Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı NPC KIRMIZI OTOPARK V.B ALANLARDA PARK EDİLİ ARAÇLAR

  • Konbuyu başlatan Chucky
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 14
  • Görüntüleme 1K

Chucky

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 5 ay 23 gün
Mesajlar
69
Merhaba Nonpc kullanıyorum. Kırmızı otopark v.b araç park alanlarında araçların bulunmasını istiyorum. Bunu Nonpc ile sağlayabiliyorum.


Kod:
        local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
        ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
        RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);

Nonpc içerisindeki bu komut satırlarını silince otoparklarda araçlar çıkıyor fakat bu sefer Havalimanı,Askeri npcler v.b gereksiz npcler uçaklar,tanklar çıkmaya başlıyor.
Hem otoparklarda araçların spawnlanmasını hem de bu gereksiz npclerin,propların aynı zamanda çıkmamasını istiyorum yardımcı olur musunuz?
 
DF
Nonpc içerisindeki bu komut satırlarını silince otoparklarda araçlar çıkıyor fakat bu sefer Havalimanı,Askeri npcler v.b gereksiz npcler uçaklar,tanklar çıkmaya başlıyor.
Hem otoparklarda araçların spawnlanmasını hem de bu gereksiz npclerin,propların aynı zamanda çıkmamasını istiyorum yardımcı olur musunuz?

Alttaki verdigim kodu kullanarak hem uçak / helikopter hem de araç / tank vb. araçlari kapatabilirsin:

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    local SCENARIO_GROUPS = {
        2017590552,
        2141866469,
        1409640232,
        "ng_planes",
    }
    local SUPPRESSED_MODELS = {
        "SHAMAL",
        "LUXOR",
        "LUXOR2",
        "JET",
        "LAZER",
        "TITAN",
        "BARRACKS",
        "BARRACKS2",
        "CRUSADER",
        "RHINO",
        "AIRTUG",
        "RIPLEY",
        "PHANTOM",
        "HAULER",
        "RUBBLE",
        "BIFF",
        "TACO",
        "PACKER",
        "TRAILERS",
        "TRAILERS2",
        "TRAILERS3",
        "TRAILERS4",
    }
    while true do
        for _, scgrp in next, SCENARIO_GROUPS do
            SetScenarioGroupEnabled(scgrp, false)
        end
        for _, model in next, SUPPRESSED_MODELS do
            SetVehicleModelIsSuppressed(GetHashKey(model), true)
        end
        Wait(10000)
    end
end)

Eklemek istedigin modelleri vs. eklersin artik
 
DF
Alttaki verdigim kodu kullanarak hem uçak / helikopter hem de araç / tank vb. araçlari kapatabilirsin:

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    local SCENARIO_GROUPS = {
        2017590552,
        2141866469,
        1409640232,
        "ng_planes",
    }
    local SUPPRESSED_MODELS = {
        "SHAMAL",
        "LUXOR",
        "LUXOR2",
        "JET",
        "LAZER",
        "TITAN",
        "BARRACKS",
        "BARRACKS2",
        "CRUSADER",
        "RHINO",
        "AIRTUG",
        "RIPLEY",
        "PHANTOM",
        "HAULER",
        "RUBBLE",
        "BIFF",
        "TACO",
        "PACKER",
        "TRAILERS",
        "TRAILERS2",
        "TRAILERS3",
        "TRAILERS4",
    }
    while true do
        for _, scgrp in next, SCENARIO_GROUPS do
            SetScenarioGroupEnabled(scgrp, false)
        end
        for _, model in next, SUPPRESSED_MODELS do
            SetVehicleModelIsSuppressed(GetHashKey(model), true)
        end
        Wait(10000)
    end
end)

Eklemek istedigin modelleri vs. eklersin artik
İşe yaramadı Military Baseler'de hala kendim eklediğim modeller dahil military araçlar çıkıyor.
 
DF
Merhaba,
Yapmanız Gereken Çıkan Araçları
SUPPRESSED_MODELS İçerisine Eklemeniz Yeterli Olacaktır.
İyi Forumlar Dilerim...
 
DF
Script İle Dener misin Birde?
Kod:
carblacklist = {
    "cargoplane",
    "rhino",
    "buzzard",
    "avenger",
    "luxor",
    "blimp2",
    "freight",
    "ambulance",
    "taxi",
    "firetruk",
    "titan",
    "TITAN",
    "lazer",
    "hydra",
    "jet",
    "nimbus",
    "Shamal",
    "Velum",
    "Velum2",
    "Vestra",
    "Besra",
    "APC",
    "Barracks",
    "Barracks2",
    "Barracks3",
    "Crusader",
    "Halftrack",
    "Trailersmall2",
    
}

bu şekilde configi editledim fakat aynı araçlar çıkmaya devam ediyor script çalışıyor bu arada.
 
DF
O Zaman Aşşagıdaki Gibi NoNPC Scriptine Çıkamsını İstemedigin Yerlerin Kordinatlarını Yazman Gerekiyor. En Garanti Çözümü Bu Olucaktır.
Kod:
        local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
        ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
        RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - KORDİNAT YAZ.0, y - KORDİNAT YAZ.0, z - KORDİNAT YAZ.0, x + KORDİNAT YAZ.0, y + KORDİNAT YAZ.0, z + KORDİNAT YAZ.0);
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//