Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı /ME /DO RENK DEĞİŞTİRME

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kayrdemirkan

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 2 ay 17 gün
Mesajlar
234
Forumda araştırdım fakat herkes chat rengi değiştirmeden bahsetmiş. Ben kişinin üstünde çıkan /me /do rengini değiştirmek istiyorum. 3ddo 3dme scriptlerini kullanıyorum. Rengini nasıl değiştirebilirim.

3dme client.lua dosyası


Kod:
SX                           = nil

Citizen.CreateThread(function()
    while ESX == nil do
        TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
        Citizen.Wait(0)
    end

    while ESX.GetPlayerData().job == nil do
        Citizen.Wait(10)
    end

    PlayerData = ESX.GetPlayerData()
end)
Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('chat:addSuggestion', '/me', 'Eylem belirtmek için emote kullanımı.')
end)

local nbrDisplaying = 1

RegisterCommand('me', function(source, args, raw)
    local text = string.sub(raw, 4)
    TriggerServerEvent('3dme:shareDisplay','~m~ ~s~' .. text .. '~m~ ')
    ESX.TriggerServerCallback('jeux:sex', function(firstname,lastname)
        text =  '<b>' .. firstname ..' '..  lastname .. '</b> ' .. text
        TriggerServerEvent('3dme:chat',text)
    end)
end)

RegisterNetEvent('3dme:triggerDisplay')
AddEventHandler('3dme:triggerDisplay', function(text, source)
    local offset = 1 + (nbrDisplaying*0.22)
    Display(GetPlayerFromServerId(source), text, offset)
end)
RegisterNetEvent('3dme:chatyaz')
AddEventHandler('3dme:chatyaz', function(text, source)
    chat(GetPlayerFromServerId(source), text)
end)
function Display(mePlayer, text, offset)
    local displaying = true
    Citizen.CreateThread(function()
        Wait(8000)
        displaying = false
    end)
   
    Citizen.CreateThread(function()
        nbrDisplaying = nbrDisplaying + 1

        while displaying do
            Wait(0)
            local coordsMe = GetEntityCoords(GetPlayerPed(mePlayer), false)
            local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId(), false)
            local dist = Vdist2(coordsMe, coords)
            if dist < 500 then
                 DrawText3D(coordsMe['x'], coordsMe['y'], coordsMe['z']+offset-1.250, text)
            end
        end
        nbrDisplaying = nbrDisplaying - 1
    end)
end
function chat(mePlayer, text)
    local coordsMe = GetEntityCoords(GetPlayerPed(mePlayer), false)
    local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId(), false)
    local jeux = Vdist2(coordsMe, coords)

    if jeux < 505 then

        TriggerEvent('chat:addMessage', {
            template = '<div class="chat-message system">' .. text .. '</div>',
            multiline = true,
            args = { text}
        })

    end
end
function DrawText3D(x,y,z, text)
  local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
  local p = GetGameplayCamCoords()
  local distance = GetDistanceBetweenCoords(p.x, p.y, p.z, x, y, z, 1)
  local scale = (1 / distance) * 2
  local fov = (1 / GetGameplayCamFov()) * 350
  local scale = scale * fov
  if onScreen then
        SetTextScale(0.56, 0.56)
        SetTextFont(0)
        SetTextProportional(1)
        SetTextColour(214, 28, 228, 250)
        SetTextEntry("STRING")
        SetTextCentre(1)
        AddTextComponentString(text)
        DrawText(_x,_y)
        --local factor = (string.len(text)) / 370
        --DrawRect(_x,_y+0.0125, 0.015+ factor, 0.03, 0, 0, 0, 22)
    end
end

3ddo client.lua dosyası

Kod:
ESX                           = nil

Citizen.CreateThread(function()
    while ESX == nil do
        TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
        Citizen.Wait(0)
    end

    while ESX.GetPlayerData().job == nil do
        Citizen.Wait(10)
    end

    PlayerData = ESX.GetPlayerData()
end)
Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('chat:addSuggestion', '/do', 'His - soyut anlam belirtmek için emote kullanımı.')
end)

local nbrDisplaying = 1

RegisterCommand('do', function(source, args, raw)
    local text = string.sub(raw, 4)
    TriggerServerEvent('3ddo:shareDisplay',' ~s~' .. text)
    ESX.TriggerServerCallback('jeux:sex', function(firstname,lastname)
        text =  text .. ' <b>(' .. firstname ..' '..  lastname .. ')</b> '
        TriggerServerEvent('3ddo:chat',text)
    end)


end)

RegisterNetEvent('3ddo:triggerDisplay')
AddEventHandler('3ddo:triggerDisplay', function(text, source)
    local offset = 1 + (nbrDisplaying*0.22)
    Display(GetPlayerFromServerId(source), text, offset)
end)
RegisterNetEvent('3ddo:chatyaz')
AddEventHandler('3ddo:chatyaz', function(text, source)
    chat(GetPlayerFromServerId(source), text)
end)

function Display(mePlayer, text, offset)
    local displaying = true
    Citizen.CreateThread(function()
        Wait(8000)
        displaying = false
    end)
   
    Citizen.CreateThread(function()
        nbrDisplaying = nbrDisplaying + 1

        while displaying do
            Wait(0)
            local coordsMe = GetEntityCoords(GetPlayerPed(mePlayer), false)
            local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId(), false)
            local dist = Vdist2(coordsMe, coords)
            if dist < 500 then
                 DrawText3D(coordsMe['x'], coordsMe['y'], coordsMe['z']+offset-1.05, text)
            end
        end
        nbrDisplaying = nbrDisplaying - 1
    end)
end
function chat(mePlayer, text)
    local coordsMe = GetEntityCoords(GetPlayerPed(mePlayer), false)
    local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId(), false)
    local dist = Vdist2(coordsMe, coords)

    if dist < 505 then
        print("Theracia")
        TriggerEvent('chat:addMessage', {
            template = '<div class="chat-message success">' .. text .. '</div>',
            multiline = true,
            args = { text}
        })

    end
end
function DrawText3D(x,y,z, text)
  local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
  local p = GetGameplayCamCoords()
  local distance = GetDistanceBetweenCoords(p.x, p.y, p.z, x, y, z, 1)
  local scale = (1 / distance) * 2
  local fov = (1 / GetGameplayCamFov()) * 350
  local scale = scale * fov
  if onScreen then
        SetTextScale(0.56, 0.56)
        SetTextFont(0)
        SetTextProportional(1)

        SetTextColour(0, 94, 255, 255)
        BeginTextCommandDisplayText("STRING")
        SetTextCentre(true)
        AddTextComponentSubstringPlayerName(text)
        ClearDrawOrigin()

        DrawText(_x,_y)
        --local factor = (string.len(text)) / 370
        --DrawRect(_x,_y+0.0125, 0.015+ factor, 0.03, 0, 0, 0, 155)
    end
end
 
DF
Set text color kısmında ayarlıyabilirsin.
 
DF
acaba me do yu oyuncunun kafasının üstünde çıkmasını nasıl ayarlayabilirim
 
DF
acaba me do yu oyuncunun kafasının üstünde çıkmasını nasıl ayarlayabilirim

Kod:
while displaying do
            Wait(0)
            local coordsMe = GetEntityCoords(GetPlayerPed(mePlayer), false)
            local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId(), false)
            local dist = Vdist2(coordsMe, coords)
            if dist < 500 then
                 DrawText3D(coordsMe['x'], coordsMe['y'], coordsMe['z']+offset-0.11, text)
            end
        end
bunu clientteki mevcut olan kod ile değiştir
 
DF
Konu tarafımca kilitlenmiştir.
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//