Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Gelişmiş Discord Oynuyor

CakmaDevC3

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
1 yıl 9 ay 1 gün
Mesajlar
35
Merhaba FT Ailesi DİSCORD üzerinde FİVEM sunucunuz için oyun oynarken

[1] = "Takside şehir turu atıyor.",
[2] = "Bilardo oynuyor.",
[3] = "Mercedes çalmış geziyor.",
[4] = "Sahilde arkadaşları ile vakit geçiriyor.",
[5] = "BurgerShot'ta yemek yiyor.",
[6] = "Doktora tedavi oluyor.",
[7] = "RernDog'ta yemek yiyor.",



Gibi Yazıların Yazdığı şekilde bir oynuyor' u hem anlatan hem' de kodların verildiği ve kurulumu anlatan kısa bir video' da hazırladım form üzerinde hem detaylı kurulum ve bir çok şeyin rehberliğini yapıp daha iyi anlaşılması için YouTube' dede paylaşım yaptım .


Yapmanız gereken şeyler listeli şekilde yazmaktadır.

Bir Klasör açın istediğiniz ismi girebilirsiniz.
Client.lua adlı bir dosya açınız.
__resource.lua adli bir dosya açınız.
96 x 96 lık iki tane sunucunuzun logosunu koyunuz.
Logo isimleri : logo1, logo2 veya istediğiniz gibi yazılabilir.

Client.lua kodları :

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        players = {}
        for i = 0, 127 do
            if NetworkIsPlayerActive( i ) then
                table.insert( players, i )
            end
        end
        ServerId = GetPlayerServerId(PlayerId())
        SetDiscordAppId(975777924823269427)
        SetDiscordRichPresenceAsset('dlogo')
        SetDiscordRichPresenceAssetText('RP')
        SetDiscordRichPresenceAssetSmall('logo')
        SetDiscordRichPresenceAction(0, "developer", "https://")
        SetDiscordRichPresenceAction(1, "Discord", "https://")
        if KaraktereGirdi then
            text = {
                [1] = "Takside şehir turu atıyor.",
                [2] = "Bilardo oynuyor.",
                [3] = "Mercedes çalmış geziyor.",
                [4] = "Sahilde arkadaşları ile vakit geçiriyor.",
                [5] = "BurgerShot'ta yemek yiyor.",
                [6] = "Doktora tedavi oluyor.",
                [7] = "RernDog'ta yemek yiyor.",
            }
            discordtext = text[math.random(1,7)]
            SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
        else
            SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
        end
        Citizen.Wait(60000)
    end
end)



Şeklindedir eğer uğraşmak istemezseniz YOUTUBE adresinden ulaşabilirsiniz.

Bir çok öğretici videoyu oradan paylaşacağım. Daha detaylı bilgi için

Tekrar' dan söylüyorum paylaşımlara bakıp bulamadığım bulduğum 2,3 konuda istediğim sonuca ulaşamadığım için böyle bir şey paylaştım !!!

Youtube linkini ziyaret ediniz :
Download için :
Virüs Total :
 
DF
Son düzenleme:
Eline saglik ama biraz yarim yamalak olmus kod, bu sekilde çalismaz da zaten ...
__resource.lua da artik tas devrinde kaldi diye düsünüyorum.
Bana sorarsan ilk önce ögretici videolar izle, daha sonra ögretici videolar çek.
Altta nelerin düzelmesi gerektigini yazdim.

Citizen.CreateThread(function() -- buradan Citizen i kaldirabilirsin
while true do
players = {} -- bunu lokal olarak olusturursan global den daha hizli çalisir
for i = 0, 127 do -- neden bu döngüyü yaptin ki ?
if NetworkIsPlayerActive( i ) then
table.insert( players, i ) -- bu tabloyu nerde kullaniyorsun ?
end
end
ServerId = GetPlayerServerId(PlayerId())
SetDiscordAppId(975777924823269427)
SetDiscordRichPresenceAsset('dlogo')
SetDiscordRichPresenceAssetText('COD3J RP')
SetDiscordRichPresenceAssetSmall('logo')
SetDiscordRichPresenceAction(0, "developer", "https://")
SetDiscordRichPresenceAction(1, "Discord", "https://")
if KaraktereGirdi then -- Bu variable nerede true veya false oluyor ?
text = {
[1] = "Takside şehir turu atıyor.",
[2] = "Bilardo oynuyor.",
[3] = "Mercedes çalmış geziyor.",
[4] = "Sahilde arkadaşları ile vakit geçiriyor.",
[5] = "BurgerShot'ta yemek yiyor.",
[6] = "Doktora tedavi oluyor.",
[7] = "RernDog'ta yemek yiyor.",
}
discordtext = text[math.random(1,7)] -- bu nerede kullaniliyor ?
SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
else
SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
end
Citizen.Wait(60000) -- buradan Citizen i kaldirabilirsin
end
end)
 
