~= nil then
cb(json.decode(status))
else
cb(nil)
end
end)
end)
RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local insert = [[
UPDATE
users
SET
skills = @skills
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.execute(insert, {
["@skills"] = data,
["@identifier"] = user.identifier
})
end)
server.lua'nızı atarsanız çevirip geri atabilirim.
Çalışmama nedeni server.luanız mysql uyumlu.
local ESX = nil
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
ESX = obj
end)
ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local fetch = [[
SELECT
skills
FROM
users
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
["@identifier"] = user.identifier
}, function(status)
if status ~= nil then
cb(json.decode(status))
else
cb(nil)
end
end)
end)
RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local insert = [[
UPDATE
users
SET
skills = @skills
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.execute(insert, {
["@skills"] = data,
["@identifier"] = user.identifier
})
end)
local ESX = nil
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
ESX = obj
end)
ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local fetch = [[
SELECT
skills
FROM
users
WHERE
identifier = @identifier
]]
exports.ghmattimysql:scalar(fetch, {
["@identifier"] = user.identifier
}, function(status)
if status ~= nil then
cb(json.decode(status))
else
cb(nil)
end
end)
end)
RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local insert = [[
UPDATE
users
SET
skills = @skills
WHERE
identifier = @identifier
]]
exports.ghmattimysql:execute(insert, {
["@skills"] = data,
["@identifier"] = user.identifier
})
end)
Kod:local ESX = nil TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end) ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local fetch = [[ SELECT skills FROM users WHERE identifier = @identifier ]] MySQL.Async.fetchScalar(fetch, { ["@identifier"] = user.identifier }, function(status) if status ~= nil then cb(json.decode(status)) else cb(nil) end end) end) RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update") AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local insert = [[ UPDATE users SET skills = @skills WHERE identifier = @identifier ]] MySQL.Async.execute(insert, { ["@skills"] = data, ["@identifier"] = user.identifier }) end)
Deneyip bilgilendirceğim, teşekkürlerYolluyorum değiştirip tekrar deneyebilir misiniz.
Kod:local ESX = nil TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end) ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local fetch = [[ SELECT skills FROM users WHERE identifier = @identifier ]] exports.ghmattimysql:scalar(fetch, { ["@identifier"] = user.identifier }, function(status) if status ~= nil then cb(json.decode(status)) else cb(nil) end end) end) RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update") AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local insert = [[ UPDATE users SET skills = @skills WHERE identifier = @identifier ]] exports.ghmattimysql:execute(insert, { ["@skills"] = data, ["@identifier"] = user.identifier }) end)
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!