Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Disc Uyumlu Silah Eklentileri Scripti

  • Konbuyu başlatan exelds
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 32
  • Görüntüleme 8K
Güzel script denedim , silahıma ekledim vesayre sadece bir sıkıntı olarak dürbünü eklediğim silah ile 1. Şahısda bakınca , bazı bölgelere bakınca , kararıyor
 
DF
Selamlar. Bildiğiniz üzere disc-inventoryde eklenti takılı silahınızı belinize koyup tekrar aldığınızda bile tüm silah eklentileri tamamen sıfırlanıyor. Bu konumda kendi yazdığım eklenti scriptini paylaşacağım.

Script Hakkında:
- Bu script sayesinde oyuncu eklenti takılı olan silahını moteline, bagajına vs. koysa bile veya sunucuya restart atılsa bile oyuncunun silahına takmış olduğu eklentiler kaybolmaz.
- Takılan tüm eklentiler "/eklenticikart" komutuyla çıkartılır ve çıkartılan eklentilerin eşyaları geri iade edilmez. Yani eklentiler tek kullanımlıktır. İsteğe göre kendiniz düzenleyebilirsiniz.

Kurulum:

Öncelikle items tablonuza aşağıdaki eşyaları eklemeyi unutmayın. Genelde items tabloları farklı olabildiği için sql dosyasının içine eklemedim.

items tablosuna eklenecekler: "susturucu", "fener", "tutamac", "kaplama", "durbun"

Sonrasında script dosyası içerisinde vermiş olduğum sql dosyasını datanıza çıkartınız.


disc-inventoryhud\client\weapons.lua içerisinde bulunan "GiveWeapon" fonksiyonunu aşağıdaki şekilde güncelleyin:

Kod:
supp1 = {-2084633992, -1357824103, 2132975508, -494615257}
supp2 = {-1716589765, 324215364, -270015777, -1074790547, -1063057011, -1654528753, 984333226}
supp3 = {1593441988, -771403250, 584646201, 137902532, 736523883}
supp4 = {487013001}
flash1 = {453432689, 1593441988, 584646201, -1716589765, -771403250, 324215364}
flash2 = {736523883, -270015777, 171789620, -1074790547, -2084633992, -1357824103, -1063057011, 2132975508, 487013001, -494615257, -1654528753, 984333226}
grip1 = {171789620, -1074790547, -2084633992, -1063057011, 2132975508, 2144741730, -494615257, -1654528753, 984333226}
scope1 = {-2084633992}

function GiveWeapon(weapon)
    local checkh = Config.Throwables
    local playerPed = GetPlayerPed(-1)
    local hash = GetHashKey(weapon)
    ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:getAmmoCount', function(ammoCount, susturucu, fener, tutamac, kaplama, durbun)
        GiveWeaponToPed(playerPed, hash, 1, false, true)

        if susturucu == 1 then
            if hash == GetHashKey("WEAPON_PISTOL") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_PISTOL"), GetHashKey("component_at_pi_supp_02"))
            elseif table.includes(supp1, hash) then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), hash, 0x837445AA)
            elseif table.includes(supp2, hash) then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), hash, 0xA73D4664)
            elseif table.includes(supp3, hash) then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), hash, 0xC304849A)
            elseif table.includes(supp4, hash) then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), hash, 0xE608B35E)
            end
        end

        if fener == 1 then
            if table.includes(flash1, hash) then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), hash, 0x359B7AAE)
            elseif table.includes(flash2, hash) then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), hash, 0x7BC4CDDC)
            end
        end

        if tutamac ==  1 then
            if table.includes(grip1, hash) then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), hash, 0xC164F53)
            end
        end

        if kaplama == 1 then
            if hash == GetHashKey("WEAPON_PISTOL") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_PISTOL"), GetHashKey("COMPONENT_PISTOL_VARMOD_LUXE"))
            elseif hash == GetHashKey("WEAPON_PISTOL50") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_PISTOL50"), GetHashKey("COMPONENT_PISTOL50_VARMOD_LUXE"))
            elseif hash == GetHashKey("WEAPON_APPISTOL") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_APPISTOL"), GetHashKey("COMPONENT_APPISTOL_VARMOD_LUXE"))

            elseif hash == GetHashKey("WEAPON_HEAVYPISTOL") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_HEAVYPISTOL"), GetHashKey("COMPONENT_HEAVYPISTOL_VARMOD_LUXE"))

            elseif hash == GetHashKey("WEAPON_SMG") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_SMG"), GetHashKey("COMPONENT_SMG_VARMOD_LUXE"))

            elseif hash == GetHashKey("WEAPON_MICROSMG") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_MICROSMG"), GetHashKey("COMPONENT_MICROSMG_VARMOD_LUXE"))

            elseif hash == GetHashKey("WEAPON_ASSAULTRIFLE") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_ASSAULTRIFLE"), GetHashKey("COMPONENT_ASSAULTRIFLE_VARMOD_LUXE"))

            elseif hash == GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE"), GetHashKey("COMPONENT_CARBINERIFLE_VARMOD_LUXE"))

            elseif hash == GetHashKey("WEAPON_ADVANCEDRIFLE") then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), GetHashKey("WEAPON_ADVANCEDRIFLE"), GetHashKey("COMPONENT_ADVANCEDRIFLE_VARMOD_LUXE"))
            end
        end

        if durbun ==  1 then
            if table.includes(scope1, hash) then
                GiveWeaponComponentToPed(GetPlayerPed(-1), hash, 0xA0D89C42)
            end
        end

        if checkh[weapon] == hash then    
            SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
        elseif Config.FuelCan == hash and ammoCount == nil then
            SetPedAmmo(playerPed, hash, 1000)
        else
            SetPedAmmo(playerPed, hash, ammoCount or 0)
        end
    end, hash)
end

function table.includes(table, element)
    for _, value in pairs(table) do
        if value == element then
            return true
        end
    end
    return false
end

Sonrasında disc-inventoryhud\server\weapons.lua içerisinde "disc-inventoryhud:getAmmoCount" isimli ServerCallback'i aşağıdaki kodla değiştirin:

Kod:
ESX.RegisterServerCallback('disc-inventoryhud:getAmmoCount', function(source, cb, hash)
    local _source = source
    local player = ESX.GetPlayerFromId(_source)
    MySQL.Async.fetchAll('SELECT * FROM disc_ammo WHERE owner = @owner and hash = @hash', {
        ['@owner'] = player.identifier,
        ['@hash'] = hash
    }, function(results)
        if #results == 0 then
            cb(nil)
        else
            cb(results[1].count, results[1].susturucu, results[1].fener, results[1].tutamac, results[1].kaplama, results[1].durbun, ammoCount, susturucu, fener, tutamac, kaplama, durbun)
        end
    end)
end)

Bunları da yaptıktan sonra scripte start vermekten başka yapmanız gereken birşey kalmıyor. Umarım sorunsuz kullanabilirsiniz.



Dediklerini birebir uyguladım fakat silah envanterime verip kullan dediğimde kullanıldı diyor ama eline almıyor silahları neden olabilir bu?
 
DF
Sizi bilmiyorum çocuklar ama benim için çalışmıyor :( xD
 
DF
ben çalıştırdım anlatılanları tam yapamamışım bir önceki yorumumda silahı alamadığım bundandı sen de kurulumları adım adım takip edip dikkatlice kurarsan muhtemelen çalışacaktır.
 
DF
ben çalıştırdım anlatılanları tam yapamamışım bir önceki yorumumda silahı alamadığım bundandı sen de kurulumları adım adım takip edip dikkatlice kurarsan muhtemelen çalışacaktır.


pratik olarak çalışır, aksesuarları koyar, ancak onları kurtarmaz
 
DF
anlatılan fonksiyonların hepsini denedim gayet güzel çalışıyordu.
 
DF
her şeyi denedim birtürlü kayıt ettiremedim silahı değişince sıfırlanıyor
 
DF
m3 kullanıyorum silaha takınca sonra elinden bırakınca yani eline farklı bir şey alınca gidiyor ve itemde siliniyor yardımcı olucak birisi var mı şimdiden teşekkür ederim
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//