- Katılım
- 4 yıl 4 ay 4 gün
- Mesajlar
- 77
Arkadaşlar forumda bir eksik gördüm, kendimde aradım hazır olarak bulamadım ve bende biraz uğraşıp kendim hallettim herkesin ücretsiz bir şekilde yararlanmasını istiyorum.
Örnek video:
İlk başta animasyon gerçekleşir, eğer kimse sizi kurtaramazsa standart animasyon devreye girer.
Disc-death,disc-ambulancejob kullanmanıza gerek yok, esx_ambulancejob yeterli.
Ölünce kendi kendine sağa sola yürümez sabit kalır.
Öldükten sonra /revive komutu geçerlidir, ayağa kalkar devam edersiniz tekrar yere yatıp sizi kanser etmez
Öncelikle, esx_ambulancejob/client/main.lua içerisine girin.
Boş bir yere altta vereceğim kodu ekleyin;
(karakterin öldükten sonra yürümesi gibi bir sorunuda " TaskPlayAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 8.0, 8.0, -1, 33, 0, 0,0, 0) " şu satırdaki ve üstteki benzer satırdaki 0 ları 1 ile düzeltip çözdüm.)
Not:
Kullandığınız esx_ambulancejob'un içerisinde hareketli kamera kodu varsa iptal olacaktır, eğer hareketli kamera olmasını istiyorsanız BU konuya giderek, Hardware isimli yetkilinin sizler için paylaşmış olduğu scripte ulaşabilirsiniz.
Biraz .lua kod bilginiz varsa, ayrı bir script olarakta kullanabilirsiniz
Eğer anlattıklarıma rağmen yapamayan arkadaşlar varsa, beni discord adresimden ekleyebilir tüm herkese yardımcı olabilirim.
hate97#7322
Örnek video:
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
İlk başta animasyon gerçekleşir, eğer kimse sizi kurtaramazsa standart animasyon devreye girer.
Disc-death,disc-ambulancejob kullanmanıza gerek yok, esx_ambulancejob yeterli.
Ölünce kendi kendine sağa sola yürümez sabit kalır.
Öldükten sonra /revive komutu geçerlidir, ayağa kalkar devam edersiniz tekrar yere yatıp sizi kanser etmez
Öncelikle, esx_ambulancejob/client/main.lua içerisine girin.
Boş bir yere altta vereceğim kodu ekleyin;
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(500)
local playerPed = PlayerPedId()
if isDead or GetEntityHealth(playerPed) <= 0 then
ShouldPlayDeathAnimation = true
TriggerEvent('esx_ambulancejob:onPlayerDeath')
TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDead', true)
ClearPedTasksImmediately(playerPed)
SetEntityInvincible(playerPed, true)
Citizen.CreateThread(function()
while isDead do
DisableAllControlActions(0)
EnableControlAction(0, 1)
EnableControlAction(0, 2)
EnableControlAction(0, 51)
EnableControlAction(0, 51)
EnableControlAction(0, 245)
EnableControlAction(0, 200)
Citizen.Wait(0)
end
EnableAllControlActions(0)
end)
Citizen.Wait(200)
SetEntityHealth(playerPed, GetPedMaxHealth(playerPed))
ClearPedTasksImmediately(playerPed)
--local lib, anim = 'random@drunk_driver_1', 'drunk_fall_over'
local lib, anim = 'move_fall', 'land_fall'
ESX.Streaming.RequestAnimDict(lib, function()
TaskPlayAnim(playerPed, lib, anim, 8.0, -8.0, -1, 1, 1, 1, 1, 1)
Citizen.Wait(1000)
while isDead do
if not IsEntityPlayingAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 3) and ShouldPlayDeathAnimation then
ESX.Streaming.RequestAnimDict('dead', function()
TaskPlayAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 8.0, 8.0, -1, 33, 1, 1, 1, 1)
end)
Citizen.Wait(3000)
elseif ShouldPlayDeathAnimation then
ClearPedSecondaryTask(playerPed)
Citizen.Wait(0)
end
Citizen.Wait(0)
end
end)
end
end
end)
(karakterin öldükten sonra yürümesi gibi bir sorunuda " TaskPlayAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 8.0, 8.0, -1, 33, 0, 0,0, 0) " şu satırdaki ve üstteki benzer satırdaki 0 ları 1 ile düzeltip çözdüm.)
Not:
Kullandığınız esx_ambulancejob'un içerisinde hareketli kamera kodu varsa iptal olacaktır, eğer hareketli kamera olmasını istiyorsanız BU konuya giderek, Hardware isimli yetkilinin sizler için paylaşmış olduğu scripte ulaşabilirsiniz.
Biraz .lua kod bilginiz varsa, ayrı bir script olarakta kullanabilirsiniz
Eğer anlattıklarıma rağmen yapamayan arkadaşlar varsa, beni discord adresimden ekleyebilir tüm herkese yardımcı olabilirim.
hate97#7322
Son düzenleme: