Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Kara parayı es extended a item olarak ekleme?

aztek213

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 11 ay 1 gün
Mesajlar
112
Discord
nobodyalp
arkadaşlar kara para aklamada sorun yaşıyorum nedeninin de kara paranın es extended da ekli olmadığı için olduğunu düşünüyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum bu konu hakkında birçok kişide sorun yaşamış ama hala kesin bir cevap yok ayrıntılı ve kesin çözüm olarak anlatabilecek varsa lütfen anlatabilirmi?
 
DF
arkadaşlar kara para aklamada sorun yaşıyorum nedeninin de kara paranın es extended da ekli olmadığı için olduğunu düşünüyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum bu konu hakkında birçok kişide sorun yaşamış ama hala kesin bir cevap yok ayrıntılı ve kesin çözüm olarak anlatabilecek varsa lütfen anlatabilirmi?

Merhaba, item tablosuna black_money adında bir item ekleyerek addAccountMoney(black_money) yerine addInventoryItem('black_money, 1000) şeklinde kullanabilirsiniz.
 
DF
Merhaba, item tablosuna black_money adında bir item ekleyerek addAccountMoney(black_money) yerine addInventoryItem('black_money, 1000) şeklinde kullanabilirsiniz.
es extended da addAccountMoney(black_money) diye biryer yok
 
DF
Merhaba, item tablosuna black_money adında bir item ekleyerek addAccountMoney(black_money) yerine addInventoryItem('black_money, 1000) şeklinde kullanabilirsiniz.
Disc envanter kullanıyorum söylemeyi unuttum acaba vaktiniz varsa baştan sona es_extended/server/classes/player.lua ya kara paranın nasıl ekleneceğini anlatırmısınız?
 
DF
es extended da addAccountMoney(black_money) diye biryer yok

Kara para aklama işleminde ki örnek vereyim;

Kod:
RegisterServerEvent('paraakla')
AddEventHandler('paraakla', function()
    local src = source
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(src)
    local karapara = xPlayer.getInventoryItem('black_money').count 
    if karapara >= 100 then
        xPlayer.removeInventoryItem('black_money', 100)
        Citizen.Wait(500)
        xPlayer.addMoney(500)
    end
end)

Yukarıdaki mantık ile yapabilirsiniz.
 
DF
Disc envanter kullanıyorum söylemeyi unuttum acaba vaktiniz varsa baştan sona es_extended/server/classes/player.lua ya kara paranın nasıl ekleneceğini anlatırmısınız?

Karaparayı item olarak eklemeniz yeterlidir. Daha sonra gönderdiğim kod örneğini karapara aklama scriptinizde uyarlarsanız sorun kalmayacaktır.
 
DF
Karaparayı item olarak eklemeniz yeterlidir. Daha sonra gönderdiğim kod örneğini karapara aklama scriptinizde uyarlarsanız sorun kalmayacaktır.
dostum gerçekten teşekkürler ama scripti bir türlü ayarlayamadım adam akıllı bir script yok elinde varsa paylaşabilirmisin??
 
DF
Karaparayı item olarak eklemeniz yeterlidir. Daha sonra gönderdiğim kod örneğini karapara aklama scriptinizde uyarlarsanız sorun kalmayacaktır.
Çözdüm reis Eywallah çözümü paylaşayım konu kilit
 
DF
Konu ön eki tarafımca cevaplandı olarak değiştirilmiştir.
 
DF
bu eklentiyi indirin
server.lua ya girin
42 ile 58 satırlarının arasındaki
getAccount u = getInventoryItem e çevirin
removeAccountMoney i = removeInventoryItem e çevirin
(43 ile 55 satırlarında) money i = count a çevirin




B U İ Ş L E M D İ S C E N V A N T E R L E R İ Ç İ N G E Ç E R L İ D İ R !
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//