Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım Policejob helikopter sorunu

Lokslaft

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 7 ay 4 gün
Mesajlar
60
Discord
Lokslaft#0679
Policejobda helikopter almak için normalde bir menü olur. Ben helikopter galerisi tuşuna basıyorum. Helikopter menüsü daha gelmeden beni sanki helikopter almış gibi galeri yerine bırakıyor orda bugda kalıyorum. Helikopter olarak 1 adet helikopter var fakat nasıl çözeceğim hala anlamadım sorunu. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
DF
esx_policejob 'ın config dosyasını atarsanız yardımcı olabiliriz
 
DF
esx_policejob 'ın config dosyasını atarsanız yardımcı olabiliriz

BUYRUN CONFİG DOSYASININ TAMAMI BUDUR.

Kod:
Config                            = {}

Config.DrawDistance               = 10.0 -- How close do you need to be for the markers to be drawn (in GTA units).

Config.MarkerType                 = {Cloakrooms = 20, Armories = 21, BossActions = 22, Vehicles = 36, Helicopters = 34}

Config.MarkerSize                 = {x = 1.5, y = 1.5, z = 0.5}

Config.MarkerColor                = {r = 50, g = 50, b = 204}

Config.EnablePlayerManagement     = false -- Enable if you want society managing.

Config.EnableArmoryManagement     = false

Config.EnableESXIdentity          = false -- Enable if you're using esx_identity.

Config.EnableLicenses             = false -- Enable if you're using esx_license.

Config.EnableHandcuffTimer        = true -- Enable handcuff timer? will unrestrain player after the time ends.

Config.HandcuffTimer              = 10 * 60000 -- 10 minutes.

Config.EnableJobBlip              = false -- Enable blips for cops on duty, requires esx_society.

Config.EnableCustomPeds           = false -- Enable custom peds in cloak room? See Config.CustomPeds below to customize peds.

Config.EnableESXService           = false -- Enable esx service?

Config.MaxInService               = -1 -- How much people can be in service at once?

Config.Locale                     = 'en'

Config.PoliceStations = {

    LSPD = {

        Blip = {

            Coords  = vector3(425.1, -979.5, 30.7),

            Sprite  = 60,

            Display = 4,

            Scale   = 1.2,

            Colour  = 29

        },

        Cloakrooms = {

            vector3(452.6, -992.8, 30.6)

        },

        Armories = {

            vector3(451.7, -980.1, 30.6)

        },

        Vehicles = {

            {

                Spawner = vector3(454.6, -1017.4, 28.4),

                InsideShop = vector3(228.5, -993.5, -99.5),

                SpawnPoints = {

                    {coords = vector3(438.4, -1018.3, 27.7), heading = 90.0, radius = 6.0},

                    {coords = vector3(441.0, -1024.2, 28.3), heading = 90.0, radius = 6.0},

                    {coords = vector3(453.5, -1022.2, 28.0), heading = 90.0, radius = 6.0},

                    {coords = vector3(450.9, -1016.5, 28.1), heading = 90.0, radius = 6.0}

                }

            },

            {

                Spawner = vector3(473.3, -1018.8, 28.0),

                InsideShop = vector3(228.5, -993.5, -99.0),

                SpawnPoints = {

                    {coords = vector3(475.9, -1021.6, 28.0), heading = 276.1, radius = 6.0},

                    {coords = vector3(484.1, -1023.1, 27.5), heading = 302.5, radius = 6.0}

                }

            }

        },

        Helicopters = {

            {

                Spawner = vector3(461.1, -981.5, 43.6),

                InsideShop = vector3(477.0, -1106.4, 43.0),

                SpawnPoints = {

                    {coords = vector3(449.5, -981.2, 43.6), heading = 92.6, radius = 10.0}

                }

            }

        },

        BossActions = {

            vector3(448.4, -973.2, 30.6)

        }

    }

}

Config.AuthorizedWeapons = {

    recruit = {

        {weapon = 'WEAPON_APPISTOL', components = {0, 0, 1000, 4000, nil}, price = 10000},

