Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü okokTextUI Entegre

LegendKing

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 5 ay 10 gün
Mesajlar
14
Daha önce bu konuyla ilgili şeyler paylaşılmış ama tam anlayamadım bunu çevirdiğimde ya sürekli textuı açılıyor yada aç kapa açka oluyor yardımcı olabirilmisiniz mantığı ile teşekkürler


------------------------------------
Default Hali
------------------------------------
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        time = 1000
        if not disable and coreLoaded then
            if not bankOpen then
                local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())
                nearAtm, nearBank = false, false
                if lastObj then
                    if #(GetEntityCoords(lastObj) - pos) > 2 then
                        lastObj = nil
                    else
                        nearAtm, nearBank = true, false
                    end
                else
                    nearAtm, nearBank = IsNearATMorBank()
                end
                
                if nearAtm or nearBank then
                    time = 1
                    QBCore.Functions.DrawText3D(pos.x, pos.y, pos.z, '[E] Banka Hesabına Eriş')
                    if IsControlJustPressed(1, 38)  then
                        if not exports["tgiann-base"]:soygun() then
                            if (IsInVehicle()) then
                                -- QBCore.Functions.Notify('Araç İçinde İken Bu İşlemi Yapamazsın', 'error')
                                exports['okokNotify']:Alert("Banka", "Araç İçinde İken Bu İşlemi Yapamazsın", 500, 'error')
                            else
                                if lastObj then
                                    TaskTurnPedToFaceEntity(PlayerPedId(), lastObj, -1)
                                    Citizen.Wait(1500)
                                end
                                if bankOpen then
                                    closeGui(nearAtm)
                                else
                                    openGui(nearAtm)
                                end
                            end
                        else
                            -- QBCore.Functions.Notify("Bir soygun olayına karıştığın için şuan ATM'yi kullanamazsın!", "error", 15000)
                            exports['okokNotify']:Alert("Banka", "Bir soygun olayına karıştığın için şuan ATM'yi kullanamazsın!", 15000, 'error')
                        end
                    end
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(time)
    end
end)



------------------------------------------------
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        time = 1000
        if not disable and coreLoaded then
            if not bankOpen then
                local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())
                nearAtm, nearBank = false, false
                if lastObj then
                    if #(GetEntityCoords(lastObj) - pos) > 2 then
                        lastObj = nil
                    else
                        nearAtm, nearBank = true, false
                    end
                else
                    nearAtm, nearBank = IsNearATMorBank()
                end
                
                if nearAtm or nearBank then
                    time = 1
                    -- QBCore.Functions.DrawText3D(pos.x, pos.y, pos.z, '[E] Banka Hesabına Eriş')
                    exports['okokTextUI']:Open('[E] Banka Hesabına Eriş', 'darkred', 'left')
                    if IsControlJustPressed(1, 38)  then
                        if not exports["tgiann-base"]:soygun() then 
                            if (IsInVehicle()) then
                                -- QBCore.Functions.Notify('Araç İçinde İken Bu İşlemi Yapamazsın', 'error')
                                exports['okokNotify']:Alert("Banka", "Araç İçinde İken Bu İşlemi Yapamazsın", 500, 'error')
                            else
                                if lastObj then
                                    TaskTurnPedToFaceEntity(PlayerPedId(), lastObj, -1)
                                    Citizen.Wait(1500)
                                end
                                if bankOpen then
                                    closeGui(nearAtm)
                                else
                                    openGui(nearAtm)
                                end
                            end
                        else
                            -- QBCore.Functions.Notify("Bir soygun olayına karıştığın için şuan ATM'yi kullanamazsın!", "error", 15000)
                            exports['okokNotify']:Alert("Banka", "Bir soygun olayına karıştığın için şuan ATM'yi kullanamazsın!", 15000, 'error')
                        end
                    end
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(time)
    end
end)

Mantığını Anlatarak Yazarsanız Sevinirim
 
DF
Mantığını Anlatarak Yazarsanız Sevinirim
Mantigini anlatayim okokTextUI nin:

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    local yakinda = false
    local goruntulendi = false
    while true döngü içerisine giriyor
        mesafe < 5 felan gibi bir kod, burada yakinlastiginda ne yapman gerektigi geliyor
            yakinda = true yaparak o bölgeye yakin oldugumuzu söylüyoruz döngü içerisinde
            
            control pressed veya released gibi bir kontrol olur E ye basti mi gibisinden
                goruntulendi = true yaparak e ye basildiginda görüntülendigini bildiriyoruz
            end
        end
    end <- burada döngü bitiyor ve simdi görüntülenecek butonu ve text ui yapmamiz lazim 
    
# butonu döngünün disarisinda yapiyoruz ki spam atmasin
    eger yakinda ise ve goruntulenmediyse 
        goruntulendi = true yaparak devamli spawn atmasini engelliyoruz
        exports['okokTextUI']:Open('[E] tusuna bassana', 'lightgreen', 'left') 
    else
        exports['okokTextUI']:Close() yaparak ui kapatiyoruz
        goruntulendi = false
    end
end

Mantik bu sekilde, kodlama içerisinde bu düsünce ile yazarsan sorunsuz çalisir.
 
DF
Merhaba,

Verilen cevaplar doğrultusunda sorununuz çözüme kavuştumu ?

İyi Forumlar Dilerim , Saygılarımla..
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//