Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Stres Barı

  • Konbuyu başlatan jezzy
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 4
  • Görüntüleme 786

jezzy

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 6 ay 27 gün
Mesajlar
635
arkadaşlar stres barını yaptım ancak ped ateş açtığında veya hasar aldığında stresin artmasını nasıl sağlayacağım ?
 
DF
esx_basicneeds/client/main.lua

Citizen.CreateThread(function() -- ateş etmek
while true do
Citizen.Wait(0)
ped = PlayerPedId()
if IsPedShooting(ped) then
TriggerEvent('esx_status:add', 'stress', 7500)
end
end
end)

Citizen.CreateThread(function() -- Nişan alırsa
while true do
local ped = PlayerPedId()
local status = GetPedConfigFlag(ped, 78, 1)

if status then
TriggerEvent('esx_status:add', 'stress', 5000)
Citizen.Wait(5000)
else
Citizen.Wait(1)
end
end
end)

Citizen.CreateThread(function() -- Elinde silah tutarsa
while true do
local ped = PlayerPedId()
local status = IsPedArmed(ped, 4)

if status then
TriggerEvent('esx_status:add', 'stress', 3500)
Citizen.Wait(15000)
else
Citizen.Wait(1)
end
end
end)

Citizen.CreateThread(function() -- Ateş ederken birine gelirse
while true do
local ped = PlayerPedId()
local status = IsPedShooting(ped)
local silenced = IsPedCurrentWeaponSilenced(ped)

if status and not silenced then
TriggerEvent('esx_status:add', 'stress', 5500)
Citizen.Wait(2000)
else
Citizen.Wait(1)
end
end
end)

İyi Günler Dilerim...
 
DF
hangi notify'ı kullandıgını bilmiyorum o yüzden oraya eklemedim şu şekilde de ekleyebilirsin
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 5000)

Kod İçinde Örnek Verecek Olursam :

Citizen.CreateThread(function() -- ateş etmek
while true do
Citizen.Wait(0)
ped = PlayerPedId()
if IsPedShooting(ped) then
TriggerEvent('esx_status:add', 'stress', 7500)
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 10000)
end
end
end)
 
DF
teşekkür ederim ancak çok önceden buldum :)
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//