Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü Parayı iteme çevirdim 100 olarak stacklanıyor acil yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

caganyamann

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 5 ay 20 gün
Mesajlar
713
Parayı iteme çevirdim itemi uzerıme alıyorum 5000 tane aldım mesela 100 100 diye stacklanıyor envanterdeki tum slotlar doluyor bunu nasıl duzeltebılırım

Denediklerim = databaseden -1 yaptım olmadı 100000000 yaptım olmadı 9999999999 yaptım olmadı disc-inventory_itemdata dan max 10000000 yaptım olmadı
 
DF

Ekli dosyalar

  • böylestacklanıyor.PNG
    böylestacklanıyor.PNG
    353.7 KB · Görüntüleme: 36
Databaseden "disc_inventory_itemdata" bu kısımdan iteme göre max ayarlayabilirsin.
 
DF
disc-inventoryhud/server/inventory.lua max = 100 leri 10000000 yapmanız gerek.
 
DF
Para görseli attığı için öyle demiştim.
 
DF
teşekkürler oldu, ancak şöyle bir sıkıntı oldu birşeyi satın almak ıcın para olması yeterli parayla alıyoruz ama aldıgımız zaman parayı kesmiyor bunu nasıl hallederim bi fikriniz varmı?
 
DF
Weight sistemini sıkıntısız bir şekilde yapabildim gerekli oluyor.
 
DF
teşekkürler oldu, ancak şöyle bir sıkıntı oldu birşeyi satın almak ıcın para olması yeterli parayla alıyoruz ama aldıgımız zaman parayı kesmiyor bunu nasıl hallederim bi fikriniz varmı?
es_extended players.lua self.removemoney kısmını doğru şekilde ayarladınız mı ?
 
DF
siz yinede nereyle değiştirip ney yazcağımı söylermisiniz bi deneyim
 
DF
siz yinede nereyle değiştirip ney yazcağımı söylermisiniz bi deneyim
Kod:
    self.removeMoney = function(money)
        money = ESX.Math.Round(money)

        if money >= 0 then
            self.removeInventoryItem("cash", money)
            self.player.removeMoney(money)
        else
            print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
        end
    end
 
DF
C:
    self.removeMoney = function(money)
        money = ESX.Math.Round(money)

        if money >= 0 then
            self.player.removeMoney(money)

            local name = 'cash'
            local count = money
            local item = self.getInventoryItem(name)

            if item then
                local newCount = item.count - count

                if newCount >= 0 then
                    item.count = newCount

                TriggerEvent('esx:onRemoveInventoryItem', self.source, item, count)
                TriggerClientEvent('esx:onRemoveInventoryItem', self.source, item, count)
                end
            end     
        end
    end

Ben bu kodları kullanıyorum.
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//