Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım QB-Vehiclekeys çalışıyor fakat galeriden araç satın alınca anahtar vermiyor.

Deinex

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 ay 21 gün
Mesajlar
2
Herkese selam,

QB-Vehiclekeys ve nc-carshop kullanıyorum. qb-vehiclekeys'in araç kilitleme, anahtar verme gibi fonksiyonları stabil çalışıyor. Sorunuma gelirsek, galeriye gidip araç satın aldığımda aracın anahtarlarını vehiclekeys vermiyor. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.

Car Shop main / client.lua

Kod:
function CreateAndSetupVehicle(data, coords, Plate)
    local hash = GetHashKey(data.model)
    RequestModel(hash)

    while not HasModelLoaded(hash) do
        Citizen.Wait(10)
    end

    local vehicle = CreateVehicle(hash, coords.x, coords.y, coords.z, coords.w, true, false)
    local netid = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)

    SetPedIntoVehicle(PlayerPedId(), vehicle, -1)
    SetVehicleNumberPlateText(vehicle, Plate)
    SetVehicleCustomPrimaryColour(vehicle, data.color.R, data.color.G, data.color.B)
    SetVehicleCustomSecondaryColour(vehicle, data.color.R, data.color.G, data.color.B)
    SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(vehicle, true)
    SetNetworkIdCanMigrate(netid, true)
    SetVehicleNeedsToBeHotwired(vehicle, false)
    SetVehRadioStation(vehicle, 'OFF')

    return vehicle
end

RegisterNUICallback("Buy", function(data, cb)
    Callback("isPrice", function(result)
        if not result then
            print('Insufficient Money')
            return
        end

        local coords = konumfor(SpawnCoords)
        if not coords then return end

        local Plate = data.plate and data.plate ~= old and data.plate or CustomizePlate()
        old = Plate
        Plate = Trim(Plate)

        local buycar = CreateAndSetupVehicle(data, coords, Plate)

        CloseNui()
        CustomizeCamera(isOpen)
        Config.Carkeys(Plate)
        SendNUIMessage({action = "CLOSE"})

        print(Plate, Properties(buycar), data.model)
        TriggerServerEvent("vehicleshop:setVehicleOwned", Plate, Properties(buycar), data.model)
    end, data.price, data.payment)
end)


Car Shop main / server.lua

Kod:
RegisterServerEvent('vehicleshop:setVehicleOwned', function(Plate, Props, Model)
    local Player = Framework.Functions.GetPlayer(source)
    if GetResourceState('oxmysql') == 'started' then
        exports.oxmysql:insert('INSERT INTO player_vehicles (license, citizenid, vehicle, hash, mods, plate, state) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?) ', {Player.PlayerData.license, Player.PlayerData.citizenid, Model, GetHashKey(Model), json.encode(Props), Plate, 0})
    elseif GetResourceState('ghmattimysql') == 'started' then
        exports.ghmattimysql:execute('INSERT INTO player_vehicles (license, citizenid, vehicle, hash, mods, plate, state) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?) ', {Player.PlayerData.license, Player.PlayerData.citizenid, Model, GetHashKey(Model), json.encode(Props), Plate, 0})
    elseif GetResourceState('mysql-async') == 'started' then
        MySQL.Async.execute('INSERT INTO player_vehicles (license, citizenid, vehicle, hash, mods, plate, state) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?) ', {Player.PlayerData.license, Player.PlayerData.citizenid, Model, GetHashKey(Model), json.encode(Props), Plate, 0})
    end
    TriggerClientEvent('QBCore:Notify', source, 'Congratulations on your purchase!', 'success')
end)

Yardımcı olan ve okuyan herkese teşekkürler!
 
DF
TriggerEvent('vehiclekeys:client:SetOwner', plate)

client.lua araç alım fonksiyonu içine koy
 
DF
Cevabınız icin teşekkürler fakat satın alma fonksiyonunun icerisinde zaten bulunuyor. Yine de calısmıyor.

CreateAndSetupVehicle(data, coords, Plate) fonksiyonu
Kod:
function CreateAndSetupVehicle(data, coords, Plate)
    local hash = GetHashKey(data.model)
    RequestModel(hash)

    while not HasModelLoaded(hash) do
        Citizen.Wait(10)
    end

    local vehicle = CreateVehicle(hash, coords.x, coords.y, coords.z, coords.w, true, false)
    local netid = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)

    SetPedIntoVehicle(PlayerPedId(), vehicle, -1)
    SetVehicleNumberPlateText(vehicle, Plate)
    SetVehicleCustomPrimaryColour(vehicle, data.color.R, data.color.G, data.color.B)
    SetVehicleCustomSecondaryColour(vehicle, data.color.R, data.color.G, data.color.B)
    SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(vehicle, true)
    SetNetworkIdCanMigrate(netid, true)
    SetVehicleNeedsToBeHotwired(vehicle, false)
    SetVehRadioStation(vehicle, 'OFF')

    return vehicle
end

RegisterNUICallback("Buy", function(data, cb)
    Callback("isPrice", function(result)
        if not result then
            print('Insufficient Money')
            return
        end

        local coords = konumfor(SpawnCoords)
        if not coords then return end

        local Plate = data.plate and data.plate ~= old and data.plate or CustomizePlate()
        old = Plate
        Plate = Trim(Plate)

        local buycar = CreateAndSetupVehicle(data, coords, Plate)

        CloseNui()
        CustomizeCamera(isOpen)
        Config.Carkeys(Plate)
        SendNUIMessage({action = "CLOSE"})

        print(Plate, Properties(buycar), data.model)
        TriggerServerEvent("vehicleshop:setVehicleOwned", Plate, Properties(buycar), data.model)
        TriggerEvent('vehiclekeys:client:SetOwner', plate)
    end, data.price, data.payment)
end)

Bu ise QB-VehicleShop RegisterNetEvent - showroom aracları satın alma

Kod:
RegisterNetEvent('qb-vehicleshop:client:buyShowroomVehicle', function(vehicle, plate)
    tempShop = insideShop -- temp hacky way of setting the shop because it changes after the callback has returned since you are outside the zone
    QBCore.Functions.TriggerCallback('QBCore:Server:SpawnVehicle', function(netId)
        local veh = NetToVeh(netId)
        exports['LegacyFuel']:SetFuel(veh, 100)
        SetVehicleNumberPlateText(veh, plate)
        SetEntityHeading(veh, Config.Shops[tempShop]["VehicleSpawn"].w)
        TriggerEvent("vehiclekeys:client:SetOwner", QBCore.Functions.GetPlate(veh))
        TriggerServerEvent("qb-vehicletuning:server:SaveVehicleProps", QBCore.Functions.GetVehicleProperties(veh))
    end, vehicle, Config.Shops[tempShop]["VehicleSpawn"], true)
end)
 
DF
Son düzenleme:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//