Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Işınlanmalı Motel | Teleport Motel

Kagan

?????????
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 4 ay 2 gün
Mesajlar
660
Merhabalar Ben Kağan. Viber Viber in paylaşmış olduğu üstün motel m3_inventoryhud'da çalışmıyordu. alıp yaptım ve paylaşmak istedim.
Script bana ait değildir iyi kullanımlar dilerim.

Discordum = ! Kağan#9015

Kurulum:


Dosyayı resources içerisinde bir yere at sonra server.cfg - scripts.cfg'den startla bir de alttakini yapın

m3_inventoryhud > config.lua dosyasının içine aşşağıdakini yapıştırmanız gerek

['Pinkcage Motel'] = {
coords = {vector3(-99.9, -99.9, -99.9)},
useMarker = true,
markerType = 2,
markerSize = vector3(0.2, 0.2, 0.2),
markerColour = { r = 255, g = 255, b = 255 },
use3dtext = true,
msg = 'Sandığa erişmek için [E] tuşuna basınız.', --or '[E] - Silahlar',
job = 'all',
maxweight = 500 -- ağırlık
},



( Github )



 
DF
Son düzenleme:
Benden de ufak bir kıyak olsun, pinkcage motel'inin olduğu yer ile kordinatlarını değiştirmiştim, yeni konu açmak yerine buradan paylaşayım :)

3-27 arasındaki satırları aşağıdaki attığım ile değiştirmeniz yeterlidir.


Kod:
local currentmotel = nil
local inroom = false
local pinkcagecoord = vector3(324.7744, -209.073, 55.507)

local roomCoord = vector3(-1232.2, 3874.42, 154.114)
local roomHeading = 67.57
local stashCoord = vector3(-1231.6, 3878.42, 154.114)
local clotheCoord = vector3(-1236.0, 3880.17, 154.114)

local pinkcage = {
    [1] = vector3(307.57, -213.29, 54.22),
    [2] = vector3(311.36, -203.46, 54.22),
    [3] = vector3(311.36, -203.46, 54.22),
    [4] = vector3(315.79, -194.79, 54.22),
    [5] = vector3(315.84, -219.66, 58.02),
    [6] = vector3(307.35, -213.24, 58.02),
    [7] = vector3(311.22, -203.35, 58.02),
    [8] = vector3(315.78, -194.62, 58.02),
    [9] = vector3(342.93, -209.50, 54.22),
    [10] = vector3(346.78, -199.66, 54.22),
    [11] = vector3(335.00, -227.38, 58.02),
    [12] = vector3(339.27, -219.49, 58.02),
    [13] = vector3(343.08, -209.54, 58.02),
    [14] = vector3(346.69, -199.66, 58.02),
}
 
DF
Benden de ufak bir kıyak olsun, pinkcage motel'inin olduğu yer ile kordinatlarını değiştirmiştim, yeni konu açmak yerine buradan paylaşayım :)

3-27 arasındaki satırları aşağıdaki attığım ile değiştirmeniz yeterlidir.


Kod:
local currentmotel = nil
local inroom = false
local pinkcagecoord = vector3(324.7744, -209.073, 55.507)

local roomCoord = vector3(-1232.2, 3874.42, 154.114)
local roomHeading = 67.57
local stashCoord = vector3(-1231.6, 3878.42, 154.114)
local clotheCoord = vector3(-1236.0, 3880.17, 154.114)

local pinkcage = {
    [1] = vector3(307.57, -213.29, 54.22),
    [2] = vector3(311.36, -203.46, 54.22),
    [3] = vector3(311.36, -203.46, 54.22),
    [4] = vector3(315.79, -194.79, 54.22),
    [5] = vector3(315.84, -219.66, 58.02),
    [6] = vector3(307.35, -213.24, 58.02),
    [7] = vector3(311.22, -203.35, 58.02),
    [8] = vector3(315.78, -194.62, 58.02),
    [9] = vector3(342.93, -209.50, 54.22),
    [10] = vector3(346.78, -199.66, 54.22),
    [11] = vector3(335.00, -227.38, 58.02),
    [12] = vector3(339.27, -219.49, 58.02),
    [13] = vector3(343.08, -209.54, 58.02),
    [14] = vector3(346.69, -199.66, 58.02),
}
yapıyorsun bu işi rabirdır agam ❤
 
DF
Benden de ufak bir kıyak olsun, pinkcage motel'inin olduğu yer ile kordinatlarını değiştirmiştim, yeni konu açmak yerine buradan paylaşayım :)

3-27 arasındaki satırları aşağıdaki attığım ile değiştirmeniz yeterlidir.


Kod:
local currentmotel = nil
local inroom = false
local pinkcagecoord = vector3(324.7744, -209.073, 55.507)

local roomCoord = vector3(-1232.2, 3874.42, 154.114)
local roomHeading = 67.57
local stashCoord = vector3(-1231.6, 3878.42, 154.114)
local clotheCoord = vector3(-1236.0, 3880.17, 154.114)

local pinkcage = {
    [1] = vector3(307.57, -213.29, 54.22),
    [2] = vector3(311.36, -203.46, 54.22),
    [3] = vector3(311.36, -203.46, 54.22),
    [4] = vector3(315.79, -194.79, 54.22),
    [5] = vector3(315.84, -219.66, 58.02),
    [6] = vector3(307.35, -213.24, 58.02),
    [7] = vector3(311.22, -203.35, 58.02),
    [8] = vector3(315.78, -194.62, 58.02),
    [9] = vector3(342.93, -209.50, 54.22),
    [10] = vector3(346.78, -199.66, 54.22),
    [11] = vector3(335.00, -227.38, 58.02),
    [12] = vector3(339.27, -219.49, 58.02),
    [13] = vector3(343.08, -209.54, 58.02),
    [14] = vector3(346.69, -199.66, 58.02),
}

Benimde bi katkım olsun 38 odalı halini paylaşayım :D


Kod:
local roomCoord = vector3(-1232.2, 3874.42, 154.114)
local roomHeading = 67.57
local stashCoord = vector3(-1231.6, 3878.42, 154.114)
local clotheCoord = vector3(-1236.0, 3880.17, 154.114)

local pinkcage = {
    [1] = vector3(312.8439, -218.816, 54.221),
    [2] = vector3(310.8784, -218.040, 54.221),
    [3] = vector3(307.3134, -216.639, 54.221),
    [4] = vector3(307.5336, -213.366, 54.221),
    [5] = vector3(309.5366, -208.117, 54.221),
    [6] = vector3(311.3124, -203.416, 54.221),
    [7] = vector3(313.3240, -198.161, 54.221),
    [8] = vector3(315.7237, -194.880, 54.226),
    [9] = vector3(319.3529, -196.225, 54.226),
    [10] = vector3(321.3284, -197.043, 54.226),
    [11] = vector3(346.7452, -199.700, 54.221),
    [12] = vector3(344.7800, -205.028, 54.221),
    [13] = vector3(342.9932, -209.649, 54.221),
    [14] = vector3(340.9229, -214.817, 54.221),
    [15] = vector3(339.2106, -219.458, 54.221),
    [16] = vector3(337.2038, -224.740, 54.221),
    [17] = vector3(335.0282, -227.330, 54.221),
    [18] = vector3(331.3717, -225.922, 54.221),
    [19] = vector3(329.4868, -225.216, 54.221),
    [20] = vector3(312.8518, -218.796, 58.019),
    [21] = vector3(310.8630, -218.098, 58.019),
    [22] = vector3(307.2870, -216.759, 58.019),
    [23] = vector3(307.4733, -213.362, 58.019),
    [24] = vector3(309.5061, -207.964, 58.019),
    [25] = vector3(311.2653, -203.414, 58.019),
    [26] = vector3(313.3601, -198.156, 58.019),
    [27] = vector3(315.7471, -194.843, 58.019),
    [28] = vector3(319.3617, -196.226, 58.019),
    [29] = vector3(321.3745, -196.911, 58.019),
    [30] = vector3(329.3236, -225.065, 58.019),
    [31] = vector3(331.3525, -225.862, 58.019), --SJSJ
    [32] = vector3(335.0262, -227.338, 58.019),
    [33] = vector3(337.1213, -224.735, 58.019),
    [34] = vector3(339.1599, -219.384, 58.019),
    [35] = vector3(340.9963, -214.889, 58.019),
    [36] = vector3(343.0138, -209.575, 58.019),
    [37] = vector3(344.7659, -205.032, 58.019),
    [38] = vector3(346.8203, -199.673, 58.019),
}
 
DF
Benimde bi katkım olsun 38 odalı halini paylaşayım :D


Kod:
local roomCoord = vector3(-1232.2, 3874.42, 154.114)
local roomHeading = 67.57
local stashCoord = vector3(-1231.6, 3878.42, 154.114)
local clotheCoord = vector3(-1236.0, 3880.17, 154.114)

local pinkcage = {
    [1] = vector3(312.8439, -218.816, 54.221),
    [2] = vector3(310.8784, -218.040, 54.221),
    [3] = vector3(307.3134, -216.639, 54.221),
    [4] = vector3(307.5336, -213.366, 54.221),
    [5] = vector3(309.5366, -208.117, 54.221),
    [6] = vector3(311.3124, -203.416, 54.221),
    [7] = vector3(313.3240, -198.161, 54.221),
    [8] = vector3(315.7237, -194.880, 54.226),
    [9] = vector3(319.3529, -196.225, 54.226),
    [10] = vector3(321.3284, -197.043, 54.226),
    [11] = vector3(346.7452, -199.700, 54.221),
    [12] = vector3(344.7800, -205.028, 54.221),
    [13] = vector3(342.9932, -209.649, 54.221),
    [14] = vector3(340.9229, -214.817, 54.221),
    [15] = vector3(339.2106, -219.458, 54.221),
    [16] = vector3(337.2038, -224.740, 54.221),
    [17] = vector3(335.0282, -227.330, 54.221),
    [18] = vector3(331.3717, -225.922, 54.221),
    [19] = vector3(329.4868, -225.216, 54.221),
    [20] = vector3(312.8518, -218.796, 58.019),
    [21] = vector3(310.8630, -218.098, 58.019),
    [22] = vector3(307.2870, -216.759, 58.019),
    [23] = vector3(307.4733, -213.362, 58.019),
    [24] = vector3(309.5061, -207.964, 58.019),
    [25] = vector3(311.2653, -203.414, 58.019),
    [26] = vector3(313.3601, -198.156, 58.019),
    [27] = vector3(315.7471, -194.843, 58.019),
    [28] = vector3(319.3617, -196.226, 58.019),
    [29] = vector3(321.3745, -196.911, 58.019),
    [30] = vector3(329.3236, -225.065, 58.019),
    [31] = vector3(331.3525, -225.862, 58.019), --SJSJ
    [32] = vector3(335.0262, -227.338, 58.019),
    [33] = vector3(337.1213, -224.735, 58.019),
    [34] = vector3(339.1599, -219.384, 58.019),
    [35] = vector3(340.9963, -214.889, 58.019),
    [36] = vector3(343.0138, -209.575, 58.019),
    [37] = vector3(344.7659, -205.032, 58.019),
    [38] = vector3(346.8203, -199.673, 58.019),
}
varmı arttıran :D
 
DF
Benimde bi katkım olsun 38 odalı halini paylaşayım :D


Kod:
local roomCoord = vector3(-1232.2, 3874.42, 154.114)
local roomHeading = 67.57
local stashCoord = vector3(-1231.6, 3878.42, 154.114)
local clotheCoord = vector3(-1236.0, 3880.17, 154.114)

local pinkcage = {
    [1] = vector3(312.8439, -218.816, 54.221),
    [2] = vector3(310.8784, -218.040, 54.221),
    [3] = vector3(307.3134, -216.639, 54.221),
    [4] = vector3(307.5336, -213.366, 54.221),
    [5] = vector3(309.5366, -208.117, 54.221),
    [6] = vector3(311.3124, -203.416, 54.221),
    [7] = vector3(313.3240, -198.161, 54.221),
    [8] = vector3(315.7237, -194.880, 54.226),
    [9] = vector3(319.3529, -196.225, 54.226),
    [10] = vector3(321.3284, -197.043, 54.226),
    [11] = vector3(346.7452, -199.700, 54.221),
    [12] = vector3(344.7800, -205.028, 54.221),
    [13] = vector3(342.9932, -209.649, 54.221),
    [14] = vector3(340.9229, -214.817, 54.221),
    [15] = vector3(339.2106, -219.458, 54.221),
    [16] = vector3(337.2038, -224.740, 54.221),
    [17] = vector3(335.0282, -227.330, 54.221),
    [18] = vector3(331.3717, -225.922, 54.221),
    [19] = vector3(329.4868, -225.216, 54.221),
    [20] = vector3(312.8518, -218.796, 58.019),
    [21] = vector3(310.8630, -218.098, 58.019),
    [22] = vector3(307.2870, -216.759, 58.019),
    [23] = vector3(307.4733, -213.362, 58.019),
    [24] = vector3(309.5061, -207.964, 58.019),
    [25] = vector3(311.2653, -203.414, 58.019),
    [26] = vector3(313.3601, -198.156, 58.019),
    [27] = vector3(315.7471, -194.843, 58.019),
    [28] = vector3(319.3617, -196.226, 58.019),
    [29] = vector3(321.3745, -196.911, 58.019),
    [30] = vector3(329.3236, -225.065, 58.019),
    [31] = vector3(331.3525, -225.862, 58.019), --SJSJ
    [32] = vector3(335.0262, -227.338, 58.019),
    [33] = vector3(337.1213, -224.735, 58.019),
    [34] = vector3(339.1599, -219.384, 58.019),
    [35] = vector3(340.9963, -214.889, 58.019),
    [36] = vector3(343.0138, -209.575, 58.019),
    [37] = vector3(344.7659, -205.032, 58.019),
    [38] = vector3(346.8203, -199.673, 58.019),
}
Kavl agam fenasın yauw teşekkürler ❤
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//