Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım Motel depo açılmıyor

  • Konbuyu başlatan Kossy
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 4
  • Görüntüleme 2K

Kossy

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 4 ay 7 gün
Mesajlar
27
2-3 kere yeniden kurduğum halde hiç bir şekilde motel deposu çalışmıyor çözümü nedir ?
 
DF
discinventory/server/stash.lua

boş bir yere

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('disc-inventoryhud:RegisterInventory', {
        name = 'motel',
        label = 'Motel',
        slots = 50,
        maxweight = 100
    })
end)

bunu yapıştır

envanterin ağırlıklı değilse 'maxweight' yazan kısmı sil
 
DF
discinventory/server/stash.lua

boş bir yere

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('disc-inventoryhud:RegisterInventory', {
        name = 'motel',
        label = 'Motel',
        slots = 50,
        maxweight = 100
    })
end)

bunu yapıştır

envanterin ağırlıklı değilse 'maxweight' yazan kısmı sil
Bunu esx_inventoryhud'a tasarlanmış halini atabilir misin disc kullanıcısı değilim bendede var bu sorun
 
DF
Bunu esx_inventoryhud'a tasarlanmış halini atabilir misin disc kullanıcısı değilim bendede var bu sorun

zaten esx_inventoryhudda client/motel.lua olması gerek yoksa


Kod:
RegisterNetEvent("esx_inventoryhud:openMotelsInventory")
AddEventHandler(
    "esx_inventoryhud:openMotelsInventory",
    function(data)
        setPropertyMotelData(data)
        openMotelInventory()
    end
)

function refreshPropertyMotelInventory()
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventory",
        function(inventory)
            setPropertyMotelData(inventory)
        end,
        ESX.GetPlayerData().identifier
    )
end

function setPropertyMotelData(data)
    items = {}

    SendNUIMessage(
                {
                    action = "setInfoText",
                    text = "Motel Inventory"
                }
            )

    local blackMoney = data.blackMoney
    local propertyItems = data.items
    local propertyWeapons = data.weapons

    if blackMoney > 0 then
        accountData = {
            label = _U("black_money"),
            count = blackMoney,
            type = "item_account",
            name = "black_money",
            usable = false,
            rare = false,
            limit = -1,
            canRemove = false
        }
        table.insert(items, accountData)
    end

    for i = 1, #propertyItems, 1 do
        local item = propertyItems[i]

        if item.count > 0 then
            item.type = "item_standard"
            item.usable = false
            item.rare = false
            item.limit = -1
            item.canRemove = false

            table.insert(items, item)
        end
    end

    for i = 1, #propertyWeapons, 1 do
        local weapon = propertyWeapons[i]

        if propertyWeapons[i].name ~= "WEAPON_UNARMED" then
            table.insert(
                items,
                {
                    label = ESX.GetWeaponLabel(weapon.name),
                    count = weapon.ammo,
                    limit = -1,
                    type = "item_weapon",
                    name = weapon.name,
                    usable = false,
                    rare = false,
                    canRemove = false
                }
            )
        end
    end

    SendNUIMessage(
        {
            action = "setSecondInventoryItems",
            itemList = items
        }
    )
end

function openMotelInventory()
    loadPlayerInventory()
    isInInventory = true

    SendNUIMessage(
        {
            action = "display",
            type = "motels"
        }
    )

    SetNuiFocus(true, true)
end

RegisterNUICallback(
    "PutIntoMotel",
    function(data, cb)
        if IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
            return
        end

        if type(data.number) == "number" and math.floor(data.number) == data.number then
            local count = tonumber(data.number)

            if data.item.type == "item_weapon" then
                count = GetAmmoInPedWeapon(PlayerPedId(), GetHashKey(data.item.name))
            end

            TriggerServerEvent("lsrp-motels:putItem", ESX.GetPlayerData().identifier, data.item.type, data.item.name, count)
        end

        Wait(150)
        refreshPropertyMotelInventory()
        Wait(150)
        loadPlayerInventory()

        cb("ok")
    end
)

RegisterNUICallback(
    "TakeFromMotel",
    function(data, cb)
        if IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
            return
        end

        if type(data.number) == "number" and math.floor(data.number) == data.number then
            TriggerServerEvent("lsrp-motels:getItem", ESX.GetPlayerData().identifier, data.item.type, data.item.name, tonumber(data.number))
        end

        Wait(150)
        refreshPropertyMotelInventory()
        Wait(150)
        loadPlayerInventory()

        cb("ok")
    end
)

client/motel.lua olarak oluştur bu kodu yapıştır sonra esx_inventoryhuda uyumlu lsrp-motels bul çalışacaktır
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//