Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Zombi Lootladıkca Xp vermesini nasıl sağlayabilirim?

byreis

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 6 ay 9 gün
Mesajlar
169
bu script için


bu zombi sistemini kullanıyorum nasıl entegre edebilirim entegre edip gönderebilecek var mı ya da nasıl yapılacağını detaylı şekilde anlatabilecek biri var mı?
mesela zombi vurdukca veya lootladıkca redzonede 2x xp versin normal bölgede normal xp vermesini de ayarlayabilirmiyiz?
Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ediyorum.
 
DF
Yardım edebilecek babayiğit yok mu?
 
DF
Zombinin [E] Tuşuna basılıp lootlandığı eventin altına ;

exports.esx_xp:ESXP_Add(tamsayi değeri örneğin : 100)

 
DF
konu ön eki tarafımca değiştirilmiştir
 
DF
Sorununuz çözüme ulaştı mı?
 
DF
tam olarak nereye hocam biraz detaylı bilgi verme şansın var mı

esx_zombiescriptteki hangi kod satırında e basınca zombi itemleri veriyorsa o kod satırına ek olarak
exports.esx_xp:ESXP_Add(100) gibi bir kod eklemenizi söylüyor.

Yapamadıysan çekinmeden yazabilirsin.
 
DF
hocam config.lua da itemler silahlar yazıyo onun altına mı eklemem gerekiyor tam olarak nereye atcamı anlamadım
 
DF
hocam config.lua da itemler silahlar yazıyo onun altına mı eklemem gerekiyor tam olarak nereye atcamı anlamadım
Yapıcağınız işin config lua'yla ilgisi yok. Client.lua'da lootlama yapılan satırın altına yapıştıracaksınız.
 
DF
şimdi kulllandığım scriptte client yok loot.lua main.lua main.lua2 var bu dosyaların hepsi de birbirine benziyor
if randomChance > 0 and randomChance < Config.ProbabilityWeaponLootObject then
local randomAmmo = math.random(1, 30)
GiveWeaponToPed(GetPlayerPed(-1), randomWeapon, randomAmmo, true, false)
ESX.ShowNotification('You found ' .. randomWeapon)
elseif randomChance >= Config.ProbabilityWeaponLootObject and randomChance < Config.ProbabilityMoneyLootObject then
TriggerServerEvent('esx_zombiesystem:moneyloot')
exports.esx_xp:ESXP_Add(100)
elseif randomChance >= Config.ProbabilityMoneyLootObject and randomChance < Config.ProbabilityItemLootObject then
TriggerServerEvent('esx_zombiesystem:itemloot', randomItem)
exports.esx_xp:ESXP_Add(100)
elseif randomChance >= Config.ProbabilityItemLootObject and randomChance < 100 then
ESX.ShowNotification('You not found nothing')
exports.esx_xp:ESXP_Add(100)
end

bunları ekledim ama olmadı diğer main.lua ve main.2lua nın içinde de bu satırlar mevcut onların altına da eklemem gerekir mi
ya da bana direkt olarak hazırlayıp gönderebilirmisiniz?
 
DF
Kullandığın scripti atarmısın?
 
DF
scriptlerin ikisi de yukarıda mevcut verdim linklerini
 
DF
Dostum server/main.lua 'da bunun altına

Kod:
RegisterServerEvent('esx_zombiesystem:itemloot')
AddEventHandler('esx_zombiesystem:itemloot', function(item)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
    local random = math.random(1, 3)
    if xPlayer.canCarryItem(item, random) then
        xPlayer.addInventoryItem(item, random)
        TriggerClientEvent("esx:showNotification", xPlayer.source, ('You found ~y~' .. random .. 'x ~b~' .. item))


exports.esx_xp:ESXP_Add(100)

Bunu ekle.

Olmama ihtimali var olmassa geri dönüş yapabilirsin.
 
DF
olmadı bir de cmdye şöyle bir hata verdi SCRIPT ERROR: citizen/scripting/lua/scheduler.lua:924: No such export ESXP_Add in resource esx_xp
 
DF
Tamam yüksek ihtimal o kod satırı olmadı silersen düzelirde o hata bir araştırıp geri dönüş yapıcam.
 
DF
tamam knk olmazsa discordda ekliyim seni ordan yardımcı oluver bana
 
DF
Spesifik durumlarda discorddan ulaşıyorum. Şimdilik forumdan devam edelim olurmu? Gerekirse discorddan eklersin.
 
DF
Kod:
RegisterServerEvent('esx_zombiesystem:itemloot')
AddEventHandler('esx_zombiesystem:itemloot', function(item)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
    local random = math.random(1, 3)
    if xPlayer.canCarryItem(item, random) then
        xPlayer.addInventoryItem(item, random)
        TriggerClientEvent("esx:showNotification", xPlayer.source, ('You found ~y~' .. random .. 'x ~b~' .. item))


exports.esx_xp:ESXP_Add(100)

exports.esx_xp:ESXP_Add(100)

yerine bunu koyar mısın

TriggerClientEvent('esx_xp:Add', xPlayer.source, 100)
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//