Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım HERKESİN ARADIĞI ÖLÜM ANİMASYONU

hate97

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 4 ay 4 gün
Mesajlar
77
Arkadaşlar forumda bir eksik gördüm, kendimde aradım hazır olarak bulamadım ve bende biraz uğraşıp kendim hallettim herkesin ücretsiz bir şekilde yararlanmasını istiyorum.

Örnek video:

İlk başta animasyon gerçekleşir, eğer kimse sizi kurtaramazsa standart animasyon devreye girer.

Disc-death,disc-ambulancejob kullanmanıza gerek yok, esx_ambulancejob yeterli.
Ölünce kendi kendine sağa sola yürümez sabit kalır.
Öldükten sonra /revive komutu geçerlidir, ayağa kalkar devam edersiniz tekrar yere yatıp sizi kanser etmez :D

Öncelikle, esx_ambulancejob/client/main.lua içerisine girin.
Boş bir yere altta vereceğim kodu ekleyin;

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(500)
        local playerPed = PlayerPedId()
        if isDead or GetEntityHealth(playerPed) <= 0 then
            ShouldPlayDeathAnimation = true
            TriggerEvent('esx_ambulancejob:onPlayerDeath')
            TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDead', true)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
            SetEntityInvincible(playerPed, true)
            Citizen.CreateThread(function()
                while isDead do
                    DisableAllControlActions(0)
                    EnableControlAction(0, 1)
                    EnableControlAction(0, 2)
                    EnableControlAction(0, 51)
                    EnableControlAction(0, 51)
                    EnableControlAction(0, 245)
                    EnableControlAction(0, 200)
                    Citizen.Wait(0)
                end
                EnableAllControlActions(0)
            end)
            Citizen.Wait(200)
            SetEntityHealth(playerPed, GetPedMaxHealth(playerPed))
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
            --local lib, anim = 'random@drunk_driver_1', 'drunk_fall_over'
            local lib, anim = 'move_fall', 'land_fall'
            ESX.Streaming.RequestAnimDict(lib, function()
                TaskPlayAnim(playerPed, lib, anim, 8.0, -8.0, -1, 1, 1, 1, 1, 1)
                Citizen.Wait(1000)
                while isDead do
                    if not IsEntityPlayingAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 3) and ShouldPlayDeathAnimation then
                       ESX.Streaming.RequestAnimDict('dead', function()
                            TaskPlayAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 8.0, 8.0, -1, 33, 1, 1, 1, 1)
                       end)
                        Citizen.Wait(3000)
                    elseif ShouldPlayDeathAnimation then
                        ClearPedSecondaryTask(playerPed)
                        Citizen.Wait(0)
                    end
                    Citizen.Wait(0)
                end
            end)
        end
    end
end)

(karakterin öldükten sonra yürümesi gibi bir sorunuda " TaskPlayAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 8.0, 8.0, -1, 33, 0, 0,0, 0) " şu satırdaki ve üstteki benzer satırdaki 0 ları 1 ile düzeltip çözdüm.)

Not:
Kullandığınız esx_ambulancejob'un içerisinde hareketli kamera kodu varsa iptal olacaktır, eğer hareketli kamera olmasını istiyorsanız BU konuya giderek, Sado Hardware isimli yetkilinin sizler için paylaşmış olduğu scripte ulaşabilirsiniz.

Biraz .lua kod bilginiz varsa, ayrı bir script olarakta kullanabilirsiniz :)

Eğer anlattıklarıma rağmen yapamayan arkadaşlar varsa, beni discord adresimden ekleyebilir tüm herkese yardımcı olabilirim.

hate97#7322
 
DF
Son düzenleme:
Ölünce ekranı siyah oluyor onu nasıl kapatıyoruz.
 
DF
thebedir thebedir , bende öyle bir durum söz konusu değil scriptin ile alakalı olabilir mi? yani kodları eklemeden öncede siyah mıydı ekran?
 
DF
Evet esx_ambulancejob içerisinden olduğunu düşünüyorum.
 
DF
Güzel bir script hate97 hate97 sorun yaşanlara özel olarak ilgileniyor teşekkürler.
 
DF
Arkadaşlar forumda bir eksik gördüm, kendimde aradım hazır olarak bulamadım ve bende biraz uğraşıp kendim hallettim herkesin ücretsiz bir şekilde yararlanmasını istiyorum.

