Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü Polis Bildirim Problemi

krmardax

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 3 ay 9 gün
Mesajlar
109
Kullandığım polis bildirimi scriptinde polislere ateş etme ihbarları gitmiyor. esx_outlawalert ekleyincede entegre ediyorum kendi scriptime bu seferde polislerin bildirimleri polislere tekrardan gidiyor.

Kullandığım polis bildirim scriptinde ateş etme bildirim kısmı

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local time = 1000
        local ped = PlayerPedId()
        if IsPedArmed(ped, 7) then
            time = 1
            if IsPedShooting(ped) and math.random(1,3) == 1 then
                local weaponSlec = GetSelectedPedWeapon(ped)
                if weaponSlec ~= `WEAPON_STUNGUN` and weaponSlec ~= `WEAPON_SNOWBALL` then
                    if not PlayerData.job.name == 'police' then
                        TriggerEvent("ab-PolisBildirim:BildirimGonder", "Ateş Edildi", false)
                        Citizen.Wait(60000)
                    end
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(time)
    end
end)

Kod:
RegisterNetEvent('ab-polisbildirim:gunshotInProgress')
AddEventHandler('ab-polisbildirim:gunshotInProgress', function(x, y, icon, sucAdi)
    local alpha = 200
    local gunshotBlip = AddBlipForCoord(x, y, 5.0)
    SetBlipSprite(gunshotBlip, icon)
    SetBlipDisplay(gunshotBlip, 2)
    SetBlipScale(gunshotBlip, 1.60)
    SetBlipColour(gunshotBlip, 75)
    SetBlipAsShortRange(gunshotBlip, false)
    SetBlipAlpha(gunshotBlip, alpha)

    BeginTextCommandSetBlipName("STRING")
    AddTextComponentString(sucAdi)
    EndTextCommandSetBlipName(gunshotBlip)

    while alpha ~= 0 do
        Citizen.Wait(60 * 6)
        alpha = alpha - 1
        SetBlipAlpha(gunshotBlip, alpha)

        if alpha == 0 then
            RemoveBlip(gunshotBlip)
            return
        end
    end
end)
 
DF
Merhaba sorununuzla alakalı görsel paylaşabilirmisiniz?
 
DF
sorunumun görseli yok polis bildiriminde ateş edince bildirim gelmiyor. diğer bildirimler çalışıyor. esx_outlawalert kullanıncada ateş etme bildirimi geliyor fakat polis kendi ateş ettiği zamanda bildirim alıyor. teaser atıncada geliyor bildirim.
 
DF
sorunumun görseli yok polis bildiriminde ateş edince bildirim gelmiyor. diğer bildirimler çalışıyor. esx_outlawalert kullanıncada ateş etme bildirimi geliyor fakat polis kendi ateş ettiği zamanda bildirim alıyor. teaser atıncada geliyor bildirim.
scriptin içini detaylı inceledinizmi? bi ayarı olabilir.
 
DF
scripti tam olarak atarmısın attığın kodlardan bir şey anlayıp düzeltemeyiz
 
DF
Merhaba,

Sizden uzun süre içerisinde cevap alamadığımız için konu başlığı tarafımca cevaplandı olarak değiştirilmiştir.

İyi Forumlar Dilerim , Saygılarımla..
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//