Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım Reliable network event overflow

  • Konbuyu başlatan pei1
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 2
  • Görüntüleme 893

pei1

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
1 yıl 4 ay 25 gün
Mesajlar
1
Dün gece localhostta denediğim paketi kapatıp uyudum ( çalışıyordu, hiçbir ekleme çıkartma yapmamıştım). Bugün sabahında açtım ve Reliable network event overflow hatası aldım, neteventlog'a bakınca Qb-core:client:TriggerCallback ve Qb-core:server:TriggerCallback'lerin spamlandığını gördüm. Bunu nasıl çözebilirim (hiçbir ekleme çıkartma yapmadığım için ve kapatırken sunucu düzgün çalıştığı için sorunu bulamıyorum)

i1mage.png
 
DF
Overflow ( Taşma , Fazlalık , Aşma ) gibi düsünebilirsin.

Aslında biraz araştırma yaparak soruna cevap alabilirsin ama ben yine de yardımcı olayım.
Bir resource'un fazla event yollaması ile fiveM kendini koruma altina alarak seni otomatik olarak sunucudan atar. ( Hilecilerin serverine event spam'i atmasını engeller yani iyi bir şey ^_^ ) bi tür kontrol gibi düsünebilirsin.


Resimden anlıyabildigimiz üzere;
  • Dir ( yani Direction ; " yönü " ) C->S yani Client'ten -> Servera 34 B veri spami yerken ayni sekilde S->C yani S-> Cliente geri yolluyor.
  • Name ( yani ismi ^^ ) QBCore:Client:TriggerCallBack ve QBCore:Server:TriggerCallback.
  • Size ( Boyut ) : 43b
Bu kısmı anladığımız taktirde aslında sorunun büyük ölçüde ne olduğunu anladık Client ve Server triggerlarında arıza olması ve sürekli spamleyerek bir overflow yaratıp FiveM'in kicklemesine sebep olması.

bazı yanlış veya kötü script kodlamaları TriggerServerEvent fazla gönderebilir çıkış yolu hangi script bi göz atmanı isterim. Hangi script sıkıntılıysa onu düzeltmen gerekir.

Bir araştırdığım konu da ise low level bilgisayarlarda ( yani kötü bilgisayarlarda) bu script sorun çikarmiyor iken ( High-end PC ) yani saglam bilgisayarlarda yüksek fpslerde tabii ki de bu client triggerlari dusuk degerli bilgisayarlara göre çok daha hizli ilerleyecek. Tahmin ediyorum ki bilgisayarinda iyi ve bu yuzden bu hata ile karsilasiyorsun ve local host oldugunu dusunursek :) ( Oyuncular için geçici sebep: Fps limit uygulamak).


Eğer TriggerServerEvent'in ne olduğunu ne işe yaradığını bilmiyorsan resmi qb-core kaynaklarını incelemeni tavsiye ederim bilgi deposudur.

Orjinal QB-Core Kaynak :
Örnek bir kod resmi kaynaktan ( senin sorunun kirmizi renkte )
function QBCore.Functions.TriggerCallback(name, cb, ...)

QBCore.ServerCallbacks[name] = cb

TriggerServerEvent('QBCore:Server:TriggerCallback', name, ...)

end

veya hiç umrumda degil kafa yoramam diyip event rate limiter kaldirabilirsin bu hilecilerin event spamlemesine musade eder ister misin bilmem.
Manuel olarakta rate limiter convarslari düzenleyebilirsin.
 
DF
Son düzenleme:
Serverside a 1 tane eventhandler koy neyin spamladığını bulursun.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//