Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru esx to qb hakkında

hyperfuntv

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 9 ay 1 gün
Mesajlar
13
Merhabalar.

esx scriptlerini qb ye çevirmeye çalışıyorum. bunun içinde bu linkte bulunan converterlardan yardım alıyorum ancak
bazılarının karşısında örnek olarak;
ESX.IsPlayerLoaded = "None (checks if player is loaded so not relevant)",
ESX.Game.SpawnObject = "(Can use FiveM Native CreateObject)"
ESX.Game.GetPlayersInArea = None (uses enumeration)
gibi şeyler yazıyor.

bunlar bu komutun karşılığı olmadığını mı gösteriyor ? Lütfen yardımcı olur musunuz ?
 
DF
Merhabalar.

esx scriptlerini qb ye çevirmeye çalışıyorum. bunun içinde bu linkte bulunan converterlardan yardım alıyorum ancak
bazılarının karşısında örnek olarak;
ESX.IsPlayerLoaded = "None (checks if player is loaded so not relevant)",
ESX.Game.SpawnObject = "(Can use FiveM Native CreateObject)"
ESX.Game.GetPlayersInArea = None (uses enumeration)
gibi şeyler yazıyor.

bunlar bu komutun karşılığı olmadığını mı gösteriyor ? Lütfen yardımcı olur musunuz ?
IsPlayerLoaded = Oyuncunun yüklenip yüklenmedigini bildiriyor sisteme, scriptler içerisinde zaten oyuncu yüklenmis oldugundan dolayi gerek yok bunu kullanmaya. OnScriptload felan gibi eventlistner ler kullanabilirsin bunun yerine

SpawnObject = ESX FW içerisinde kullanilan bir fonksyon du, bunun yerine fivem native i olan CreateObject kullaniliyor.

GetPlayersInArea = verilen bir koordinat içerisinde bir oyuncu varmi diye kontrol ediyor, bu da esx için yazilmis bir fonksyon. Bunun yerine enumeration (numaralandirma) yani oyun içerisindeki pool dan (GetGamePool : ) sorgu yapip geri göndermen gerekiyor. örnek olarak buraya bakabilirsin: ( )
 
DF
IsPlayerLoaded = Oyuncunun yüklenip yüklenmedigini bildiriyor sisteme, scriptler içerisinde zaten oyuncu yüklenmis oldugundan dolayi gerek yok bunu kullanmaya. OnScriptload felan gibi eventlistner ler kullanabilirsin bunun yerine

SpawnObject = ESX FW içerisinde kullanilan bir fonksyon du, bunun yerine fivem native i olan CreateObject kullaniliyor.

GetPlayersInArea = verilen bir koordinat içerisinde bir oyuncu varmi diye kontrol ediyor, bu da esx için yazilmis bir fonksyon. Bunun yerine enumeration (numaralandirma) yani oyun içerisindeki pool dan (GetGamePool : ) sorgu yapip geri göndermen gerekiyor. örnek olarak buraya bakabilirsin: ( )
cevabınız için teşekkürler.
peki bu native fonksiyonların işlevlerini daha ayrıntılı anlatan bir yer var mı ? yararlanabileceğim siteleri önerebilir misiniz?
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//