- Katılım
- 4 yıl 8 ay 7 gün
- Mesajlar
- 440
- Discord
- MiddleStonks#1877
Merhaba, bu konuda size farklı türde FiveM kaynaklarının nasıl kurulacağını göstereceğim. Evet, bu yapılması gereken çok basit bir şey olabilir, ancak bu eğitim daha çok yeni başlayanlara ve FiveM dünyasında yeni olan insanlara yöneliktir.
__Resource.lua yapmak
Bir __resource.lua, dosyaları vardır bu bir senaryo, harita, araç vb. olmak ister bir kaynağın tüm içeriğini, dosya gerekli çalışmalara bir kaynak için topladım.
?
1. Lua dosyanızı oluşturun. Not defteri, notepad ++ veya benzeri bir program kullanarak yeni bir metin dosyası açın. İlk satıra kaynak bildirim sürümünüzü yerleştirin (isteğe bağlıdır, ancak önerilir)
2. Şimdi bir sonraki bölüm, komut dosyasını yükleyebileceğiniz yerdir. Bir client_script, client.lua için kullanılır ve bir server_script bir server.lua için kullanılmaktadır. Aşağıda, komut dosyasını başlatmanın yaygın yollarının bir listesi bulunmaktadır.
3. Yukarıdakilerden hangisine ihtiyacınız olduğunu bulun ve sonraki satırınıza başlayın ve komut dosyası dosya adınızı ekleyin. Örneğin;
''Yukarıya tırnak işaretlerini (") ve boşluğu eklediğinizden emin olun'' ?
3 A. Dosyanız bir klasördeyse (Örn; /ui/client.lua), dizini eklediğinizden emin olun, böylece.
4. Bunu yüklenmesi gereken tüm dosyalar için yapın. Dolayısıyla, sonuç aşağıdakine benzer görünebilir:
5. Şimdi bitirmelisin. Tüm tırnak işaretlerine sahip olduğunuzdan ve tüm yazım ve dizinin doğru olduğundan emin olun.
En yakın zamanda __Resource.lua, client.lua & server.lua | Temel Komut Dosyaları hakkında tekrardan konu açacağım umarım işinize yarar bir konu olmuştur.
X Y Z
__Resource.lua yapmak
Bir __resource.lua, dosyaları vardır bu bir senaryo, harita, araç vb. olmak ister bir kaynağın tüm içeriğini, dosya gerekli çalışmalara bir kaynak için topladım.
?
1. Lua dosyanızı oluşturun. Not defteri, notepad ++ veya benzeri bir program kullanarak yeni bir metin dosyası açın. İlk satıra kaynak bildirim sürümünüzü yerleştirin (isteğe bağlıdır, ancak önerilir)
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
kaynak bildirimlerini
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
. Dosyanızdaki satırınız aşağıdaki gibi görünmelidir; Sürümün farklı olabileceğini unutmayın, yukarıdaki bağlantıyı kullanın. resource_manifest_version '77731fab-63ca-442c-a67b-abc70f28dfa5
2. Şimdi bir sonraki bölüm, komut dosyasını yükleyebileceğiniz yerdir. Bir client_script, client.lua için kullanılır ve bir server_script bir server.lua için kullanılmaktadır. Aşağıda, komut dosyasını başlatmanın yaygın yollarının bir listesi bulunmaktadır.
client_script
server_script
ui_page
file
3. Yukarıdakilerden hangisine ihtiyacınız olduğunu bulun ve sonraki satırınıza başlayın ve komut dosyası dosya adınızı ekleyin. Örneğin;
client_script "client.lua"
''Yukarıya tırnak işaretlerini (") ve boşluğu eklediğinizden emin olun'' ?
3 A. Dosyanız bir klasördeyse (Örn; /ui/client.lua), dizini eklediğinizden emin olun, böylece.
client_script "ui/client.lua''
4. Bunu yüklenmesi gereken tüm dosyalar için yapın. Dolayısıyla, sonuç aşağıdakine benzer görünebilir:
resource_manifest_version '77731fab-63ca-442c-a67b-abc70f28dfa5'
client_script "client.lua"
server_script "server.lua"
5. Şimdi bitirmelisin. Tüm tırnak işaretlerine sahip olduğunuzdan ve tüm yazım ve dizinin doğru olduğundan emin olun.
En yakın zamanda __Resource.lua, client.lua & server.lua | Temel Komut Dosyaları hakkında tekrardan konu açacağım umarım işinize yarar bir konu olmuştur.
X Y Z