        {weapon = 'WEAPON_NIGHTSTICK', price = 0},

        {weapon = 'WEAPON_STUNGUN', price = 1500},

        {weapon = 'WEAPON_FLASHLIGHT', price = 80}

    },

    officer = {

        {weapon = 'WEAPON_APPISTOL', components = {0, 0, 1000, 4000, nil}, price = 10000},

        {weapon = 'WEAPON_ADVANCEDRIFLE', components = {0, 6000, 1000, 4000, 8000, nil}, price = 50000},

        {weapon = 'WEAPON_NIGHTSTICK', price = 0},

        {weapon = 'WEAPON_STUNGUN', price = 500},

        {weapon = 'WEAPON_FLASHLIGHT', price = 0}

    },

    sergeant = {

        {weapon = 'WEAPON_APPISTOL', components = {0, 0, 1000, 4000, nil}, price = 10000},

        {weapon = 'WEAPON_ADVANCEDRIFLE', components = {0, 6000, 1000, 4000, 8000, nil}, price = 50000},

        {weapon = 'WEAPON_PUMPSHOTGUN', components = {2000, 6000, nil}, price = 70000},

        {weapon = 'WEAPON_NIGHTSTICK', price = 0},

        {weapon = 'WEAPON_STUNGUN', price = 500},

        {weapon = 'WEAPON_FLASHLIGHT', price = 0}

    },

    lieutenant = {

        {weapon = 'WEAPON_APPISTOL', components = {0, 0, 1000, 4000, nil}, price = 10000},

        {weapon = 'WEAPON_ADVANCEDRIFLE', components = {0, 6000, 1000, 4000, 8000, nil}, price = 50000},

        {weapon = 'WEAPON_PUMPSHOTGUN', components = {2000, 6000, nil}, price = 70000},

        {weapon = 'WEAPON_NIGHTSTICK', price = 0},

        {weapon = 'WEAPON_STUNGUN', price = 500},

        {weapon = 'WEAPON_FLASHLIGHT', price = 0}

    },

    boss = {

        {weapon = 'WEAPON_APPISTOL', components = {0, 0, 1000, 4000, nil}, price = 10000},

        {weapon = 'WEAPON_ADVANCEDRIFLE', components = {0, 6000, 1000, 4000, 8000, nil}, price = 50000},

        {weapon = 'WEAPON_PUMPSHOTGUN', components = {2000, 6000, nil}, price = 70000},

        {weapon = 'WEAPON_NIGHTSTICK', price = 0},

        {weapon = 'WEAPON_STUNGUN', price = 500},

        {weapon = 'WEAPON_FLASHLIGHT', price = 0}

    }

}

Config.AuthorizedVehicles = {

    car = {

        recruit = {},

        officer = {

            {model = 'police3', price = 20000}

        },

        sergeant = {

            {model = 'policet', price = 18500},

            {model = 'policeb', price = 30500}

        },

        lieutenant = {

            {model = 'riot', price = 70000},

            {model = 'fbi2', price = 60000}

        },

        boss = {}

    },

    helicopter = {

        recruit = {},

        officer = {},

        sergeant = {},

        lieutenant = {

            {model = 'polmav', props = {modLivery = 0}, price = 200000}

        },

        boss = {

            {model = 'polmav', props = {modLivery = 0}, price = 100000}

        }

    }

}

Config.CustomPeds = {

    shared = {

        {label = 'Sheriff Ped', maleModel = 's_m_y_sheriff_01', femaleModel = 's_f_y_sheriff_01'},

