- Katılım
- 4 yıl 8 ay 8 gün
- Mesajlar
- 440
- Discord
- MiddleStonks#1877
Merhaba FiveMTürk Kullanıcıları,
Sunucunuza yeni silahlar ekleme konusunda kılavuz oluşturdum! Artık silahlarınızı değiştirmeye veyahut kaldırmaya gerek yok.
1.Adım Silah Modelinizi Seçme
- GTA V, silahınızı yüklerken biri temel modeliniz oluşturur (Hi def modeli olmak üzere 2 farklı model okur.) Sitelerdeki bazı silah modlarının (GTA5-MODS gibi) sadece HI def modeline sahip olacağını göreceksiniz. Modun yaratıcısı temel modeli yapmadıysa bunlar yayınlanamaz. İşte neyin doğru olduğuna dair bir örnek;
Mod ayrıca HI def dokuları da içeriyorsa, bunlar temel model mevcutsa dahil edilebilir.
2.Adım Kaynak Kurulumu
- Tamam! şimdi Model seçildi ve silahları kurmaya hazırız! Modellerinizi bir klasöre yerleştirin.
- Sonraki; bu silahlar için META dosyalarınıza ihtiyacınız olacak! AK47 NEON örneğime dönersek, META dosyalarını ASSAULT RIFLE'dan kopyaladım. Bunlar OPENIV'de bulunabilir. Gereksizler; (Kırmızı çizgiler, bu dosyaların gerekli olmadığı anlamına gelir.)
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
- Sonraki; __resource.lua'mızı kurmak için. Weapons.meta'nızın her şeyden SONRA olduğundan emin olun (bu durumda, benim Weapons.meta, WeaponAKP.meta olarak yeniden adlandırılır) ve önce silah bileşenleriniz.meta yüklenir, aksi takdirde bazı şeyler çalışmayacaktır! İşte örnekk;
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
3. Adım: Weapon.meta Düzenleme - Silah metası, silahın ana konfigürasyonudur; nasıl ateş edecek, ne kadar hızlı, neye göre sınıflandırılacağı vb. Birincisi, aşağıda gösterilen silahların sıralaması;
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol. - Anlayacağınız gibi; Başka bir silahla aynı olmadıkları sürece sayıların pek bir önemi yoktur.
Yuva adı, o yuvanın silahıyla aynı olmalıdır. - Sırada temel silah bilgileri var;
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol. - Burada, silahın adını, sesini, yuvasını vb. Listelersiniz. Üstteki her şey oldukça açıklayıcıdır ve çoğunlukla düzenlemek istediklerinizi. Adı, modeli ve yuvayı değiştirin. Ardından, "EK NOKTALARI" bulana kadar aşağı kaydırın;
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
- ve tabancanın şarjörünü daha sonrası için ayarlamak için adı "COMPONENT_WEAPONNAME_CLIP_01" olarak değiştirin. Ayrıca burada silah için daha fazla eklenti ekleyebilirsiniz.
Sadece temel bir silah ekliyorsanız; bitirdiniz!
Adım 4: Weaponcomponents.meta düzenleme
- Bu bölüm tam olarak kopyalayıp yapıştırılacaktır. Eklenti silahınızın orijinal olarak neyin yerini alacağını bulun (EX. AK47'm, ASSAULT Tüfek'in yerini alacaktır, böylece animasyonları OpenIV'de Weaponanimations.meta'daki bir ASSAULT Tüfeği'nden kopyalayabilirsiniz.) Bunun için olan tüm animasyonları kopyaladığınızdan emin olun. silah, ardından silahın adını Weapons.meta'da belirlediğiniz adla değiştirin.
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
NOT;
Bu eğitim, sadece zaman kısıtlamalarım nedeniyle şimdilik basitleştirildi. Zamanla, belirli bilgileri bulmakta güçlük çeken kişiler için daha erişilebilir hale getirmek için buraya daha fazla bilgi ekleyeceğim. Bu eğitimde RPG veya bomba gibi silahlar yapmak için kaynaklar bulunmaz, ancak bunları yapmak zor değildir. Bu eğitim, size eklenti silahlarınızı kurmanın temellerini göstermek için hazırlanmıştır.
Bu eğitim, sadece zaman kısıtlamalarım nedeniyle şimdilik basitleştirildi. Zamanla, belirli bilgileri bulmakta güçlük çeken kişiler için daha erişilebilir hale getirmek için buraya daha fazla bilgi ekleyeceğim. Bu eğitimde RPG veya bomba gibi silahlar yapmak için kaynaklar bulunmaz, ancak bunları yapmak zor değildir. Bu eğitim, size eklenti silahlarınızı kurmanın temellerini göstermek için hazırlanmıştır.