Örnek video:

İlk başta animasyon gerçekleşir, eğer kimse sizi kurtaramazsa standart animasyon devreye girer.

Disc-death,disc-ambulancejob kullanmanıza gerek yok, esx_ambulancejob yeterli.
Ölünce kendi kendine sağa sola yürümez sabit kalır.
Öldükten sonra /revive komutu geçerlidir, ayağa kalkar devam edersiniz tekrar yere yatıp sizi kanser etmez :D

Öncelikle, esx_ambulancejob/client/main.lua içerisine girin.
Boş bir yere altta vereceğim kodu ekleyin;

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(500)
        local playerPed = PlayerPedId()
        if isDead or GetEntityHealth(playerPed) <= 0 then
            ShouldPlayDeathAnimation = true
            TriggerEvent('esx_ambulancejob:onPlayerDeath')
            TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDead', true)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
            SetEntityInvincible(playerPed, true)
            Citizen.CreateThread(function()
                while isDead do
                    DisableAllControlActions(0)
                    EnableControlAction(0, 1)
                    EnableControlAction(0, 2)
                    EnableControlAction(0, 51)
                    EnableControlAction(0, 51)
                    EnableControlAction(0, 245)
                    EnableControlAction(0, 200)
                    Citizen.Wait(0)
                end
                EnableAllControlActions(0)
            end)
            Citizen.Wait(200)
            SetEntityHealth(playerPed, GetPedMaxHealth(playerPed))
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
            --local lib, anim = 'random@drunk_driver_1', 'drunk_fall_over'
            local lib, anim = 'move_fall', 'land_fall'
            ESX.Streaming.RequestAnimDict(lib, function()
                TaskPlayAnim(playerPed, lib, anim, 8.0, -8.0, -1, 1, 1, 1, 1, 1)
                Citizen.Wait(1000)
                while isDead do
                    if not IsEntityPlayingAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 3) and ShouldPlayDeathAnimation then
                       ESX.Streaming.RequestAnimDict('dead', function()
                            TaskPlayAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 8.0, 8.0, -1, 33, 1, 1, 1, 1)
                       end)
                        Citizen.Wait(3000)
                    elseif ShouldPlayDeathAnimation then
                        ClearPedSecondaryTask(playerPed)
                        Citizen.Wait(0)
                    end
                    Citizen.Wait(0)
                end
            end)
        end
    end
end)

(karakterin öldükten sonra yürümesi gibi bir sorunuda " TaskPlayAnim(playerPed, 'dead', 'dead_a', 8.0, 8.0, -1, 33, 0, 0,0, 0) " şu satırdaki ve üstteki benzer satırdaki 0 ları 1 ile düzeltip çözdüm.)

Not:
Kullandığınız esx_ambulancejob'un içerisinde hareketli kamera kodu varsa iptal olacaktır, eğer hareketli kamera olmasını istiyorsanız BU konuya giderek, Sado Hardware isimli yetkilinin sizler için paylaşmış olduğu scripte ulaşabilirsiniz.

Biraz .lua kod bilginiz varsa, ayrı bir script olarakta kullanabilirsiniz :)

Eğer anlattıklarıma rağmen yapamayan arkadaşlar varsa, beni discord adresimden ekleyebilir tüm herkese yardımcı olabilirim.

hate97#7322
tekme atınca yerde yatan adamın animasyonu iptal oluyor ve ayakta duruyor 2 saniye bunu nasıl engelleriz
 
DF
Beran Beran hocam size özelden bilgi verdim fakat henüz geri dönüş yapmadınız, sizden haber bekliyorum ona göre işe yararsa konuyu düzenleyeyim ki diğer arkadaşlarda bu bug'ı çözebilsin.
 
DF
Beran Beran hocam size özelden bilgi verdim fakat henüz geri dönüş yapmadınız, sizden haber bekliyorum ona göre işe yararsa konuyu düzenleyeyim ki diğer arkadaşlarda bu bug'ı çözebilsin.
Kusura bakmayın şu sıra pakete bakmadığımdan test edemedim dediklerinizi ekleyip geri dönüş ile bildireceğim size iyi günler :).
 
DF
Kusura bakmayın şu sıra pakete bakmadığımdan test edemedim dediklerinizi ekleyip geri dönüş ile bildireceğim size iyi günler :).

estağfurullah sorun yok :) ben tek olduğum için deneme şansım yok o yüzden sizden haber bekliyorum :)
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//