başlıktada belirttiğim gibi atıyorum her dakika ms değeri 0,05 artıyor ve ve bi kaç saat sonunda ms değeri 5lere altılara çıkıyor. sebep olan kod satırı:
bu kod satırında citizen wait düşürdüğümde örn 3sn çektiğimde her3 saniyede ms yükseliyor. yükseltiğimdede aynı şekilde ama yükselttiğimdede o süre geçene kadar yeni ağaç spawn olmuyor.
aşağıdada bağlantılı olduğu satırları
Scriptin tamamı
virüstotal
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
for k, v in pairs(TreePos) do
local Tree = CreateObject(GetHashKey('Prop_Tree_Cedar_03'), v.x, v.y, v.z, true, true, true)
FreezeEntityPosition(Tree, true)
table.insert(TreeStation, Tree)
end
Citizen.Wait(30000)
for k, v in pairs(TreeStation) do
DeleteEntity(v)
end
end
end)
bu kod satırında citizen wait düşürdüğümde örn 3sn çektiğimde her3 saniyede ms yükseliyor. yükseltiğimdede aynı şekilde ama yükselttiğimdede o süre geçene kadar yeni ağaç spawn olmuyor.
aşağıdada bağlantılı olduğu satırları
Kod:
local TreeStation = {}
local TreePos = {
{ x = -511.607, y = 5401.295, z = 72.904 },
{ x = -499.199, y = 5390.437, z = 74.658 },
{ x = -487.308, y = 5391.439, z = 75.976 },
{ x = -516.813, y = 5382.376, z = 69.32 },
{ x = -519.28, y = -5390.956, z = 69.314 },
{ x = -520.488, y = 5396.993, z = 70.954 },
{ x = -489.21, y = 5387.261, z = 75.823 },
{ x = -483.748, y = 5387.838, z = 76.445 },
{ x = -489.176, y = 5396.343, z = 75.545 },
{ x = -466.356, y = 5396.036, z = 77.17 },
}
Citizen.CreateThread(function()
LoadModel('Prop_Tree_Cedar_03')
LoadModel('prop_woodpile_01c')
LoadAnimDict('melee@hatchet@streamed_core')
LoadAnimDict('melee@large_wpn@streamed_core')
LoadAnimDict('anim@heists@narcotics@trash')
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
for k, v in pairs(TreePos) do
local Tree = CreateObject(GetHashKey('Prop_Tree_Cedar_03'), v.x, v.y, v.z, true, true, true)
FreezeEntityPosition(Tree, true)
table.insert(TreeStation, Tree)
end
Citizen.Wait(30000)
for k, v in pairs(TreeStation) do
DeleteEntity(v)
end
end
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if ESX.PlayerData.job and ESX.PlayerData.job.name == 'emlak' then
for _, tree in pairs(TreeStation) do
local TreeCoords = GetEntityCoords(tree)
local PlyToTree = GetDistanceBetweenCoords(GetEntityCoords(PlayerPedId()), GetEntityCoords(tree), true)
if PlyToTree < 3.0 then
Draw3DText(TreeCoords.x, TreeCoords.y, TreeCoords.z + 2, _U('agac_kes'))
if IsControlJustReleased(0, 38) then
if GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId()) == GetHashKey('WEAPON_HATCHET') then
CutTree(tree)
else
Bildirim(_U('no_balta'))
end
end
end
end
end
end
end)
--[[ Function ]]
function CutTree(tree)
local ped = PlayerPedId()
local heal = GetEntityHeading(GetPlayerPed(-1))
heal = heal + 180
FreezeEntityPosition(ped, true)
TaskPlayAnim(ped, "melee@hatchet@streamed_core", "plyr_front_takedown", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
Wait(2000)
TaskPlayAnim(ped, "melee@hatchet@streamed_core", "plyr_front_takedown", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
Wait(2000)
TaskPlayAnim(ped, "melee@hatchet@streamed_core", "plyr_front_takedown_b", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
Wait(2000)
ClearPedTasksImmediately(PlayerPedId())
SetEntityRotation(tree, 10.0, -0, heal, false, true)
Citizen.Wait(100)
SetEntityRotation(tree, 20.0, -0, heal, false, true)
Citizen.Wait(100)
SetEntityRotation(tree, 30.0, -0, heal, false, true)
Citizen.Wait(100)
SetEntityRotation(tree, 40.0, -0, heal, false, true)
Citizen.Wait(100)
SetEntityRotation(tree, 50.0, -0, heal, false, true)
Citizen.Wait(100)
SetEntityRotation(tree, 60.0, -0, heal, false, true)
Citizen.Wait(100)
SetEntityRotation(tree, 70.0, -0, heal, false, true)
Citizen.Wait(100)
SetEntityRotation(tree, 80.0, -0, heal, false, true)
Citizen.Wait(100)
FreezeEntityPosition(ped, false)
BreakTrue(tree)
end
function BreakTrue(tree)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local PlyCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
local PlyToTree = GetDistanceBetweenCoords(GetEntityCoords(PlayerPedId()), GetEntityCoords(tree), true)
if DoesEntityExist(tree) then
if PlyToTree > 4.0 and PlyToTree < 8.0 then
Draw3DText(PlyCoords.x, PlyCoords.y, PlyCoords.z + 1 , _U('kere_kes'))
if IsControlJustReleased(0, 38) then
if GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId()) == GetHashKey('WEAPON_HATCHET') then
FreezeEntityPosition(PlayerPedId(), true)
TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "melee@large_wpn@streamed_core", "ground_attack_on_spot", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
Wait(2000)
TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "melee@large_wpn@streamed_core", "ground_attack_on_spot", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
Wait(2000)
TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "melee@large_wpn@streamed_core", "ground_attack_on_spot", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
Wait(2000)
FreezeEntityPosition(PlayerPedId(), false)
ClearPedTasksImmediately(PlayerPedId())
Wait(1000)
DeleteEntity(tree)
GetWood()
else
Bildirim(_U('no_balta'))
end
end
end
end
end
end)
end
function GetWood()
local PlyCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
local wood = CreateObject(GetHashKey('prop_woodpile_01c'), PlyCoords.x + 2, PlyCoords.y + 2, PlyCoords.z - 1, true, true, true)
local WoodCoords = GetEntityCoords(wood)
local PlyToWood = GetDistanceBetweenCoords(PlyCoords, WoodCoords, true)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if DoesEntityExist(wood) then
if PlyToWood < 3.0 then
Draw3DText(WoodCoords.x, WoodCoords.y, WoodCoords.z + 1, _U('kere_top'))
if IsControlJustReleased(0, 38) then
TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "anim@heists@narcotics@trash", "pickup", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
Citizen.Wait(2000)
TriggerServerEvent('esx_odun:keresteVer')
DeleteObject(wood)
end
end
end
end
end)
end
Scriptin tamamı
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
virüstotal
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
![DF](/kingtr.gif)
Son düzenleme: