- Katılım
- 3 yıl 5 ay 10 gün
- Mesajlar
- 430
Merhabalar Arkadaşlar esx_garage Garage Kullanıyorum Vale Ödenmemiş Faturası Olanları Getirmesin İstiyorum
Garaj Scripitme Faturaları Ödemeden Çekilmişler Araç Almayı Engelledik sağolsun bi arkadaşım sayesinde
Garage Scriptime Şu Kodu Ekledik
Bunu Telefondaki Scripte Nasıl Yedirebilirim ?
Şöyle Yaptım Ama Yediremedim
Böyle yapınca Vale Uygulaması Çalışmıyor
Garaj Scripitme Faturaları Ödemeden Çekilmişler Araç Almayı Engelledik sağolsun bi arkadaşım sayesinde
Garage Scriptime Şu Kodu Ekledik
Kod:
-- Spawn Pound Cars
function SpawnPoundedVehicle(vehicle,plate)
ESX.TriggerServerCallback('brave:garage:checkBills', function(nobills)
if nobills then
ESX.Game.SpawnVehicle(vehicle.model, {
x = this_Garage.SpawnPoint.x,
y = this_Garage.SpawnPoint.y,
z = this_Garage.SpawnPoint.z + 1
}, this_Garage.SpawnPoint.h, function(callback_vehicle)
ESX.Game.SetVehicleProperties(callback_vehicle, vehicle)
SetVehRadioStation(callback_vehicle, "OFF")
TaskWarpPedIntoVehicle(PlayerPedId(), callback_vehicle, -1)
local plate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)
exports["esx_hotwire"]:CarKey(plate)
end)
else
exports['okokNotify']:Alert("Uyarı", "Ödenmemiş faturalarınız bulunduğundan dolayı aracınızı teslim alamıyorsunuz", 7500, 'warning')
--TriggerEvent('notification', 'Ödenmemiş faturalarınız bulunduğundan dolayı aracınızı teslim alamıyorsunuz', 2)
end
end)
end
end
Bunu Telefondaki Scripte Nasıl Yedirebilirim ?
Şöyle Yaptım Ama Yediremedim
Kod:
function SpawnVehicle(x, y, z, vehhash, driverhash, props) --Spawning Function
local found, spawnPos, spawnHeading = GetClosestVehicleNodeWithHeading(x + math.random(-100, 100), y + math.random(-100, 100), z, 0, 3, 0)
ESX.TriggerServerCallback('brave:garage:checkBills', function(nobills)
if nobills then
ESX.Game.SpawnVehicle(vehhash, spawnPos, spawnHeading, function(callback_vehicle)
SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(callback_vehicle, true)
SetEntityAsMissionEntity(callback_vehicle, true, true)
ClearAreaOfVehicles(GetEntityCoords(callback_vehicle), 5000, false, false, false, false, false);
SetVehicleOnGroundProperly(callback_vehicle)
ESX.Game.SetVehicleProperties(callback_vehicle, props)
mechPed = CreatePedInsideVehicle(callback_vehicle, 26, driverhash, -1, true, false) --Driver Spawning.
mechBlip = AddBlipForEntity(callback_vehicle) --Blip Spawning.
SetBlipFlashes(mechBlip, true)
SetBlipColour(mechBlip, 5)
GoToTarget(x, y, z, callback_vehicle, mechPed, vehhash)
else
exports['okokNotify']:Alert("Uyarı", "Ödenmemiş faturalarınız bulunduğundan dolayı aracınızı teslim alamıyorsunuz", 7500, 'warning')
end) --Car Spawning.
end
function GoToTarget(x, y, z, vehicle, driver, vehhash, target)
enroute = true
while enroute do
Citizen.Wait(500)
local player = PlayerPedId()
local playerPos = GetEntityCoords(player)
SetDriverAbility(driver, 1.0) -- values between 0.0 and 1.0 are allowed.
SetDriverAggressiveness(driver, 0.0)
TaskVehicleDriveToCoord(driver, vehicle, playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, 20.0, 0, vehhash, 4457279, 1, true)
local distanceToTarget = #(playerPos - GetEntityCoords(vehicle))
if distanceToTarget < 15 or distanceToTarget > 150 then
RemoveBlip(mechBlip)
TaskVehicleTempAction(driver, vehicle, 27, 6000)
--SetVehicleUndriveable(vehicle, true)
SetEntityHealth(mechPed, 2000)
GoToTargetWalking(x, y, z, vehicle, driver)
local plate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)
TriggerServerEvent('garage:addKeys', plate)
TriggerEvent('notification', 'Aracın anahtarlarını aldın.', 1)
enroute = false
end
end
end
Böyle yapınca Vale Uygulaması Çalışmıyor
![DF](/kingtr.gif)
Son düzenleme: