- Katılım
- 3 yıl 5 ay 10 gün
- Mesajlar
- 14
Daha önce bu konuyla ilgili şeyler paylaşılmış ama tam anlayamadım bunu çevirdiğimde ya sürekli textuı açılıyor yada aç kapa açka oluyor yardımcı olabirilmisiniz mantığı ile teşekkürler
------------------------------------
Default Hali
------------------------------------
------------------------------------------------
Mantığını Anlatarak Yazarsanız Sevinirim
------------------------------------
Default Hali
------------------------------------
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
time = 1000
if not disable and coreLoaded then
if not bankOpen then
local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())
nearAtm, nearBank = false, false
if lastObj then
if #(GetEntityCoords(lastObj) - pos) > 2 then
lastObj = nil
else
nearAtm, nearBank = true, false
end
else
nearAtm, nearBank = IsNearATMorBank()
end
if nearAtm or nearBank then
time = 1
QBCore.Functions.DrawText3D(pos.x, pos.y, pos.z, '[E] Banka Hesabına Eriş')
if IsControlJustPressed(1, 38) then
if not exports["tgiann-base"]:soygun() then
if (IsInVehicle()) then
-- QBCore.Functions.Notify('Araç İçinde İken Bu İşlemi Yapamazsın', 'error')
exports['okokNotify']:Alert("Banka", "Araç İçinde İken Bu İşlemi Yapamazsın", 500, 'error')
else
if lastObj then
TaskTurnPedToFaceEntity(PlayerPedId(), lastObj, -1)
Citizen.Wait(1500)
end
if bankOpen then
closeGui(nearAtm)
else
openGui(nearAtm)
end
end
else
-- QBCore.Functions.Notify("Bir soygun olayına karıştığın için şuan ATM'yi kullanamazsın!", "error", 15000)
exports['okokNotify']:Alert("Banka", "Bir soygun olayına karıştığın için şuan ATM'yi kullanamazsın!", 15000, 'error')
end
end
end
end
end
Citizen.Wait(time)
end
end)
------------------------------------------------
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
time = 1000
if not disable and coreLoaded then
if not bankOpen then
local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())
nearAtm, nearBank = false, false
if lastObj then
if #(GetEntityCoords(lastObj) - pos) > 2 then
lastObj = nil
else
nearAtm, nearBank = true, false
end
else
nearAtm, nearBank = IsNearATMorBank()
end
if nearAtm or nearBank then
time = 1
-- QBCore.Functions.DrawText3D(pos.x, pos.y, pos.z, '[E] Banka Hesabına Eriş')
exports['okokTextUI']:Open('[E] Banka Hesabına Eriş', 'darkred', 'left')
if IsControlJustPressed(1, 38) then
if not exports["tgiann-base"]:soygun() then
if (IsInVehicle()) then
-- QBCore.Functions.Notify('Araç İçinde İken Bu İşlemi Yapamazsın', 'error')
exports['okokNotify']:Alert("Banka", "Araç İçinde İken Bu İşlemi Yapamazsın", 500, 'error')
else
if lastObj then
TaskTurnPedToFaceEntity(PlayerPedId(), lastObj, -1)
Citizen.Wait(1500)
end
if bankOpen then
closeGui(nearAtm)
else
openGui(nearAtm)
end
end
else
-- QBCore.Functions.Notify("Bir soygun olayına karıştığın için şuan ATM'yi kullanamazsın!", "error", 15000)
exports['okokNotify']:Alert("Banka", "Bir soygun olayına karıştığın için şuan ATM'yi kullanamazsın!", 15000, 'error')
end
end
end
end
end
Citizen.Wait(time)
end
end)
Mantığını Anlatarak Yazarsanız Sevinirim