- Katılım
- 4 yıl 8 ay 26 gün
- Mesajlar
- 551
- Discord
- !NicoV#0001
Merhaba,
Öncelikle paylaşıcağım eklenti birçok alanda kullanılabilicek tek bir amaca hizmet etmeyen bir eklenti, haritada bazı bliplerin belirli bir süre ile çıkmasını daha sonrasında kaybolmasını istiyorsanız veya herhangi bir evente birçok alanda blipe ve circle a ihtiyac duyduğunuzda görüntü kirliliği yaratıcak blip çokluğundan kurtulabilirsiniz. Dediğim gibi hangi amaçla kullanıcağınız tamamen size kalmış tek bir amaca hizmet etmiyor.
Kurulum;
-Rar dosyasının içindeki "random_zones" klasörünü resource klasörünün içine atıyoruz
-Server.cfg ye ensure random_zones veya start random_zones yazıp kaydettikten sonra sunucu start veriyoruz.
Çalışma Sistemi Nedir ?
Config.lua üzerinden belirliyceğiniz kordinatlarda random bir şekilde gezinen circle ve blipler oluşturur. (1)
(A)
(!)Aşşağıdaki kod bloğundaki radius çıkacak circle ın yarıçapı color ise rengini temsil etmektedir.
(B)
Config.lua üzerinden bu çıkan circle ve bliplerin isimlerini, circle ın ortasında blip olup olmuycağını, diğer bir kordinata geçme süresini, circle ın ortasında çıkıcak blipin görselini ve çıkan blipe otomatik gps işaretlenip işaretlenmiyeceğini ayarlayabilirsiniz.
Config.lua Ayarlamaları ;
(1) Zone yazan kısmı değiştirerek çıkan circlenin ortasındaki blipin adını değiştirebilirsiniz.
(2) True yazan kısmı false yaparak circle ın ortasında blip çıkmamasını sağlayabilirsiniz.
(3) Aşşağıdaki 30 sayısını değiştirerek bir circle den diğer circle a geçiş süresini değiştirebilirsiniz.
(4) Aşşağıdaki blip id yi değiştirerek circle ortasında çıkıcak blipin görselini değiştirebilirsiniz. (
(5) Aşşağıdaki kod lineında yazan false kısmını true yaparsanız çıkan circle lar tüm oyuncuların gps lerine işaretlenir.
Görseller ;
Resmon Değerleri ;
İyi Forumlar Dilerim.
Öncelikle paylaşıcağım eklenti birçok alanda kullanılabilicek tek bir amaca hizmet etmeyen bir eklenti, haritada bazı bliplerin belirli bir süre ile çıkmasını daha sonrasında kaybolmasını istiyorsanız veya herhangi bir evente birçok alanda blipe ve circle a ihtiyac duyduğunuzda görüntü kirliliği yaratıcak blip çokluğundan kurtulabilirsiniz. Dediğim gibi hangi amaçla kullanıcağınız tamamen size kalmış tek bir amaca hizmet etmiyor.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Kurulum;
-Rar dosyasının içindeki "random_zones" klasörünü resource klasörünün içine atıyoruz
-Server.cfg ye ensure random_zones veya start random_zones yazıp kaydettikten sonra sunucu start veriyoruz.
Çalışma Sistemi Nedir ?
Config.lua üzerinden belirliyceğiniz kordinatlarda random bir şekilde gezinen circle ve blipler oluşturur. (1)
(A)
(!)Aşşağıdaki kod bloğundaki radius çıkacak circle ın yarıçapı color ise rengini temsil etmektedir.
Kod:
zones = {
{x = 1611.04, y = 3225.52, z = 40.41, radius = 400.0, color = 1},
{x = -1833.11, y = -1214.88, z = 13.02, radius = 300.0, color = 1},
{x = 73.29, y = 6536.86, z = 31.68, radius = 100.0, color = 2}
},
(B)
Config.lua üzerinden bu çıkan circle ve bliplerin isimlerini, circle ın ortasında blip olup olmuycağını, diğer bir kordinata geçme süresini, circle ın ortasında çıkıcak blipin görselini ve çıkan blipe otomatik gps işaretlenip işaretlenmiyeceğini ayarlayabilirsiniz.
Config.lua Ayarlamaları ;
(1) Zone yazan kısmı değiştirerek çıkan circlenin ortasındaki blipin adını değiştirebilirsiniz.
Kod:
blip_text = "Zone"
(2) True yazan kısmı false yaparak circle ın ortasında blip çıkmamasını sağlayabilirsiniz.
Kod:
draw_blip = true
(3) Aşşağıdaki 30 sayısını değiştirerek bir circle den diğer circle a geçiş süresini değiştirebilirsiniz.
Kod:
timer = 30
(4) Aşşağıdaki blip id yi değiştirerek circle ortasında çıkıcak blipin görselini değiştirebilirsiniz. (
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
)
Kod:
blip_id = 304
(5) Aşşağıdaki kod lineında yazan false kısmını true yaparsanız çıkan circle lar tüm oyuncuların gps lerine işaretlenir.
Kod:
draw_route = false
Görseller ;
Resmon Değerleri ;
İyi Forumlar Dilerim.