Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Rehber Guvenli Envanter ?

WHIT3

Üye
Yasaklandı
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 9 ay 14 gün
Mesajlar
404
Discord
'WHIT3-36#9301
Cogu Kisinin Aradigi Zombie Sunucularinda Meshur Olan Guvenli Envanter. Görsel : F3D3R4LL Frozen In Paketi Reborn Rp Den Alinmistir...

47429

Aslinda Tek Olayi Kisiye özel Stash Actirmaktir.

Bunu Yapmanin Cok Cesidi Var Fakat Bunu Öneririm.

M3 De:

C#:
function guvenlienv()
 TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Guvenli Envanter', 'all')
 end

sonra openinventory() nin ustune guvenlienv() yapmanizdir.

Qb de de olay aynidir fakat kod satiri farkli:

C#:
 function guvenlienv()
    ESX.PlayerData = xPlayer
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "stash", "Güvenli Envanter : "..ESX.GetPlayerData().identifier)
    TriggerEvent("inventory:client:SetCurrentStash","Güvenli Envanter : "..ESX.GetPlayerData().identifier)
end

sonrada qb-inventory/client:
C#:
        if IsDisabledControlJustPressed(0, Keys["TAB"]) and inventorylocked == false  then
bu kodun altina guvenlienv() atmaniz yeterlidir.

Butun Dedigim Kodlar config.lua ve client side de gecerlidir.
 
DF
Cogu Kisinin Aradigi Zombie Sunucularinda Meshur Olan Guvenli Envanter. Görsel : F3D3R4LL Frozen In Paketi Reborn Rp Den Alinmistir...

Ekli dosyayı görüntüle 47429

Aslinda Tek Olayi Kisiye özel Stash Actirmaktir.

Bunu Yapmanin Cok Cesidi Var Fakat Bunu Öneririm.

M3 De:

C#:
function guvenlienv()
TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Guvenli Envanter', 'all')
end

sonra openinventory() nin ustune guvenlienv() yapmanizdir.

Qb de de olay aynidir fakat kod satiri farkli:

C#:
 function guvenlienv()
    ESX.PlayerData = xPlayer
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "stash", "Güvenli Envanter : "..ESX.GetPlayerData().identifier)
    TriggerEvent("inventory:client:SetCurrentStash","Güvenli Envanter : "..ESX.GetPlayerData().identifier)
end

sonrada qb-inventory/client:
C#:
        if IsDisabledControlJustPressed(0, Keys["TAB"]) and inventorylocked == false  then
bu kodun altina guvenlienv() atmaniz yeterlidir.

Butun Dedigim Kodlar config.lua ve client side de gecerlidir.
combat mode girince güvenli envanter açılmasın onu nasıl ayarlarız
 
DF
combat mode girince güvenli envanter açılmasın onu nasıl ayarlarız
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if IsPedShooting(PlayerPedId()) then
CombatMode = true
notifyat= true
end
sended = true
exports.mythic_notify:SendAlert('error', 'Combat Moda giris Yaptin bla bla bla bla')
end
end)

Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(1400)
notifyat = false
CombatMode = false
end
end)


sonra guvenlienv() in ustune if not CombatMode then ekle olucaktir diye umit ediyorum denemedim yazdigim kodu.
 
DF
Herkezin Yararlanmasi Icin +up
 
DF
Sen Nasıl Bir Kralsın +rep
 
DF
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if IsPedShooting(PlayerPedId()) then
CombatMode = true
notifyat= true
end
sended = true
exports.mythic_notify:SendAlert('error', 'Combat Moda giris Yaptin bla bla bla bla')
end
end)

Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(1400)
notifyat = false
CombatMode = false
end
end)


sonra guvenlienv() in ustune if not CombatMode then ekle olucaktir diye umit ediyorum denemedim yazdigim kodu.
notifyat, sended neden var ki bunlar
ve neden her 1.4 saniyede combatmode false haline getiriliyor
 
DF
notifyat, sended neden var ki bunlar
ve neden her 1.4 saniyede combatmode false haline getiriliyor

public de paylaştığım kodu hiçbir şeyi değiştirmeden olduğu gibi paylaşmana ne demeli
knk public de paylastigin kod:
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
  while true do
    Citizen.Wait(5)
      if IsControlJustReleased(0, Keys["F2"]) then
        TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Guvenli Envanter', 'all')
      end
  end
end)

benim paylastigim kod:
Kod:
function guvenlienv()
TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Güvenli Envanter', 'all')
end

neresi ayni ? usste yazdigin sey de baska bir kod daha vardi o kod satirini atmayi unutmusum yakkinda konuyu gunceliyicem.
 
DF
Son düzenleme:
knk public de paylastigin kod:
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
  while true do
    Citizen.Wait(5)
      if IsControlJustReleased(0, Keys["F2"]) then
        TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Guvenli Envanter', 'all')
      end
  end
end)

benim paylastigim kod:
Kod:
function guvenlienv()
TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Güvenli Envanter', 'all')
end

neresi ayni ? usste yazdigin sey de baska bir kod daha vardi o kod satirini atmayi unutmusum yakkinda konuyu gunceliyicem.
paylaştığım attığın değil bu ;
Ruby:
Citizen.CreateThread(function()
  while true do
    Citizen.Wait(5)
      if IsControlJustReleased(0, 51) then
        GuvenliEnvanter()
      end
  end
end)

function GuvenliEnvanter()
  TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Guvenli Envanter', 'all')
end

üstte dediğim gibi notifyat, sended bunlara ne gerek var
 
DF
paylaştığım attığın değil bu ;
Ruby:
Citizen.CreateThread(function()
  while true do
    Citizen.Wait(5)
      if IsControlJustReleased(0, 51) then
        GuvenliEnvanter()
      end
  end
end)

function GuvenliEnvanter()
  TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Guvenli Envanter', 'all')
end

üstte dediğim gibi notifyat, sended bunlara ne gerek var
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(5)
if IsControlJustReleased(0, 51) then
GuvenliEnvanter()
end
end
end)

knk bu kodu paylasmadim.Benim attigim

function guvenlienv()
TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:eek:penStash', 'Guvenli Envanter', 'all')
end

sonra guvenienv() fonksiyonunu koydum.
 
DF
Kodlarin Resmon'a Etkisi Yoktur.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//