        {label = 'Police Ped', maleModel = 's_m_y_cop_01', femaleModel = 's_f_y_cop_01'}

    },

    recruit = {},

    officer = {},

    sergeant = {},

    lieutenant = {},

    boss = {

        {label = 'SWAT Ped', maleModel = 's_m_y_swat_01', femaleModel = 's_m_y_swat_01'}

    }

}

-- CHECK SKINCHANGER CLIENT MAIN.LUA for matching elements

Config.Uniforms = {

    recruit = {

        male = {

            tshirt_1 = 59,  tshirt_2 = 1,

            torso_1 = 55,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 0,   decals_2 = 0,

            arms = 41,

            pants_1 = 25,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 25,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = 46,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        },

        female = {

            tshirt_1 = 36,  tshirt_2 = 1,

            torso_1 = 48,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 0,   decals_2 = 0,

            arms = 44,

            pants_1 = 34,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 27,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = 45,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        }

    },

    officer = {

        male = {

            tshirt_1 = 58,  tshirt_2 = 0,

            torso_1 = 55,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 0,   decals_2 = 0,

            arms = 41,

            pants_1 = 25,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 25,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = -1,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        },

        female = {

            tshirt_1 = 35,  tshirt_2 = 0,

            torso_1 = 48,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 0,   decals_2 = 0,

            arms = 44,

            pants_1 = 34,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 27,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = -1,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        }

    },

    sergeant = {

        male = {

            tshirt_1 = 58,  tshirt_2 = 0,

            torso_1 = 55,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 8,   decals_2 = 1,

            arms = 41,

            pants_1 = 25,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 25,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = -1,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        },

        female = {

            tshirt_1 = 35,  tshirt_2 = 0,

            torso_1 = 48,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 7,   decals_2 = 1,

            arms = 44,

            pants_1 = 34,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 27,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = -1,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        }

    },

    lieutenant = {

        male = {

            tshirt_1 = 58,  tshirt_2 = 0,

            torso_1 = 55,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 8,   decals_2 = 2,

            arms = 41,

            pants_1 = 25,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 25,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = -1,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        },

        female = {

            tshirt_1 = 35,  tshirt_2 = 0,

            torso_1 = 48,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 7,   decals_2 = 2,

            arms = 44,

            pants_1 = 34,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 27,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = -1,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        }

    },

    boss = {

        male = {

            tshirt_1 = 58,  tshirt_2 = 0,

            torso_1 = 55,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 8,   decals_2 = 3,

            arms = 41,

            pants_1 = 25,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 25,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = -1,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        },

        female = {

            tshirt_1 = 35,  tshirt_2 = 0,

            torso_1 = 48,   torso_2 = 0,

            decals_1 = 7,   decals_2 = 3,

            arms = 44,

            pants_1 = 34,   pants_2 = 0,

            shoes_1 = 27,   shoes_2 = 0,

            helmet_1 = -1,  helmet_2 = 0,

            chain_1 = 0,    chain_2 = 0,

            ears_1 = 2,     ears_2 = 0

        }

    },

    bullet_wear = {

        male = {

            bproof_1 = 11,  bproof_2 = 1

        },

        female = {

            bproof_1 = 13,  bproof_2 = 1

        }

    },

    gilet_wear = {

        male = {

            tshirt_1 = 59,  tshirt_2 = 1

        },

        female = {

            tshirt_1 = 36,  tshirt_2 = 1

        }

    }

}
 
DF
Kod:
Config.AuthorizedHelicopters = {
    recruit = {},

    officer = {},

    sergeant = {},
      
    intendent = {},

    lieutenant = {
        { model = 'polmav', label = 'Police Maverick', livery = 0, price = 1 }
    },

    chef = {
        { model = 'polmav', label = 'Police Maverick', livery = 0, price = 1 }
    },

    boss = {
        { model = 'polmav', label = 'Police Maverick', livery = 0, price = 1 }
    }
}



Kod:
        Helicopters = {
            {
                Spawner = vector3(461.8079, -983.949, 43.692),
                InsideShop = vector3(449.8310, -982.401, 43.691),
                SpawnPoints = {
                    { coords = vector3(449.8310, -982.401, 43.691), heading = 92.6, radius = 10.0 }
                }
            }
        },


verdiğim kodları seninkiyle değiştirip dener misin bi
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//