Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Script QBcore için database araç verme arıyorum

quake47

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 6 ay 5 gün
Mesajlar
482
QBcore için database araç verme arıyorum elinde olan atabilirmi bana?
 
DF
database araç verme derken biraz açarmısın?
 
DF
Çıkarılan aracı database kaydettirmemi
 
DF
/admincar diye bir komut var, içinde bulunduğun aracı sana veriyor.
 
DF
server.lua

Kod:
RegisterServerEvent('sedat:setYouVehicleBySql')

    AddEventHandler('sedat:setYouVehicleBySql', function (vehicleProps,youId,model)

 

        local _source = tonumber(youId)

        local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(_source)



        exports.ghmattimysql:execute('INSERT INTO player_vehicles (license, citizenid, plate, vehicle, hash, mods, state, garage) VALUES (@license, @citizenid, @plate, @vehicle, @hash, @mods, @state, @garage)',

        {

            ['@license'] = xPlayer.PlayerData.license,

            ['@citizenid'] = xPlayer.PlayerData.citizenid,

            ['@plate'] = vehicleProps.plate,

            ['@vehicle'] = model,

            ['@mods'] =  '{}',

            ['@state'] = 0,

            ['@hash'] = GetHashKey(model)



    }, function (rowsChanged)

        

            TriggerClientEvent('QBCore:Notify', _source,  'Verilen Aracın Plakası: '..vehicleProps.plate)

        end)

    end)



QBCore.Commands.Add("aracver", "[model] [plaka] [id]", {}, false, function(source, args, user) -- name, help, arguments, argsrequired,  end sonuna persmission

if source ~= 0 then

  local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)

TriggerClientEvent('sedat:spawnYouVehicleBySql',source,args[1],args[2],args[3])

end

end, "god")

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
client.lua
Kod:
RegisterNetEvent('sedat:spawnYouVehicleBySql')

AddEventHandler('sedat:spawnYouVehicleBySql', function(model,plate,youId)

local playerPed = PlayerPedId()

local coords = GetEntityCoords(playerPed)

QBCore.Functions.SpawnVehicle(model, function(vehicle)

TaskWarpPedIntoVehicle(playerPed, vehicle, -1)

SetVehicleNumberPlateText(vehicle, plate)

local newPlate = plate

local vehicleProps = QBCore.Functions.GetVehicleProperties(vehicle)

vehicleProps.plate = newPlate

TriggerServerEvent('sedat:setYouVehicleBySql', vehicleProps,youId,model)

local plate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)



end, coords, true)

end)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
DF
server.lua

Kod:
RegisterServerEvent('sedat:setYouVehicleBySql')

    AddEventHandler('sedat:setYouVehicleBySql', function (vehicleProps,youId,model)



        local _source = tonumber(youId)

        local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(_source)



        exports.ghmattimysql:execute('INSERT INTO player_vehicles (license, citizenid, plate, vehicle, hash, mods, state, garage) VALUES (@license, @citizenid, @plate, @vehicle, @hash, @mods, @state, @garage)',

        {

            ['@license'] = xPlayer.PlayerData.license,

            ['@citizenid'] = xPlayer.PlayerData.citizenid,

            ['@plate'] = vehicleProps.plate,

            ['@vehicle'] = model,

            ['@mods'] =  '{}',

            ['@state'] = 0,

            ['@hash'] = GetHashKey(model)



    }, function (rowsChanged)

       

            TriggerClientEvent('QBCore:Notify', _source,  'Verilen Aracın Plakası: '..vehicleProps.plate)

        end)

    end)



QBCore.Commands.Add("aracver", "[model] [plaka] [id]", {}, false, function(source, args, user) -- name, help, arguments, argsrequired,  end sonuna persmission

if source ~= 0 then

  local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)

TriggerClientEvent('sedat:spawnYouVehicleBySql',source,args[1],args[2],args[3])

end

end, "god")

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
client.lua
Kod:
RegisterNetEvent('sedat:spawnYouVehicleBySql')

AddEventHandler('sedat:spawnYouVehicleBySql', function(model,plate,youId)

local playerPed = PlayerPedId()

local coords = GetEntityCoords(playerPed)

QBCore.Functions.SpawnVehicle(model, function(vehicle)

TaskWarpPedIntoVehicle(playerPed, vehicle, -1)

SetVehicleNumberPlateText(vehicle, plate)

local newPlate = plate

local vehicleProps = QBCore.Functions.GetVehicleProperties(vehicle)

vehicleProps.plate = newPlate

TriggerServerEvent('sedat:setYouVehicleBySql', vehicleProps,youId,model)

local plate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)



end, coords, true)

end)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
çalışmadı malesef
 
DF
çözümünü buldunuz mu
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//