DF
Eline saglik ama biraz yarim yamalak olmus kod, bu sekilde çalismaz da zaten ...
__resource.lua da artik tas devrinde kaldi diye düsünüyorum.
Bana sorarsan ilk önce ögretici videolar izle, daha sonra ögretici videolar çek.
Altta nelerin düzelmesi gerektigini yazdim.
Anlatımım' da evet eksiklerim var fakat alıştığım şekil buydu şimdi nerde kullanılanları anlatayım ilerde kendimi daha da geliştirip youtube ye atarım başlangıçta kusura bakmayın .
Kod:
discordtext = text[math.random(1,7)] -- bu nerede kullaniliyor ?
SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
else

Ordaki discordtext = text[math.random(1,7) kısmı kullanıcıların durumunda oyun içinde neler yaptığını random yazıyor
Yazılı ifadeleri :

Kod:
text = {
[1] = "Takside şehir turu atıyor.",
[2] = "Bilardo oynuyor.",
[3] = "Mercedes çalmış geziyor.",
[4] = "Sahilde arkadaşları ile vakit geçiriyor.",
[5] = "BurgerShot'ta yemek yiyor.",
[6] = "Doktora tedavi oluyor.",
[7] = "RernDog'ta yemek yiyor.",
}

gibi yazıları o koddan çekiyor amacı o

Kod:
if NetworkIsPlayerActive( i ) then
table.insert( players, i ) -- bu tabloyu nerde kullaniyorsun ?

aktif oyuncuları
table insert yani players' ten çekiyor ve çektiği veriyi

SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
Kısmına bu alandaki 128 kişilik keyin yanına yazıyor

Tekrardan diyorum anlatımım' da eksiklerim mevcut ama zamanla düzelecek
 
DF
Anlatımım' da evet eksiklerim var fakat alıştığım şekil buydu şimdi nerde kullanılanları anlatayım ilerde kendimi daha da geliştirip youtube ye atarım başlangıçta kusura bakmayın .
Aciklamalarin için tesekkürler ama daha detayli sorayim, pek anlasilmadim galiba:

Anlatımım' da evet eksiklerim var fakat alıştığım şekil buydu şimdi nerde kullanılanları anlatayım ilerde kendimi daha da geliştirip youtube ye atarım başlangıçta kusura bakmayın .
Kod:
discordtext = text[math.random(1,7)] -- bu nerede kullaniliyor ?
SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
else

Ordaki discordtext = text[math.random(1,7) kısmı kullanıcıların durumunda oyun içinde neler yaptığını random yazıyor
discordtext i variable olarak atiyorsun, ama hiçbir yerde kullanmiyorsun. Yani anliyacagin bu yaptigin hiçbir yerde gözükmez.

Kod:
if NetworkIsPlayerActive( i ) then
table.insert( players, i ) -- bu tabloyu nerde kullaniyorsun ?

aktif oyuncuları
table insert yani players' ten çekiyor ve çektiği veriyi

SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
Kısmına bu alandaki 128 kişilik keyin yanına yazıyor
Loop içerisinde NetworkIsPlayerActive native ini kullanarak 127 defa sorgulatip players tablosuna atiyorsun, yukaridaki gibi bunu da hiçbir yerde kullanmiyorsun.
GetActivePlayers() native i ile alt tarafta aktif oyunculari tekrardan çektirip bilgisini gönderiyorsun, yani ilk yaptiginin direk native ini kullanip altta oyuncu sayisini aliyorsun. Bu da ilk yaptigini zaten gereksiz kilar.

Anlatmak istedigim anlatiminda bir sorun yok, gayet güzel anlatiyorsun ama, ya yazdiginin ne anlama geldigini bilmiyorsun ya da anlamini bildigini tam olarak yazamiyorsun kod olarak.
 
DF
bu zaten daha önce edrp altyapısı kullanan bazı sunucularda vardı yıllar önce bile vardı ve paylaşılan çoğu pakette var bu oynuyor
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//