Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
local playerJob = QBCore.Functions.GetPlayerData().job.name
if weaponName == "weapon_glock" and playerJob ~= "police" then
QBCore.Functions.Notify("Polis olmadığın için kullanamazsın.", "error")
return
end
Eyvallah hacım eline sağlık da birden çok iteme de aynısını yapabilir miyiz?[qb]>qb-inventory>client>main.lua:546
inventory:client:UseWeapon
571. satırdaki else'den sonra
ekle gitsin gardaşımKod:local playerJob = QBCore.Functions.GetPlayerData().job.name if weaponName == "weapon_glock" and playerJob ~= "police" then QBCore.Functions.Notify("Polis olmadığın için kullanamazsın.", "error") return end
Bir de kurup denedim ancak inventory açılmamaya başladı[qb]>qb-inventory>client>main.lua:546
inventory:client:UseWeapon
571. satırdaki else'den sonra
ekle gitsin gardaşımKod:local playerJob = QBCore.Functions.GetPlayerData().job.name if weaponName == "weapon_glock" and playerJob ~= "police" then QBCore.Functions.Notify("Polis olmadığın için kullanamazsın.", "error") return end
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!