Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Mechanic Sorunu

TogrulM

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 8 ay 27 gün
Mesajlar
134
Mekanik scriptim herkese açık şekilde kullanılabliyor bunu nasıl sadece mechanic mesleği olanların kullanabileceği şekilde ayarlayabilirim. Scriptin alt yapısı QBUS qb-customs VE qb-mechanicjob
 
DF
mekanik menüsünün acıldığı yeri bulup acmadan önde bu kodu koyman lazım
if QBCore.Functions.GetPlayerData().job.name == 'mechanic' then
 
DF
Mümkünse bana discordan ulaşabilirmisin lütfen. ! Toğrul#0052
 
DF
Scriptte e bastığın kısmı bul ControlPressed olarak arat pressed'ın üstüne hatta varsa drawtext'in de üstüne arkadaşın attığı kodu yaz
 
DF
Mekanik scriptim herkese açık şekilde kullanılabliyor bunu nasıl sadece mechanic mesleği olanların kullanabileceği şekilde ayarlayabilirim. Scriptin alt yapısı QBUS qb-customs VE qb-mechanicjob
IsControlJustPressed kısmının altına bu kodları ekle server ve client ayrı olaçak şekilde bu en stabil yöntem eğer sadece client taraflı kontrol ettirirsen yeni meslek verdiğinde oyuncunun gir çık yapması gerek veya scriptin restartlanması gerek fakat attığım şekilde direkt kontrol ederek işlem yapıcaktır.

Kod:
QBCore.Functions.TriggerCallback("Job",function(ok)

if ok then

   -------- işlev kod buraya

end

end, 'mechanic') <-- BU KISIM CLIENT 'mechanic' yazan yere kontrol edilecek meslek sorgusunu gir



QBCore.Functions.CreateCallback("Job",function(source,cb,job)

local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)

if xPlayer.PlayerData.job.name == job then

   cb(true)

else

   cb(false)

end

end)
-- BU KISIM SERVER
 
DF
IsControlJustPressed kısmının altına bu kodları ekle server ve client ayrı olaçak şekilde bu en stabil yöntem eğer sadece client taraflı kontrol ettirirsen yeni meslek verdiğinde oyuncunun gir çık yapması gerek veya scriptin restartlanması gerek fakat attığım şekilde direkt kontrol ederek işlem yapıcaktır.

Kod:
QBCore.Functions.TriggerCallback("Job",function(ok)

if ok then

   -------- işlev kod buraya

end

end, 'mechanic') <-- BU KISIM CLIENT 'mechanic' yazan yere kontrol edilecek meslek sorgusunu gir



QBCore.Functions.CreateCallback("Job",function(source,cb,job)

local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)

if xPlayer.PlayerData.job.name == job then

   cb(true)

else

   cb(false)

end

end)
-- BU KISIM SERVER
Peki mechanic kısmına yani 'mechanic' kismina , ekleyib 2ci bir jib yapa bilirmiyim çünkü polis mesleğinide eklemek istiyorum mekaniğe hem mechanic jobu ile çalışsın hem police
 
DF
qb-customs>shared>locations içine gir 92. satırda meslek var oraya istediğin mesleği ekleyebilirsin
1668078606162.png
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//