if found and HasModelLoaded(vehhash) and HasModelLoaded(vehhash) then
-- araba modelini kontrol ettirdikten sonra arabayi olusturuyoruz
bahamaVeh = CreateVehicle(vehhash, spawnPos, spawnHeading, true, false)
ClearAreaOfVehicles(GetEntityCoords(bahamaVeh), 5000, false, false, false, false, false);
SetVehicleOnGroundProperly(bahamaVeh)
SetVehicleColours(bahamaVeh, bahamaPedPick.colour, bahamaPedPick.colour)
--ped olusturup arabanin içerisine yerlestiriyoruz
bahamaPed = CreatePedInsideVehicle(bahamaVeh, 26, driverhash, -1, true, false)
-- senin istedigin yer burasi, spawn edilen arabayi haritada blip olarak isaretleyip yanip sönmesini sagliyoruz
bahamaVehBlip = AddBlipForEntity(bahamaVeh)
SetBlipFlashes(bahamaVehBlip, true)
SetBlipColour(bahamaVehBlip, 5)
end