Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Marker için 3D Text Nasıl Yapabilirim?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Levis

Biat Et
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 1 ay 2 gün
Mesajlar
251
Discord
! b3#0270
Resimde gördüğünüz kıyafet markerının üstünde "[E]" nasıl yazabilirim? Sol üstte çıkan siyah bildirim yerine..

42255
 
DF
Client main luaya girip draw marker diye aratıp oradaki kodları atar mısın
 
DF
Client main luaya girip draw marker diye aratıp oradaki kodları atar mısın

Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local playerCoords, isInMarker, currentZone, letSleep = GetEntityCoords(PlayerPedId()), false, nil, true
for k,v in pairs(Config.Shops) do
local distance = #(playerCoords - v)
if distance < Config.DrawDistance then
letSleep = false
DrawMarker(Config.MarkerType, v, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, Config.MarkerSize.x, Config.MarkerSize.y, Config.MarkerSize.z, Config.MarkerColor.r, Config.MarkerColor.g, Config.MarkerColor.b, 100, false, true, 2, false, nil, nil, false)
if distance < Config.MarkerSize.x then
isInMarker, currentZone = true, k
end
end
end
if (isInMarker and not hasAlreadyEnteredMarker) or (isInMarker and lastZone ~= currentZone) then
hasAlreadyEnteredMarker, lastZone = true, currentZone
TriggerEvent('esx_clotheshop:hasEnteredMarker', currentZone)
end
if not isInMarker and hasAlreadyEnteredMarker then
hasAlreadyEnteredMarker = false
TriggerEvent('esx_clotheshop:hasExitedMarker', lastZone)
end
if letSleep then
Citizen.Wait(500)
end
end
end)


Kodlar bu şekilde
 
DF
Resimde gördüğünüz kıyafet markerının üstünde "[E]" nasıl yazabilirim? Sol üstte çıkan siyah bildirim yerine..

Ekli dosyayı görüntüle 42255



Kod:
function Draw3DText(x, y, z, text)
local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
local p = GetGameplayCamCoords()
local distance = GetDistanceBetweenCoords(p.x, p.y, p.z, x, y, z, 1)
local scale = (1 / distance) * 2
local fov = (1 / GetGameplayCamFov()) * 100
local scale = scale * fov
if onScreen then
SetTextScale(0.0scale, 0.35scale)
SetTextFont(0)
SetTextProportional(1)
SetTextColour(255, 255, 255, 255)
SetTextDropshadow(0, 0, 0, 0, 255)
SetTextEdge(2, 0, 0, 0, 150)
SetTextDropShadow()
SetTextOutline()
SetTextEntry(“STRING”)
SetTextCentre(1)
AddTextComponentString(text)
DrawText(_x,_y)
end
end

Draw3DText(Here Corrds xyz, tostring(“ne yazıcaksan”))
 
DF
Kod:
function Draw3DText(x, y, z, text)
local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
local p = GetGameplayCamCoords()
local distance = GetDistanceBetweenCoords(p.x, p.y, p.z, x, y, z, 1)
local scale = (1 / distance) * 2
local fov = (1 / GetGameplayCamFov()) * 100
local scale = scale * fov
if onScreen then
SetTextScale(0.0scale, 0.35scale)
SetTextFont(0)
SetTextProportional(1)
SetTextColour(255, 255, 255, 255)
SetTextDropshadow(0, 0, 0, 0, 255)
SetTextEdge(2, 0, 0, 0, 150)
SetTextDropShadow()
SetTextOutline()
SetTextEntry(“STRING”)
SetTextCentre(1)
AddTextComponentString(text)
DrawText(_x,_y)
end
end

Draw3DText(Here Corrds xyz, tostring(“ne yazıcaksan”))

Reis Bunuda Yapman Yokmu be?


Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords, letSleep = GetEntityCoords(PlayerPedId()), true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if Config.MarkerType ~= -1 and GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < Config.DrawDistance then
DrawMarker(Config.MarkerType, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, v.Size.x, v.Size.y, v.Size.z, Config.MarkerColor.r, Config.MarkerColor.g, Config.MarkerColor.b, 100, false, true, 2, false, nil, nil, false)
letSleep = false
end
end
if letSleep then
Citizen.Wait(500)
end
end
end)

-- Enter / Exit marker events
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
local isInMarker = false
local currentZone = nil
local letSleep = true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if(GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < v.Size.x) then
isInMarker = true
currentZone = k
end
end
if (isInMarker and not HasAlreadyEnteredMarker) or (isInMarker and LastZone ~= currentZone) then
HasAlreadyEnteredMarker = true
LastZone = currentZone
TriggerEvent('lenzh_chopshop:hasEnteredMarker', currentZone)
end

if not isInMarker and HasAlreadyEnteredMarker then
HasAlreadyEnteredMarker = false
TriggerEvent('lenzh_chopshop:hasExitedMarker', LastZone)
end
end
end)
 
DF
Reis Bunuda Yapman Yokmu be?


Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords, letSleep = GetEntityCoords(PlayerPedId()), true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if Config.MarkerType ~= -1 and GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < Config.DrawDistance then
DrawMarker(Config.MarkerType, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, v.Size.x, v.Size.y, v.Size.z, Config.MarkerColor.r, Config.MarkerColor.g, Config.MarkerColor.b, 100, false, true, 2, false, nil, nil, false)
letSleep = false
end
end
if letSleep then
Citizen.Wait(500)
end
end
end)

-- Enter / Exit marker events
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
local isInMarker = false
local currentZone = nil
local letSleep = true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if(GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < v.Size.x) then
isInMarker = true
currentZone = k
end
end
if (isInMarker and not HasAlreadyEnteredMarker) or (isInMarker and LastZone ~= currentZone) then
HasAlreadyEnteredMarker = true
LastZone = currentZone
TriggerEvent('lenzh_chopshop:hasEnteredMarker', currentZone)
end

if not isInMarker and HasAlreadyEnteredMarker then
HasAlreadyEnteredMarker = false
TriggerEvent('lenzh_chopshop:hasExitedMarker', LastZone)
end
end
end)

yok kanka xd
 
DF
Sorununuz çözüme ulaştı mı?
 
DF
kanka hızlıca konuya girelim herhangi bir drawtext functionu lazım sana onu client dosyasında herhangi bir yere yazman yeterli
örn drawtext fnc:


Kod:
function DrawText3D(x,y,z, text)
    local onScreen,_x,_y=World3dToScreen2d(x,y,z)
    local px,py,pz=table.unpack(GetGameplayCamCoords())
    SetTextScale(0.35, 0.35)
    SetTextFont(4)
    SetTextProportional(1)
    SetTextColour(255, 255, 255, 215)
    SetTextEntry("STRING")
    SetTextCentre(1)
    AddTextComponentString(text)
    DrawText(_x,_y)
    local factor = (string.len(text)) / 370
    DrawRect(_x,_y+0.0125, 0.015+ factor, 0.03, 41, 11, 41, 68)
end

2. adım drawmarkerin olduğu kısmı şu şekilde değiştirirsen istediğine ulaşıcaksın yüksekliği kendine göre ayarlarsın

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local coords, letSleep = GetEntityCoords(PlayerPedId()), true
for k,v in pairs(Config.Zones) do
if Config.MarkerType ~= -1 and GetDistanceBetweenCoords(coords, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, true) < Config.DrawDistance then
DrawText3D(v.x, v.y, v.z, '~r~E~w~ - Kıyafetçi')
DrawMarker(Config.MarkerType, v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, v.Size.x, v.Size.y, v.Size.z, Config.MarkerColor.r, Config.MarkerColor.g, Config.MarkerColor.b, 100, false, true, 2, false, nil, nil, false)
letSleep = false
end
end
if letSleep then
Citizen.Wait(500)
end
end
end)

not: drawtextler kullanım aşamasında + resmon arttırır
 
DF
laodcore farkı ile basitçe kullanabilirsin ortak
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//