- Katılım
- 5 yıl 26 gün
- Mesajlar
- 216
Uzun süredir aklımda olan ve yapmaya üşendiğim şeyi nihayet yaptım.
Aklınıza gelen şu eklense güzel olur dediğiniz bir şey varsa paylaşabilirsiniz.
Tuvalet ve duş ihtiyacı scripti, buyrun:
Infinity Paket için;
İndirme linki:
Not: dpemotes türkçe versiyonu kurulu olması gerekiyor.
Non infinity paket için;
esx-qalle-needs kurulu olması gerekiyor.
dpemotes türkçe versiyonu kurulu olması gerekiyor.
esx_basicneeds ayarları:
Takıldığınız bi nokta olursa sorabilirsiniz.
Dipnot: esx-qalle-needs infinity uyumlu olmadığı için birisi ayak yoluna giderse range dışındaki herkes gider, infinitye uyarlayan olursa link olarak eklerim.
Infinity paket için: Non infinity yazan versiyonu indirebilirsiniz.
Virus Total:
Aklınıza gelen şu eklense güzel olur dediğiniz bir şey varsa paylaşabilirsiniz.
Tuvalet ve duş ihtiyacı scripti, buyrun:
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Infinity Paket için;
İndirme linki:
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Not: dpemotes türkçe versiyonu kurulu olması gerekiyor.
Non infinity paket için;
esx-qalle-needs kurulu olması gerekiyor.
dpemotes türkçe versiyonu kurulu olması gerekiyor.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
esx_basicneeds ayarları:
Kod:
AddEventHandler('esx_basicneeds:resetStatus', function()
TriggerEvent('esx_status:set', 'hunger', 500000)
TriggerEvent('esx_status:set', 'thirst', 500000)
TriggerEvent('esx_status:set', 'stress', 0)
TriggerEvent('esx_status:set', 'tuvalet', 0)
TriggerEvent('esx_status:set', 'kirlilik', 0)
end)
Kod:
RegisterNetEvent('esx_basicneeds:healPlayer')
AddEventHandler('esx_basicneeds:healPlayer', function()
-- restore hunger & thirst
TriggerEvent('esx_status:set', 'hunger', 1000000)
TriggerEvent('esx_status:set', 'thirst', 1000000)
TriggerEvent('esx_status:set', 'stress', 0)
TriggerEvent('esx_status:set', 'drunk', 0)
TriggerEvent('esx_status:set', 'tuvalet', 0)
TriggerEvent('esx_status:set', 'kirlilik', 0)
-- restore hp
local playerPed = PlayerPedId()
SetEntityHealth(playerPed, GetEntityMaxHealth(playerPed))
end)
Kod:
TriggerEvent('esx_status:registerStatus', 'tuvalet', 0, '#0099FF',
function(status)
return false
end, function(status)
status.add(1)
end)
TriggerEvent('esx_status:registerStatus', 'kirlilik', 0, '#0099FF',
function(status)
return false
end, function(status)
status.add(1)
end)
Kod:
local tuvaletVal = 0
local kirlilikVal = 0
TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'tuvalet', function(status)
tuvaletVal = status.val
end)
TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'kirlilik', function(status)
kirlilikVal = status.val
end)
Kod:
if tuvaletVal >= 850000 then
Citizen.Wait(5000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.46)
ExecuteCommand('sıç')
Citizen.Wait('3000')
--TaskLeaveVehicle()
TriggerServerEvent('rottoWC:altinasictin')
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Tebrikler, altına sıçtın :)', 3000)
--ExecuteCommand('durum kişi altına etmek üzeredir!')
elseif tuvaletVal >= 750000 then
tuvaletimVar()
Citizen.Wait(5000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.46)
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Altına Etmene Ramak Kaldı!', 3000)
ExecuteCommand('durum kişi altına etmek üzeredir!')
elseif tuvaletVal >= 700000 then
tuvaletimVar()
Citizen.Wait(10000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.23)
ExecuteCommand('durum Kişinin çok sıkıştığı belli olmaktadır.')
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Çok sıkıştın!', 3000)
elseif tuvaletVal >= 600000 then
tuvaletimVar()
Citizen.Wait(15000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.12)
ExecuteCommand('durum Kişinin çok tuvaleti gelmiştir.')
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Su dökmen gerekiyor!', 3000)
elseif tuvaletVal >= 350000 then
--tuvaletimVar()
Citizen.Wait(20000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.0)
ExecuteCommand('durum Kişinin gözü tuvalet arıyordur.')
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Çişin geldi!', 3000)
--Kirlilik
elseif kirlilikVal >= 750000 then
Citizen.Wait(15000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.46)
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Her yerin pislik içinde!', 3000)
ExecuteCommand('durum Kişi çok iğrenç kokuyor!')
elseif kirlilikVal >= 700000 then
Citizen.Wait(15000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.23)
ExecuteCommand('durum Kişiden iğrenç kokular gelmektedir!')
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Duş almalısın!', 3000)
elseif kirlilikVal >= 600000 then
Citizen.Wait(20000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.12)
ExecuteCommand('durum Kişinin üstü başı pislik içindedir.')
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Ellerini yıka artık!', 3000)
elseif kirlilikVal >= 350000 then
Citizen.Wait(30000)
--ShakeGameplayCam('DRUNK_SHAKE', 0.0)
--ExecuteCommand('durum Kişinin eli yüzü kir içindedir.')
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Ellerini yıkamalısın.', 3000)
end
end
Takıldığınız bi nokta olursa sorabilirsiniz.
Dipnot: esx-qalle-needs infinity uyumlu olmadığı için birisi ayak yoluna giderse range dışındaki herkes gider, infinitye uyarlayan olursa link olarak eklerim.
Infinity paket için: Non infinity yazan versiyonu indirebilirsiniz.
Virus Total:
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: