Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

FiveM Topluluk Güncellemesi - Dönem 4

  • Konbuyu başlatan Sado
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 0
  • Görüntüleme 667

Sado

𝐅𝐈𝐕𝐄𝐌𝐓𝐔𝐑𝐊
Yönetici
Administrator
Katılım
5 yıl 1 ay 5 gün
Mesajlar
3,989
Web sitesi
sadicanozkaya.com.tr

Cfx.re Topluluk Güncellemesi: 4. Baskı

FiveM, RedM ve genel Cfx.re güncellemelerini kapsayan Cfx.re topluluğu için 4. haftalık güncellemeye hoş geldiniz. Bu yayın, topluluk için bir grup topluluk üyesi tarafından yazılmıştır ve sizi hepimizin çok sevdiği FiveM ve RedM'deki en son olaylar hakkında güncellemenin bir yolu olarak hizmet eder .

Cfx.re Community Update: 4th Edition
Welcome to the 4th weekly update for the Cfx.re community, spanning FiveM, RedM, and overall Cfx.re updates.

This post is written by a group of community members for the community and serves as a way to update you on the latest happenings within FiveM and RedM, which we all love so much





Haftalık Özet İşte geçen haftaki en önemli haberlerin ve güncellemelerin bir listesi.

* OneSync Geliştirmeleri
* Filigran Değişiklikleri v2


Weekly Summary
Here is a list of the most important news and updates from the past week.

  • OneSync Improvements
  • Watermark Changes v2


OneSync Geliştirmeleri

Sunucu performansını optimize etmek, mumble ile ilgili hataları düzeltmek ve geliştiricilerin kaynaklarını OneSync ile entegre etmelerine yardımcı olacak birkaç yeni yerel ayar için OneSync'te birkaç değişiklik yapıldı.

OneSync Improvements
Several changes have been made to OneSync to optimize server performance, fix bugs related to mumble, and a few new natives which will help developers integrate their resources with OneSync.







Filigran Değişiklikleri v2:

Filigran yeniden ayarlandı, bu sefer daha az müdahaleci olacak. Emoji şimdi filigranın bulunduğu köşede görüntülenecek ve filigranın opaklığını da azalttık, böylece gözler daha kolay.

Watermark Changes v2
The watermark has been adjusted again, this time to be less intrusive. The emoji will now display in whatever corner the watermark is in, and we’ve also reduced the opacity of the watermark so it’s easier on the eyes.




Teknik Notlar
Teknik meraklılarınız için en önemli teknik değişikliklerin bir listesini de ekledik.


Build Docs Güncellemesi: @sgottelk, repoyu oluşturmada sık karşılaşılan sorunlara yardımcı olmak için derleme belgelerini yeniledi.
OneSync İyileştirmeleri: @ DefCon42 tarafından gönderilen bir iyileştirme, sunucu ana iş parçacığında varlıkların yinelenmesini optimize etti; bu, yineleme miktarını istemci başına 65.000 yinelemeden yalnızca geçerli varlıklar üzerinden yinelemeye düşürdü [bdaee943 22].
Büyük Mod için Kapsam Etkinlikleri: playerEnteredScope / playerLeftScope artık Büyük Mod için uygulanmıştır. Bir oyuncunun başka bir oyuncunun kapsamına ne zaman girdiğini / ne zaman ayrıldığını tespit etmek için bu olayları kullanabilirsiniz [4eeaf3ee 12].
Proje Temizlikleri: Gereksiz dosyaların depodan ve dağıtılabilirlerden kaldırılması için temizlemeler yapılmıştır.
GetPlayerMeleeWeaponDamageModifier: @ Vinipux322, mevcut oyuncunun yakın dövüş silahı hasar değiştiricisini almanızı sağlayan yeni bir yerel özellik ekledi.
GetVehiclePedIsIn (OneSync): Quattro20V, aracı bir pedin sunucu tarafında OneSync aracılığıyla almak için bir yol uyguladı [0119e42d 17].

Technical Notes
For you technical geeks, we’ve also added a list of the most important technical changes.
  • Build Docs Update: revamped the build docs to help with common issues with building the repo.
  • OneSync Improvements: An improvement submitted by has optimized the iteration of entities in the server main thread, which has drastically reduced the amount of iterations from 65,000 iterations per client to only iterating over valid entities [ ].
  • Scope Events for Big Mode: playerEnteredScope/playerLeftScope has now been implemented for Big Mode. You can use these events to detect when a player has entered/left another player’s scope [ ].
  • Project Clean-ups: clean-ups have been made to removing unneeded files from the repository and distributables.
  • GetPlayerMeleeWeaponDamageModifier: has added a new native which allows you to get the current player’s melee weapon damage modifier.
  • GetVehiclePedIsIn (OneSync): Quattro20V has implemented a way to get the vehicle a ped is in server-sided via OneSync [ ].





Topluluk Gündemi Cfx.re topluluğu olmasaydı, hem FiveM hem de RedM mevcut olmazdı. Bu nedenle, bazı olumlu ve etkili üyelerin yanı sıra havalı yeni # geliştirmeler vurgulamak istiyoruz: sürümler ve # fivem-snapmatic

Community Spotlight
Without the Cfx.re community, both FiveM and RedM would not exist. Therefore, we want to highlight some positive and influential members as well as some cool new and






Topluluk temel proje geliştirmeleri Hem FiveM'yi hem de RedM'yi geliştirmemize yardımcı olan harika bir topluluğumuz var, bu yüzden bu sevimli insanların bu hafta neler yaptıklarıyla ilgili küçük bir özet var!

Community core project improvements
We have a wonderful community who love to help us improving both FiveM and RedM, so here’s a little summary about what these lovely people made this week!




FiveM

FiveM için mevcut belgelerde birçok yeni güncelleme aldık! Bu, FiveM'de bulunan olayları, yerlileri ve özellikleri içerir. Belgelere yardımcı olmak istiyorsanız, FiveM Docs 37 sayfasına gidin ve bir sorun açarak veya sayfayı düzenleyerek katkıda bulunabilirsiniz!

FiveM
  • We’ve received a lot of new updates to the documentation available for FiveM! This includes events, natives, and features available in FiveM. If you’d like to help out with documentation, head on over to the page and you can contribute either by opening up an issue, or editing the page!

 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//