Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local playerCoords, isInMarker, currentZone, letSleep = GetEntityCoords(PlayerPedId()), false, nil, true
for k,v in pairs(Config.Shops) do
local distance = #(playerCoords - v)
if distance < Config.DrawDistance then
letSleep = false
DrawMarker(Config.MarkerType, v, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, Config.MarkerSize.x, Config.MarkerSize.y, Config.MarkerSize.z, Config.MarkerColor.r, Config.MarkerColor.g, Config.MarkerColor.b, 100, false, true, 2, false, nil, nil, false)
if distance < Config.MarkerSize.x then
isInMarker, currentZone = true, k
end
end
end
if (isInMarker and not hasAlreadyEnteredMarker) or (isInMarker and lastZone ~= currentZone) then
hasAlreadyEnteredMarker, lastZone = true, currentZone
TriggerEvent('esx_clotheshop:hasEnteredMarker', currentZone)
end
if not isInMarker and hasAlreadyEnteredMarker then
hasAlreadyEnteredMarker = false
TriggerEvent('esx_clotheshop:hasExitedMarker', lastZone)
end
if letSleep then
Citizen.Wait(500)
end
end
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords, letSleep = GetEntityCoords(PlayerPedId()), true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if Config.MarkerType ~= -1 and GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < Config.DrawDistance then
DrawMarker(Config.MarkerType, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, v.Size.x, v.Size.y, v.Size.z, Config.MarkerColor.r, Config.MarkerColor.g, Config.MarkerColor.b, 100, false, true, 2, false, nil, nil, false)
letSleep = false
end
end
if letSleep then
Citizen.Wait(500)
end
end
end)
-- Enter / Exit marker events
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
local isInMarker = false
local currentZone = nil
local letSleep = true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if(GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < v.Size.x) then
isInMarker = true
currentZone = k
end
end
if (isInMarker and not HasAlreadyEnteredMarker) or (isInMarker and LastZone ~= currentZone) then
HasAlreadyEnteredMarker = true
LastZone = currentZone
TriggerEvent('lenzh_chopshop:hasEnteredMarker', currentZone)
end
if not isInMarker and HasAlreadyEnteredMarker then
HasAlreadyEnteredMarker = false
TriggerEvent('lenzh_chopshop:hasExitedMarker', LastZone)
end
end
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords, letSleep = GetEntityCoords(PlayerPedId()), true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if Config.MarkerType ~= -1 and GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < Config.DrawDistance then
DrawMarker(Config.MarkerType, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, v.Size.x, v.Size.y, v.Size.z, Config.MarkerColor.r, Config.MarkerColor.g, Config.MarkerColor.b, 100, false, true, 2, false, nil, nil, false)
letSleep = false
end
end
if letSleep then
Citizen.Wait(500)
end
end
end)
-- Enter / Exit marker events
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
local isInMarker = false
local currentZone = nil
local letSleep = true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if(GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < v.Size.x) then
isInMarker = true
currentZone = k
end
end
if (isInMarker and not HasAlreadyEnteredMarker) or (isInMarker and LastZone ~= currentZone) then
HasAlreadyEnteredMarker = true
LastZone = currentZone
TriggerEvent('lenzh_chopshop:hasEnteredMarker', currentZone)
end
if not isInMarker and HasAlreadyEnteredMarker then
HasAlreadyEnteredMarker = false
TriggerEvent('lenzh_chopshop:hasExitedMarker', LastZone)
end
end
end)
kanka hızlıca konuya girelim herhangi bir drawtext functionu lazım sana onu client dosyasında herhangi bir yere yazman yeterli
örn drawtext fnc:
Kod:
function DrawText3D(x,y,z, text)
local onScreen,_x,_y=World3dToScreen2d(x,y,z)
local px,py,pz=table.unpack(GetGameplayCamCoords())
SetTextScale(0.35, 0.35)
SetTextFont(4)
SetTextProportional(1)
SetTextColour(255, 255, 255, 215)
SetTextEntry("STRING")
SetTextCentre(1)
AddTextComponentString(text)
DrawText(_x,_y)
local factor = (string.len(text)) / 370
DrawRect(_x,_y+0.0125, 0.015+ factor, 0.03, 41, 11, 41, 68)
end
2. adım drawmarkerin olduğu kısmı şu şekilde değiştirirsen istediğine ulaşıcaksın yüksekliği kendine göre ayarlarsın
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords, letSleep = GetEntityCoords(PlayerPedId()), true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if Config.MarkerType ~= -1 and GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < Config.DrawDistance then
DrawText3D(v.x, v.y, v.z, '~r~E~w~ - Kıyafetçi')
DrawMarker(Config.MarkerType, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, v.Size.x, v.Size.y, v.Size.z, Config.MarkerColor.r, Config.MarkerColor.g, Config.MarkerColor.b, 100, false, true, 2, false, nil, nil, false)
letSleep = false
end
end
if letSleep then
Citizen.Wait(500)
end
end
end)
not: drawtextler kullanım aşamasında + resmon arttırır